eikö muka

kellään

ole scnikissä loppunut puhallin pyörimästä jollakin nopeudella...siinäpä ei olekkaan juuri koskaan palanut etuvastus vaikka huollot vaihtaa sen, ja laskuttaa sen mukaan.. liitin vain palaa ja sen korjaus on todella nätti homma kun vaan osaapi ja hoksaa.. ps korjannut jo 4 ko tapausta.... itseänikin merkki huolto kusetti ja vaihto vastuksen, pelas 3 viikkoa ja taas sippas, mutta onneksi korjaamon uusi aika olis menny 1kk päähän,hermostuin ja purin itse... löytyi se liitin vika ja se nyt ollut jok ikisessä vastaantulevassa viassaja vastus on ollut ehytps..sen vastuksenki vaihtaa alle tunnin.merkkihuollossa 5-8 tuntia..laskut 400-800e

10

6501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainita

      04 ja siitä uudemmat scenic ja grand scenic

      • sun kirjoitus

        Mutta ainakin automaatti-ilmastoinnissa on portaaton puhaltimen nopeus (käsisäädöllä 8 esivalittua nopeutta) ja elektroninen nopeudensäätö. Joten ilmeisesti ainakaan automaatilla ei noita vikoja taida tulla?


    • vika

      Mulla sama vika. Löytyykö sulta mitään ohjeita kuinka liitin/etuvastus vaihdetaan.

      • rellu scnic 2

        se on yksinkertainen homma hansikas lokero pois ja liitin ja vastus on näkyvissä...alkaa näin vänkärin ovi auki sivussa on airbäk nappi meisselillä koko sivulevy irti johto piis nappulasta.sieltä löytyy myös yksi ruuvi ja klipsi ne auki alhaalla jalkatilan kohdalla toinen ruuvi vasemmallapuolella alhaalla on luukku jonka alla ruuvi, hansikas lokeron yläreunassa 3 ruuvia ja vaihdekepin yläkansi auki lähtee meisselillä siellä on kaksi ruuvia.siinä on kaikki ruuvit jotka pitää irroittaa että se lokero lähtee irti..keski konsolissa on vielä 3 klipsiä jotka irtoaa nätisti ja lokerossa on vielä kylmä ilma letku kiinni se irti ja lokero pois... etuvastuksesta lähtee kaksi johtoa jotka menee säätimelle ja vastuksen perässä liitin jonka voi irroitaa siinä liitimessä on se vika katso se liitin tarkasti... liitin on purettava ja se on palanut sisältä...liittimen sisäosia saa merkkiliikkeestä hinta noin 5e itse korjasin abiko liitimillä ja otin koko liittimen pois.....


      • ei puhalla
        rellu scnic 2 kirjoitti:

        se on yksinkertainen homma hansikas lokero pois ja liitin ja vastus on näkyvissä...alkaa näin vänkärin ovi auki sivussa on airbäk nappi meisselillä koko sivulevy irti johto piis nappulasta.sieltä löytyy myös yksi ruuvi ja klipsi ne auki alhaalla jalkatilan kohdalla toinen ruuvi vasemmallapuolella alhaalla on luukku jonka alla ruuvi, hansikas lokeron yläreunassa 3 ruuvia ja vaihdekepin yläkansi auki lähtee meisselillä siellä on kaksi ruuvia.siinä on kaikki ruuvit jotka pitää irroittaa että se lokero lähtee irti..keski konsolissa on vielä 3 klipsiä jotka irtoaa nätisti ja lokerossa on vielä kylmä ilma letku kiinni se irti ja lokero pois... etuvastuksesta lähtee kaksi johtoa jotka menee säätimelle ja vastuksen perässä liitin jonka voi irroitaa siinä liitimessä on se vika katso se liitin tarkasti... liitin on purettava ja se on palanut sisältä...liittimen sisäosia saa merkkiliikkeestä hinta noin 5e itse korjasin abiko liitimillä ja otin koko liittimen pois.....

        Kiitos avustasi. Eka korjaus oli lyhytkestoinen, en tajunnut purkaa liitintä. Koskemalla liittimeen puhallin rupesi toimimaan, mutta just tuossa matkalla lopetti toiminnan ;-( Meneekö ne punainen ja musta johto säätimelle vai puhaltimen moottorille? Oli niin tai näin nyt luulen saavani paremman lopputuloksen.


      • Hemit
        rellu scnic 2 kirjoitti:

        se on yksinkertainen homma hansikas lokero pois ja liitin ja vastus on näkyvissä...alkaa näin vänkärin ovi auki sivussa on airbäk nappi meisselillä koko sivulevy irti johto piis nappulasta.sieltä löytyy myös yksi ruuvi ja klipsi ne auki alhaalla jalkatilan kohdalla toinen ruuvi vasemmallapuolella alhaalla on luukku jonka alla ruuvi, hansikas lokeron yläreunassa 3 ruuvia ja vaihdekepin yläkansi auki lähtee meisselillä siellä on kaksi ruuvia.siinä on kaikki ruuvit jotka pitää irroittaa että se lokero lähtee irti..keski konsolissa on vielä 3 klipsiä jotka irtoaa nätisti ja lokerossa on vielä kylmä ilma letku kiinni se irti ja lokero pois... etuvastuksesta lähtee kaksi johtoa jotka menee säätimelle ja vastuksen perässä liitin jonka voi irroitaa siinä liitimessä on se vika katso se liitin tarkasti... liitin on purettava ja se on palanut sisältä...liittimen sisäosia saa merkkiliikkeestä hinta noin 5e itse korjasin abiko liitimillä ja otin koko liittimen pois.....

        Hieno juttu!


      • Gsgs
        rellu scnic 2 kirjoitti:

        se on yksinkertainen homma hansikas lokero pois ja liitin ja vastus on näkyvissä...alkaa näin vänkärin ovi auki sivussa on airbäk nappi meisselillä koko sivulevy irti johto piis nappulasta.sieltä löytyy myös yksi ruuvi ja klipsi ne auki alhaalla jalkatilan kohdalla toinen ruuvi vasemmallapuolella alhaalla on luukku jonka alla ruuvi, hansikas lokeron yläreunassa 3 ruuvia ja vaihdekepin yläkansi auki lähtee meisselillä siellä on kaksi ruuvia.siinä on kaikki ruuvit jotka pitää irroittaa että se lokero lähtee irti..keski konsolissa on vielä 3 klipsiä jotka irtoaa nätisti ja lokerossa on vielä kylmä ilma letku kiinni se irti ja lokero pois... etuvastuksesta lähtee kaksi johtoa jotka menee säätimelle ja vastuksen perässä liitin jonka voi irroitaa siinä liitimessä on se vika katso se liitin tarkasti... liitin on purettava ja se on palanut sisältä...liittimen sisäosia saa merkkiliikkeestä hinta noin 5e itse korjasin abiko liitimillä ja otin koko liittimen pois.....

        Juuri kysyin merkkiliikkestä Kuopiosta liitintä niin vastaus oli 78e. Tulee sellaisena pakettina jossa johdot mukana 20cm mittaisina. Olisiko ko. Liittimen sisäosalle koodia?


    • ei puhalla

      ei pyöri puhallin millään nopeudella GS 2004 maunuaali-ilmastointi, onko ko. liitin siis puhaltimen kytkimessä? kiitos jos viitsit vastata

      • rellu gs 2

        joka on etuvastuksessa kiinni....kirjoitin tohon ohjeet mistä se löytyy ja miten voi korjata


    • ed1

      Mitkä johdot minkänäköinen on etuvastus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      778
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe