Kinroad XT

minkälainen?

Mitä mieltä ootte Kinroad XT 2008 vuoden mallista? Aattelin ostaa tuon mopon mut en oo ihan varma kun monet on niitä niin haukkunu mut osan mielestä ne on ihan hyviä. Se tulis teillä ajeluun pääasiassa (ei maastossa ajamiseen).

38

8726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkkjjk

tommosee romuu laita hullukaa rahoja

• ?!?

ei kannata osta mielummin joku luotettava kuten "derbi,gilera,masai,pegeout,aprilia,yamaha"

• 80CC

oot tyhmä suzuki puuttuu se on täysin luotettava!!!!!!!!!!!!!!!

• dfd
        80CC kirjoitti:

oot tyhmä suzuki puuttuu se on täysin luotettava!!!!!!!!!!!!!!!

miten jälkeejäänyt pystyy ihminen ollakaan...

• Chewiie

En todellakaan voi kyseistä kapinetta suositella. Itsellä kesti ajaa 590km, ennen kuin leipoi lopulta kiinni. Vikaa oli koko ajan, heti mopon pihaan tullessa oli eturengas paskana ja mittarivaijeri poikki. Siinä ajellessa sitten kaasukahva alkoi pyöriä väärään suuntaan ja jarrukahva meni poikki. Kylmänä sitä ei saanut mitenkään käyntiin, ennenkuin älyttiin että venttiilin välykset olivat päin puuta.

Sisäänajo (500 km) oli tehty kunnolla ja koneessa oli täydet öljyt. Kesken matka-ajon sitten napsahti ja matka tyssäsi siihen. Jälkeenpäin selvitellessä oli venttiilit poikki ja mäntää tuusan paskana. Kone-Glanssilla ei vastattu puheluihin eikä sähköposteihin joten tuolla se rakkine autotallissa seisoo vieläkin, ja takuu on nyt mennyt umpeen.

Sitten ostin Solifer Enduron. Hintaa on vain 550e enemmän, ja laatu on todella paljon parempi. Nyt olen 1000km ajanut ja ei ole vielä ollut ensimmäistäkään ongelmaa. Sitä voin lämpimästi suositella seuraavaksi vaihtoehdoksi Kinkroadista.

• Meicci

itse en ole uutta ajanut, mutta ostin käytettynä (350e) -06 vuoden mallin, jolla oli ajettu 3400km. rakenteellisia vikoja löytyi mutta koneessa ei ole mitään häikkää. kerran pomppas ketjut paikaltaan ylämäkeä rullatessa, johtui ehkä edellisen omistajan ajamasta kolarista, jossa runko oli vähän vääntynyt. mutta pienellä laitolla tuosta sai ihan menevän pelin, ja halvalla. ja siis puhuin -06 vuoden mallista, 2008 tuskin ainakaan huonompi...

• mikseri1

Siis en tajuu..mitä ihmettä teette niille kinkeillenne ku saatte ne hajoomaan...mua uskollisesti totellut Kinroad XT ei oo kertakaa pahasti hajonnu..joskus pikku vikoi mut niit nyt kaikissa on että jos ostat nii ostaa hyvä ostos on! mut älä osta kone glanssilt vai mikä olikaa...

• kinkkis on paras

kyll ne iha hyvii on... siinähän on kiinalainen runko mut japanilainen kone. jarrut on hyvät. samat ku 125 kuutioisess...eli jarruttaa hyvin! suosittelen ett kannattaa ostaa! derbit on senmosii kalleit ...mut kyll kinroad on paremp mun mielest :D

• dfb4

Ei todellakaan ole japanilainen kone...
        Siinä on kiinalainen kopio hondan koneesta, niinkuin kaikissa muissakin kiinan mopoissa...

• sdfadfhnjfmbgfdvafdv

derbillä täytyy ajaa muurahaisen päältä et se menee rikki mut kingissä tosiaan on japsikone ja japsit tekee parhaat moottorit

• jooh2
        sdfadfhnjfmbgfdvafdv kirjoitti:

derbillä täytyy ajaa muurahaisen päältä et se menee rikki mut kingissä tosiaan on japsikone ja japsit tekee parhaat moottorit

Älä puhu paskaa trolli, jos luulet oikeesti, että siinä on japanilainen kone, niin ei vittu sä oot tyhmä.

