No morot kaikille
niin onkohan saigonin lentokentällä rahanvaihtopistettä.. kun on viellä n.5 tunnin bussimatka edessä laskeutumisen jälkeen, olis kiva ostaa vettä ja saada rahaavaihdettua lskeutumisen jälkeen
Rahanvaihto lentokentällä
3
1579
Vastaukset 3
mutta kattele kuiteski misä vaihat. hinnat vaihtelee melekosesti. pankki (usieita toimipisteitä) ilimottaa selekiästi kurssin ja vaihtaa virallisheen hinthaan. yllätys, yllätys, viresä saattaa parveilla puolenkymmentä muoria, jotka myös vaihtaa dongeja mutta kurssit on ihanmitäsattuu. ainaski pikkutinkauksela jäävä palijon pankin kurssia huonommaksi.
pera- Nimetön
kiitti viestistä..
tossa kun googletin niin löysyin tämän sivun oli kans ihan hyvää tietoa.
International airports in Vietnam- vaihto...
Kentällä on sitten sikahuonot kurssit.
Siellä on myös automaatti josta pitäisi saada
rahaa jos sattuu niin hyvä tuuri että se pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951821
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481170- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1931130- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11864- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711