MUOKKAUS kapeaksi APUA!!!

auta miestä' mäessä

APUA siis olen jo tunnin etsinyt mistä voin muokata lähetävän sähköpostiviestin kapeaksi ja korkeaksi, mahdollisesti raamilliseksi palstaksi... Ei löydy! AUTTAKAA NYT kun syväntä koskee jo... Luulisi, että löydyisi jostain "rulers" josta voisin määrittää palstan leveyden, mutta eihän sellaista löydy.

Pystyn kyllä muokkaamaan kaksi tai useampipalstaisen tiedoston, mutta sehän vyöryttää tekstin ja kuvat tietysti moneen palstaan eikä se ole tarkoitus. Tarkoitus olisi saada viisisenttiset kuvat vasempaan reunaan ja teksti nätisti sen viereen oikealle, ei kuitenkaan ihan hirmu leveäksi juoksevaksi, koska kuvat ja tekstit liittyvät toisiinsa, niile pitäisi määrittää oikea paikka.

6

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mikä?

      Ainakin Outlookissa voi käyttää editorina Wordia, ja sillä luulisi palstojen muokkaamisen olevan mahdollista. Miten vastaanottajan posti sitten lukee ja asettelee sun viestin - sitä en osaa arvailla!

      • dvbg bgd

        Hei, kyllä outlook.. No jos/kun muokkaan teidoston ja palstat ja kuvat wordissa, miten siirrän samat määritykset sähköpostikenttään..? ei pelaa.


      • se word
        dvbg bgd kirjoitti:

        Hei, kyllä outlook.. No jos/kun muokkaan teidoston ja palstat ja kuvat wordissa, miten siirrän samat määritykset sähköpostikenttään..? ei pelaa.

        editorointi löytyy Outlookin Työkalut Asetuksista Sähköpostin muoto, siellä pitäisi löytyä kohta jossa ruksataan wordin käyttö editorina ja silloin uuden viestin kirjoittamisessa on wordin työkalurivit.


      • se miten se
        se word kirjoitti:

        editorointi löytyy Outlookin Työkalut Asetuksista Sähköpostin muoto, siellä pitäisi löytyä kohta jossa ruksataan wordin käyttö editorina ja silloin uuden viestin kirjoittamisessa on wordin työkalurivit.

        viesti sitten näkyy vastaanottajalla riippuu ihan hänen asetuksistaan.

        Jos ei word editorina muuten saa palstoja, niin voi ottaa käyttöön kaksisarakkeisen taulukon, muokata taulukkoa, poistaa reunaviivat, toiselle puolelle teksti ja toiselle puolelle kuvat.

        Mikset tee liitettä ja siihen se mitä haluat viestissä kuvina ja muotoiluina ilmaista. Muunna liite sitten pdf:ksi.


      • dsvgf rg g
        se miten se kirjoitti:

        viesti sitten näkyy vastaanottajalla riippuu ihan hänen asetuksistaan.

        Jos ei word editorina muuten saa palstoja, niin voi ottaa käyttöön kaksisarakkeisen taulukon, muokata taulukkoa, poistaa reunaviivat, toiselle puolelle teksti ja toiselle puolelle kuvat.

        Mikset tee liitettä ja siihen se mitä haluat viestissä kuvina ja muotoiluina ilmaista. Muunna liite sitten pdf:ksi.

        Hei, kiitos. Tuo taulukkojuttu tuntuu tässä tapauksessa ainoalta mahdolliselta. Täytyypä huomenna yrittää vääntää.Pdf:ää en lähetä, koska kaikki asiakkaat ei vielä välttämättä omista acrobatia ja haluan että kaikki avautuu siihen luettavaksi ilman liitetiedoston lataamista.

        Juuri tuolla outlookin wordin editorilla yritin sitä säätää, mutta mutta... entäpä sitten, muokkasin jutun wordiin, suljin sen (editorin) ja sähköpóstikentässä lojui vanha teksti sellaisenaan kuin olin sen sinne jättänytkin.


      • loppujen lopuksi olet
        dsvgf rg g kirjoitti:

        Hei, kiitos. Tuo taulukkojuttu tuntuu tässä tapauksessa ainoalta mahdolliselta. Täytyypä huomenna yrittää vääntää.Pdf:ää en lähetä, koska kaikki asiakkaat ei vielä välttämättä omista acrobatia ja haluan että kaikki avautuu siihen luettavaksi ilman liitetiedoston lataamista.

        Juuri tuolla outlookin wordin editorilla yritin sitä säätää, mutta mutta... entäpä sitten, muokkasin jutun wordiin, suljin sen (editorin) ja sähköpóstikentässä lojui vanha teksti sellaisenaan kuin olin sen sinne jättänytkin.

        tehnyt. Otat asetuksista sen wordin editoriksi, otat Uusi viesti - eli avaat sen uuden viestin pohjan. Sulla pitäisi olla siellä wordin työkalut käytössä. Kirjoitat ja teet mitä teet käyttäen sitä wordiä ja lopuksi kun viesti on valmis lähetät tai tallennat tai mitä teetkin. En tajua mitä oikeen puuhaat!

        Luultavimmin kaikilla on adobe acrobat reader, sillä netti on niin paljon täynnä pdf-tietoa että kukaan ei selviä ilman tuota ilmaista readeria!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe