Sähköpostin estäminen tietysti osoitteesta..

luckylee

Eli siis, onko mahdollista näissä ilmaisissa sähköpostiohjelmissa (hotmail, gmail ym) estää tietystä sähköpostiosoitteesta tulevat mailit kokonaan? Ja kuinka se tehdään, jos näin voi tehdä?

13

7551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

et siis voi estää postin lähettämistä niistä osoitteista sinulle, mutta merkkaa ne roskapostiksi jolloin menevät suoraan roskiin. Viisaammat voivat kertoa lisää...

:)

• Kikkelssoninpoika

Kyllä voi. Sellaisia sovelluksia on olemassa.

• Solution1234
    • Liikojaluulin

Olisi riittävää, kun saisi yhdestä osoitteesta tulevat postit suoraan roskakoriin. Saunalahti (webmail.elisa.fi) on oma postini.

• kustipolkaisi

Jos olet valinnut itsellesi tuollaisen roskapostiosoitteen niin ei auta muu kuin ottaa toinen osoite.

• hyvin-toimii
        kustipolkaisi kirjoitti:

Jos olet valinnut itsellesi tuollaisen roskapostiosoitteen niin ei auta muu kuin ottaa toinen osoite.

Kyllä Elisan ilmainen s-posti toimii ilmaiseksi aivan tarpeeksi hyvin. Vaikkei siinä taida ollakaan aloittajan tarkoittamaa mahdollisuutta bannata jotain tiettyä sähköpostiosoitetta.

Jotain automaattista spammin/roskapostin suodatusta ilmeisesti kuitenkin harrastaa.

• iouht
        hyvin-toimii kirjoitti:

Kyllä Elisan ilmainen s-posti toimii ilmaiseksi aivan tarpeeksi hyvin. Vaikkei siinä taida ollakaan aloittajan tarkoittamaa mahdollisuutta bannata jotain tiettyä sähköpostiosoitetta.

Jotain automaattista spammin/roskapostin suodatusta ilmeisesti kuitenkin harrastaa.

Elisalla roskapostisuodatus on maksullinen lisäominaisuus, ja siitä huolimatta se toimii huonosti, välillä ei lainkaan. Käytettävyyskin on surkea, kun osoitteita ja viestejä ei voi lisätä roskapostilistalle suoraan sähköpostista, vaan se pitää tehdä OmaElisasta.

Mutta huomasit kai, että vastasit 2 vuotta vanhaan viestiin?

• hyvin-toimii
        iouht kirjoitti:

Elisalla roskapostisuodatus on maksullinen lisäominaisuus, ja siitä huolimatta se toimii huonosti, välillä ei lainkaan. Käytettävyyskin on surkea, kun osoitteita ja viestejä ei voi lisätä roskapostilistalle suoraan sähköpostista, vaan se pitää tehdä OmaElisasta.

Mutta huomasit kai, että vastasit 2 vuotta vanhaan viestiin?

En ole huomannut että Elisan sähköpostin toiminta olisi moneen vuoteen yhtään muuttunutkaan.

• Ruijantie

Saapuvan sähköpostin estäminen

• Ruijantie

Estä sähköpostien tulo

• lsjakdfjahf

Gmailissa ja muissakin paremmissa posteissa on säädettävä suodin, johon voi määritellä estettävät viestit. Muistaaksen useammalla kriteerillä.
      Olen itse joutunut tekemään suotimen, kun eräs henkilö lähetti minulle viestejä, jotka ei minulle kuulu.
      Olin kirjoitusvirheen vuoksi hänen postituslistallaan ja aina kun hän lähetti jotain se tuli myös minulle.
      Lähettäjä voi kuitenkin aina vaihtaa lähetysosoitetta ja viestejä tulee taas.

• Ruijantie

Saapuvan sähköpostien tulo

• Ruijantie

Estä sähköpostien lukeminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe