Sähköpostin estäminen tietysti osoitteesta..

luckylee

Eli siis, onko mahdollista näissä ilmaisissa sähköpostiohjelmissa (hotmail, gmail ym) estää tietystä sähköpostiosoitteesta tulevat mailit kokonaan? Ja kuinka se tehdään, jos näin voi tehdä?

13

7984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

et siis voi estää postin lähettämistä niistä osoitteista sinulle, mutta merkkaa ne roskapostiksi jolloin menevät suoraan roskiin. Viisaammat voivat kertoa lisää...

:)

• Kikkelssoninpoika

Kyllä voi. Sellaisia sovelluksia on olemassa.

• Solution1234
    • Liikojaluulin

Olisi riittävää, kun saisi yhdestä osoitteesta tulevat postit suoraan roskakoriin. Saunalahti (webmail.elisa.fi) on oma postini.

• kustipolkaisi

Jos olet valinnut itsellesi tuollaisen roskapostiosoitteen niin ei auta muu kuin ottaa toinen osoite.

• hyvin-toimii
        kustipolkaisi kirjoitti:

Jos olet valinnut itsellesi tuollaisen roskapostiosoitteen niin ei auta muu kuin ottaa toinen osoite.

Kyllä Elisan ilmainen s-posti toimii ilmaiseksi aivan tarpeeksi hyvin. Vaikkei siinä taida ollakaan aloittajan tarkoittamaa mahdollisuutta bannata jotain tiettyä sähköpostiosoitetta.

Jotain automaattista spammin/roskapostin suodatusta ilmeisesti kuitenkin harrastaa.

• iouht
        hyvin-toimii kirjoitti:

Kyllä Elisan ilmainen s-posti toimii ilmaiseksi aivan tarpeeksi hyvin. Vaikkei siinä taida ollakaan aloittajan tarkoittamaa mahdollisuutta bannata jotain tiettyä sähköpostiosoitetta.

Jotain automaattista spammin/roskapostin suodatusta ilmeisesti kuitenkin harrastaa.

Elisalla roskapostisuodatus on maksullinen lisäominaisuus, ja siitä huolimatta se toimii huonosti, välillä ei lainkaan. Käytettävyyskin on surkea, kun osoitteita ja viestejä ei voi lisätä roskapostilistalle suoraan sähköpostista, vaan se pitää tehdä OmaElisasta.

Mutta huomasit kai, että vastasit 2 vuotta vanhaan viestiin?

• hyvin-toimii
        iouht kirjoitti:

Elisalla roskapostisuodatus on maksullinen lisäominaisuus, ja siitä huolimatta se toimii huonosti, välillä ei lainkaan. Käytettävyyskin on surkea, kun osoitteita ja viestejä ei voi lisätä roskapostilistalle suoraan sähköpostista, vaan se pitää tehdä OmaElisasta.

Mutta huomasit kai, että vastasit 2 vuotta vanhaan viestiin?

En ole huomannut että Elisan sähköpostin toiminta olisi moneen vuoteen yhtään muuttunutkaan.

• Ruijantie

Saapuvan sähköpostin estäminen

• Ruijantie

Estä sähköpostien tulo

• lsjakdfjahf

Gmailissa ja muissakin paremmissa posteissa on säädettävä suodin, johon voi määritellä estettävät viestit. Muistaaksen useammalla kriteerillä.
      Olen itse joutunut tekemään suotimen, kun eräs henkilö lähetti minulle viestejä, jotka ei minulle kuulu.
      Olin kirjoitusvirheen vuoksi hänen postituslistallaan ja aina kun hän lähetti jotain se tuli myös minulle.
      Lähettäjä voi kuitenkin aina vaihtaa lähetysosoitetta ja viestejä tulee taas.

• Ruijantie

Saapuvan sähköpostien tulo

• Ruijantie

Estä sähköpostien lukeminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      248
      14337
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      145
      3780
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3712
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1470
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      364
      1434
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      41
      1200
    7. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      10
      1046
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      931
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      908
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      90
      746
    Aihe