• kinkkis on paras

mull on ajettu ny sill 2000 pikkusen päälle ja toimii hyvin . ei mikää mopo kest jollei niit huollos käytä....tiedoks vaa derbi muille....
      ja kyllä se kestää jollei sillä puut päi ajeta... eli shut up ne ketä haukkuu kinroadii

• PÄHKINÄ-päs-

Nyt kaikki jotka haluaa tietoo kinroadeista ni tälläselle sivulle http://kinroad.servut.us/joomla/
      Siellä käy varmaan eniten kinkuista tietävää porukkaa!!!!!!

• joppew

No se on ihan shitti vehe!!!!

• harpatso

Vähän vanha tuo alkuperäinen kysymys mutta vastataan muiden iloksi ja harmiksi. Itsellä on ollut tällaanen vehje nyt reilun viikon. Toimii hyvin. Tosin muutamia viimeistelytöitä on tarvinnut tehdä itse, ei niin vaikeaa. Viimeistelyyn kulunut muutama nippuside, voiteluöljyä ja kiristykset tarkistettu momenttiavaimella. Momenttiavain ei ole mikään erikoistyökalu, lähtee ihan edukkaasti vaikkapa autovaraosia myyvistä liikkeistä. Ohjeet on pakkauksessa, yleensä. Säästin mielestäni 2500€ joihinkin euromerkkeihin nähden. Eikä ole kenenkään virittämä.

• jussi"

Ite olin ostamasa kinroad xt -06 (500e) mutta ei lukeman perusteella kannata.

• voi vittu
        jussi" kirjoitti:

Ite olin ostamasa kinroad xt -06 (500e) mutta ei lukeman perusteella kannata.

"derbi,gilera,masai,pegeout,aprilia,yamaha"  

• momo
        voi vittu kirjoitti:

"derbi,gilera,masai,pegeout,aprilia,yamaha"  

SAMAA MIELTÄ!! haistakaa kaik vittu joitte mielest kinkku on huono! ja eka joka sanoo kinroadii kinkuks niiku mä :DDD

• Kinroad o hyvä

Juu itte ostin tuon Kinroad Xt50Py mallin sillon 08-09 vuonna ja maksoi vain 800e
      Ensimmäiset vuodet ajoin sitä mökkimopona eli hiekkateillä ja muilla pomppuisilla teillä eikä siinä tullut mitään ongelmia.. Talvella käynnisty hetken polkemisen jälkeen.. Sitte ku täytti sen 15 ni otin sen kaupunkii ja kyllähä siitä o kuultu muutaman kerran että vitun ruma ja muuta niinku se onki ;)
      Nytte ajellut sillä sen 2.5km eikä oikeestaan muuta ongelmia tullut kuin:
      -Kytkin jäi pohjaan ( Laitettii öljyä ja toimi paremmin ku ikinä )
      -ketjut kerra oli pompannu eturattaasta ja kesti jokune 10min saada takasi ku ei ollu työkaluja messissä ;)
      Eikä muuta tullukkaa.. Mopo kulkee juu sen 55-60 tasaseen ja pienestäki alamäestä ottaa sitte sinne 60 puolelle.. Siitä änkästä ku ottaa sen dbkillerin pois, äänet muuttuu mukavaksi mörinäksi mutta sittenhä meneeki jo sen 60-65 tasaseen.. Sellaisista vauhtihidasteista ja muista pompuista kiva aina mennä ja kyllähä se ne kestää. Yksi juttu mitä et kalliilla 3000e mopoilla saa tehtyä on burnaa asfaltilla ja se onnistuu hyvin =)
      Eipä tässä muuta ja sanon että ostakaa sellane!

• Kinroad o hyvä

Tarkoitin sitte sanoa että sillä on ajettu 2500km en tiedä mitä oli mielessä ;)

• narsku2

mulla on ollu kinroad xt 2008 jo vuoden, ja tosi hyvin on pelannu, eikä mitää vikoja muutaku perushuoltoa ja kuluvien osien vaihtoa. täysin luotettava ja hyvä kone on, vaikka halpa onki

• dv4

Aivan heikko merkki. Jos on aivan pakko saada joku vehje jolla liikkua, eikä millään halua ostaa laadukasta käytettyä, niin sitten ostaa kinroadin. Ajomukavuutta, tehoa ja laatua ei sitten kannata odottaa.

• Ei kannata

Ei kannata sortua kiinalaisiin mopoihin. Jos ei varaa parempaan, niin käytettynä löytyy hyvin Derbejä, Riejuja ym.

• tghjhgfrghjk,jcvbniu

juu noi kiinalaiset mopot on sellasii että jos niitä ei huolla 24/7 niin tulee vikoja ..

• jamakynen

ihan hyviä noi on mulla on 29180 km ajettu kinroad xt ja ihan hyvin liikkuu vieläkin

• Kinroadi

Mikä mun Kinroadissa on 06 vm ja xt kannessa ei pidä venttilit oikeen ja säädöt päin Hel*****

• derbimies

Se johtuu siitä että kinroadissa on laatu ja valmistus eroja. Joillakin kestää jopa 20000 ilman isompia ongelmia ja joiltain on jo parin kilsan jälkeen p*skana. Yheltä kaverin kaverilta hajosi kinroadista rajoitin ja kulkee nyt 67 Km/h ja tärisee ihan v*itun liikaa. Ja sitten nuo kiinalaisten mopojen nopeusmittarit heittää jopa 10-15 Km/h liikaa (tosin lähes kaikkien mopo merkkinen mittarit heittää vähän kannattaa ostaa sigma).

• lolol

kannattaa ostaa itellä on 08 ajettu 12 tuhatta ja kestää iha hyvin eikä oo ollu mitään vikoja

• ----kkl

joo o, kaikki mopot ja niitten koneet ovat melkeimpä toisten kopioita. Itelläni on kinroad xt50gy ja ylpeä siitä. Se kulkee minkä kulkee.. Olen kiinnostunut vain miten sen saisi viritettyä kunnolla ? Mm. mitä putkelle pitäisi tehdä jne.. osaako joku auttaa ?

• tyj6

Et sää siihen tehoa saa oikeen millään. Jos ostat siihen vaikka 80-90cc pytyn, niin sillon tulee vähän tehoa lisää, muttei vieläkään pärjää esim. kurittomalle derbille..

• kinroad
        tyj6 kirjoitti:

Et sää siihen tehoa saa oikeen millään. Jos ostat siihen vaikka 80-90cc pytyn, niin sillon tulee vähän tehoa lisää, muttei vieläkään pärjää esim. kurittomalle derbille..

Ei ole ittelläni vielä mitään mopoa mutta oon lukenut aika paljon tuosta kinroad xt mallista niin että jos sen ostais uutena niin mistä sen saisi.

• dsasfgrsfhggfsfhggfj
        tyj6 kirjoitti:

kuriton derbi, hah derbi on aivan täysi kasa paskaa se leikkaa kiinni heti jos ottaa vähänki kurei pois

• kinroad is best

mulla on ollut kinroad jo 4kuukautta ja ei ole ollut yhtään vikaa oon vaihtanu siihen ölyjyt ja cdi boxin ja ollut mökki mopona nyt se kulkee noin 50-70 on toiminut hyvin tähän asti mutta on tulossa lisää pikkuista normi huoltoa mitä nyt näissä kaikissa mopoissa on ollut kinroad on normi mopo vaikka kaikki haukkuu sitä huonoksi

• kinroad is best

mulla on ollut kinroad jo 4kuukautta ja ei ole ollut yhtään vikaa oon vaihtanu siihen ölyjyt ja cdi boxin ja ollut mökki mopona nyt se kulkee noin 50-70 on toiminut hyvin tähän asti mutta on tulossa lisää pikkuista normi huoltoa mitä nyt näissä kaikissa mopoissa on ollut kinroad on normi mopo vaikka kaikki haukkuu sitä huonoksi

• kinroad is best

• make19

ei kellää sattuis olee myydä vuoden 2006 kinroadii ehjää tankkia ?

• kinkku2

Itsellä oli Kinroad XT gy 50 puoli vuotta eikä koko sinä aikana ollut yhtään vikoja se on hyvä mopo aloittelevalle kuljettajalle ja se kulkee vakiona paljon lujempaa mitä moni muu mopo en käsitä miksi kaikki haukkuu sitä huonoksi.

• kinkkumörkö

Itellä on ollut tuo prince ja tällä hetkellä juurikin tuo xt 2008, ongelmia ei ole kummassakan koskaan ilmennyt, kunhan aluksi veljen kans sädettiin kaikki asiat kuntoon ja laitettiin vähän viriä ;) mitä ite oon noista kuullu nii osa malleista on täysii paskoi ja osa hyviä, lisäksi on tuurista kiinni että saako kestävän ja ongelmattoman (jos se on sana) version vai ei... Vaikea sanoa onko toi totta vai ei mutta itellä on ainakin kestäny hyvin :D kohta vuoden ollu toi xt 2008 ja sitä ennen prince 2v pihamopona, saatiin veljen kanssa joskus 200e kummatki (käytettynä) kinkut on ihnui <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe