Matkatoimistot rankaisee yksinmatkaajaa mielestäni suhteettoman paljon. Ensiksikin jopa ihan 2-3 tähden hotelliin huone omaan käyttöön 140-200eviikko!!!! Jos äkkilähdön hinta n. 350-400e niin aika suolainen on 200e lisämaksu esim. tjäreborgin Erma-hotelliin?Tietenkään ei ole tarjolla miespaikkoja kuin vain määrittelemättömiin majoituksiin ja ne kaikki on varnan rannikolle ja ei missään nimessä kultahietikolle? miksi ei voisi olla esim. pari vaatimatonta mies/naispaikkahotellia kultahietikollekin, syrjintää matkatoimistojen taholta sanon minä. Tosin viime vuonna pääsi ko. miespaikalla ainakin dominatravelin matkoilla, mutta sekin vaihtanut omistajaa!! Sama käsitys on kai vallalla Finmatkoilla aurinkomatkoilla,miksi meitä, jotka reissaavat syystä tai toisesta yksin, rankaistaan niin isolla summalla eikä esim. siedettävällä 50e/vk??? Finnmatkat mainostaa sivuillaan 50e hintaa, mutta se koskaa vain määrittelemättömiä EI KULTAHIETIKON hotelleja vaan jostain syrjäisestä paikasta minne ei kiinnosta mennä.! Huonoa palvelua sanon minä/syrjintää jopa sinkkuja kohtaan!!! Ottakaa kantaa! Myös matkatoimiston edustajat saa vastata!!
miksi matkatoimisto rankaisee
7
805
Vastaukset
- nii-iin
Niin kuule, toi kysymys on parempi esittää matkatoimistoille !
Ei se auta yhtään asiaa kärvistellä täällä siitä.
Matkatoimisto haluaa tietyn katteen jokaisesta myymästään matkasta, että firma kannattaa,
ne on bisnesfirmoja, eikä bisneksessä ajatella pätkääkään sua tai mua.
Nimimerkillä "kohtalotoveri". - Naiivia kirjoittelua
Jokainen joka haluaa oman huoneen yksin maksaa tietysti koko lystin !
- vitun takia
se on kohtuullista että yksin matkustaja joutuu kaivamaan kuvetta enemmän kuin pariskunta??????
- on tappiolla myyntiä
50 eur/vko on "erikoistarjous". Hiljaisina aikoina on matkatoimistolla muitakin vastaavia "etuja". Mutta et voi mitenkään olettaa, että se tarjous on aina voimassa. Ja mitä niihin äkkilähtöjen mies-/naispaikkoihin tulee niin siinähän myyjä joutuu ottamaan riskin, ettei saa sitä toista paikkaa huoneesta lainkaan myytyä. Olen ollut takavuosina ton sortin budjettimatkoilla, maksanut matkasta reipaasti alennetun hinnan ja vielä niin että hotellihuone on tullut yksin omaan käyttöön "puolikkaan huoneen" hinnalla, mutta ei se "syrjintää" ole jos se ei nykyisin onnistu. Taustalla on sekin millä ehdoilla matkatoimisto on sopinut huonekiintiöstään hotellin kanssa.
- alkuperäisen kirjoittaja
No, sainpa sitten loistotarjouksen. Huone omaan käyttöön pilkkahinnalla (***),hyvä paikka ja ilmastointi 344e (ovh. kai reilut 650e). Kannatti olla mailitse yhteydessä matkanjärjestäjään ahkerasti!
- se alkup.kirj.
alkuperäisen kirjoittaja kirjoitti:
No, sainpa sitten loistotarjouksen. Huone omaan käyttöön pilkkahinnalla (***),hyvä paikka ja ilmastointi 344e (ovh. kai reilut 650e). Kannatti olla mailitse yhteydessä matkanjärjestäjään ahkerasti!
Niin, siinä alkuperäisessä kirjoituksessa 50e/vk en tarkoittanut matkan hintaa vaan sitä ekstramaksua yksin huoneessa majoittuvalle (1 vk).!!!Eli huone omaan käyttöön, mutta koski Finnmatkoilla vain määrittelemättömiä kohteita ja hotelleja. Omat hotellikohtaiset taksart toki määritellyillä hotelleilla oli jos halusi huoneen omaan käyttöön.
- engn
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Yksin matkustavia kuritetaan noilla hinnoitteluilla, sitä ei voi kiistää kukaan joka asiaan on edes hiukkasen perehtynyt.
Itse matkustin kultahietikolle pari viikkoa sitten (offseason) ja sain majoituksen ilman lisämaksua. Jotkut hotellit eivät peri sitä kunhan ei matkusta tiettyyn (hotseason) aikaan eli käytännössä heinäkuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882