Oon tässä heinäkuun alusta lähössä kolmeks viikkoo ja jännitää:D
On varmasti kokemuksia jos minkälaisia, niitä ois kiva lukee.
(pahoittelen jos jossain ois jo ollu tälläne, oon vasta uus ja tää on enemmä ku sekalaine paikka...)
EF:n kielikurssit Lontooseen
heavenprison
4
703
Vastaukset
- floridaan menossa heinäkuussa
Moikka!
Oot varmaankin menossa samalle kurssille kun sisko, koska se oli menossa Lontooseen 3 viikoks heinäkuun alussa. :) Se on 15, voin kysyä, jos haluat jutella sen kans vaikka sähköpostilla?- heavenprison
No oisha se iha kiva, jos viittit vaik antaa ton mun mailin sille jos se haluu ottaa yhteyttä?
- floridaan menossa heinäkuussa
heavenprison kirjoitti:
No oisha se iha kiva, jos viittit vaik antaa ton mun mailin sille jos se haluu ottaa yhteyttä?
niin, missä se sun mailis on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849