Minulla on yksi Yahoo-tili, jonne en pääse kirjautumaan sisään kuin satunnaisesti. Toiseen Yahoo-tiliini onnistun kirjautumaan aina sisään. Mistäköhän asia voi johtua? Sisäänkirjautumisongelmat ovat eri tietokoneilla kotona ja kodin ulkopuolella ja täysin samaan aikaan toinen sähköpostitili toimii helposti. Olen epäillyt jonkinlaista kiusantekoa, vaikeasti kirjautuva tili on omalla nimelläni ja minua vainoaa normaalissa elämässä eräs luonnehäiriöinen tietotekniikan teekkari. Olen kysellyt apua Yahoolta, mutta asia ei ole ratkennut, kun he ovat vastanneet vaikeasti kirjautuvaan tiliini, jonka viestejä en pääse lukemaan. Pitäisikö tehdä esim. rikosilmoitus asiasta?
Yahoo-tiliin kirjautuminen ei onnistu
4
1343
Vastaukset
- Raskastoimiin
Äsken koetin jollekin lähettää niin ei meinaa millään enisn saada osotekenttään mitään ja otsikkokenttäänkään. Siinä voisi kyllä valita käyttää perinteistä versiota. Yksi mikä sitä hidastaa on että jos on laittanut sen chat toiminnon päälle, niin silloin se tökkii tosi pahasti. Jos epäilet jotain kiusaa niin jos tiedät sen sähköossan laita se estettyjen listalle ja sit se chat toiminto pois päältä.
- outoa.
Minulla ei ole chat-toimintoa käytössä ja käytän Yahoon vanhaa versiota. Kyseessä ei ole mikään hidastuminen, vaan täydellinen sisäänkirjautumisen esto. Kun kirjoitan käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin kentät tyhjenevät. Muualle kuin postiin pääsen kirjautumaan sisään, mutta heti jos klikkaa kohtaa Mail, niin minut heitetään ulos. En oikein pysty epäilemään muuta kuin jonkinlaista häiriköintiä, koska toinen tilini toimii samoilla asetuksilla täysin normaalisti. Tähänkään sähköpostiin ei aikaisemminkaan tullut lainkaan roskapostia, joten mitään spämmistä johtuvaa tukosta ei ole syntynyt, joten en ymmärrä, miten sähköpostiosoitteen laittaminen kiellettyjen listalle vaikuttaa tähän? Roskapostittajathan muutenkin vaihtavat osoittettaan jatkuvasti.
miksi kirjautuminen normaalisti ei onnistu pirjo tapanila
- Anonyymi
Mulla ilmoittaa ettei luvattomien sisäänkirjautumisen pelosta saa edes itse kirjautua sinne 🤯
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057