Todettiin vyöruusu. On aivan alkuvaiheessa, vasta muutama punainen läiskä päälaella ja otsalla ja poskella. Lääkitys aloitettiin heti jollain viruslääkkeellä. Onko kellään tietoa luontaisista hoitokeinoista, ettei tarvitsisi turvautua ainakaan kipulääkkeisiin?
Vyöruusuun apua?
3
2636
Vastaukset
- omat keinot
Kaikista halvin ja itselläni kaikkein tehokkain keino oli 'tekokuume' vyöruusupaikkaan. Siis pidetään jotain (kuumavesipullo tai muu sellainen) erittäin kuumaa, ei tietenkään niin että palovammaa tulisi)kyseisen paikan päällä useita minuutteja. Virukset eivät siedä kuumuutta, joten ne nitistyvät 'kuumeessa'. On epätieteellistä, mutta tehokasta. Myös herpekseen yleensä!
Toinen keino on teatree-öljyä sivellään paikkaan.
Kolmas keino on homeopaattinen "Rhus Toxicotendron" - älä unta näe
että selviäisit vyöruusustä ilman kipulääkkeitä, kokemuksesta puhun. Jos se sinulla on jo todettu, niin sait kait jo kipulääkereseptin. siihen kipuun ei tavallinen särkylääke autakkaan vaan lääkäri kirjoittaa hermosärkyyn tarkoitettua lääkettä.
Minäkin luulin ensin finneksi niitä ohimolle ilmestyneitä paria paukamaa, mutta karmea totuus selvisi parin päivän päästä. Miksi turhaan karsastat kipulääkkeitä, kova kipu jopa haittaa paranemmista. Ole tarkkana sen ruususi kanssa, jos se leviää lähelle korvaa tai silmää, heti takaisin lääkäriin. Voi olla kuulo tai näkä vaarassa.
Ota vaan kipulääkkeet huoletta, luontaistuotteista voi olla apua paranemisen nopeuttamisessa.- hufvudstad
Minulla taas ei vyöruusu aiheuttanut mitään kipuja, koska viruslääke ehdittiin aloittaa ajoissa niinkuin tässäkin tapauksessa. Tosin minulla se oli vyötärön alapuolella.
Nauti rauhassa viruslääke ohjeen mukaan, eivät säryt kuulu siihen välttämättä.
Lycka till!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006