Hej på dig!
Minkähänlaisia hintoja mahtaa aurinkotuoleilla olla rannoilla, Tuulisella ja Ellin rannalla? Olen itse menossa hotelli cactukseen, joten lähinnä kiinnostaa rannat siinä läheisyydessä.
Entäpäs sitten, kun olen kuullut huhua, että Cactuksessa olisi maksulliset aurinkotuolit ja toiset taas tyrmäävät väitteen. Onkos kokemuksia? Muutenkin tuoreet Cactuksen kävijät (vaikkapa tältä keväältä) laittakaa kommenttia tulemaan :-)
Kiittäen,
S
Aurinkotuolit
8
4433
Vastaukset
- hinta on
4 euroa peti eli 8 euroa pari.
Aika monet makoilivat kyllä pyyhkeiden päälläkin siellä nokalla tai paremmin tuulisen rannan puolella.
Se oli kiva kokemus. Siellä nokalla on ikäänkuin dyynejä, joihin voi sijoittua niin, että pää tulee automaattisesti ylemmäs. Kivet eivät paina ollenkaan, koska ne ovat niin pyöreäksi hioutuneet.
Kokeileppa. Me ei vuokrattu aurinkopetiä ku kahtena päivänä, ku hoksattiin tuo kivillä makoilu, ku Ellinrannalla oli liian kuuma.
Ei siellä Cactuksessa ennen ainakaan aurinkopedit mitään maksaneet. Aivan käypä hotelli se on, aamiainen ihan hyvä. Tuulisen rannan puolella vaan saattaa parvekkeet rämistä. - mieluummin
Ilmapatjaa, jos olen asunut hotellissa lähellä rantaa, niin kuin Cactus ja oma suosikkini Riviera ovat. Onhan siinä mukavampi maata kuin pelkällä pyyhkeellä ja pääsee myös merelle kellumaan. Paikanpäältä saa ostaa jos ei itsellä ole. Hinta lienee samaa luokkaa kuin viikon petivuokrat.
Aurinkotuoleissa laskutetaan myös varjosta.- niitä saa
Kyllä niitä kalliitakin ilmapatjoja sieltä löytyy, mutta itse maksoin pari vuotta takaperin patjasta 5€ ja hyvin se kesti parin viikon käytön, toin jopa sen tullessani tänne kotimaahan ja annoin sukulaislapsille jatkokäyttöön.
- Cactuksen lähellä
niitä saa kirjoitti:
Kyllä niitä kalliitakin ilmapatjoja sieltä löytyy, mutta itse maksoin pari vuotta takaperin patjasta 5€ ja hyvin se kesti parin viikon käytön, toin jopa sen tullessani tänne kotimaahan ja annoin sukulaislapsille jatkokäyttöön.
pitääkö paikkansa? Jostakin lukaisia, että ihan siinä hotelli Cactuksen lähtellä olis vaan 1,5 euroa päivä.. eoäilyttävän halvalta kyllä tuo kuulostaa. Paljons ne tuolit yleensä on siellä varjon kanssa..
- TanjaInkeri
Cactuksen lähellä kirjoitti:
pitääkö paikkansa? Jostakin lukaisia, että ihan siinä hotelli Cactuksen lähtellä olis vaan 1,5 euroa päivä.. eoäilyttävän halvalta kyllä tuo kuulostaa. Paljons ne tuolit yleensä on siellä varjon kanssa..
4 euroo tuoli ja varjo yhteensä.
- Anonyymi00006
Ei ole enään vuokrattavaa. Pyyhe mukaan ja loikoileen.
- Anonyymi00007
Ellin ranta on täynnä aurinkotuoleja ja varjoja. Ei tarvi pyyhkeellä maata.
Tuuliselle rannalle niitä näyttää myös pikku hiljaa kerääntyvän sesongin kiihtyessä.
Hintatasosta ei ole tietoa tuon taivaallista. Syksymmällä ollaan menossa mekin.
Jos joku päivän hintatasosta tietää nin kiinnostaa se meitäkin.- Anonyymi00008
Kaikki muuttuu, kehoitankin kysymään matkatoimistolta. Nuori voikin massa pyyhkeellä, mutta ei ole helppoa iäkkäänä.Aurinkovarjo on välttämättömyys.
Lainaus
Kreikan rantalain mukaan jopa 70 % julkisesta rannasta on lain mukaan pidettävä vapaana aurinkotuoleilta tilan takaamiseksi. Aurinkotuolien ja vesirajan väliin on jätettävä vähintään neljä metriä vapaata tilaa. Lisäksi Natura 2000 -alueilla ja niin sanotuilla ”koskemattomilla rannoilla” tuolit ja varjot on lailla kokonaan kielletty.
Lainaus loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481