Vanhaa viirullista

Halltexia?

Saako mistään 60-luvun Halltex-laattoja, suoraraidallisia/viirullisia? Valmistaja ei enää niitä tee eikä ole varastossakaan, ainakaan erään myyjän mukaan.

3

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oopdwiqi

      Eiköhän 50 vuodessa ole hiljaisemmankin rautakaupan varastot ehtyneet. Mutta mikäs vika uusissa Haltexeissa on?

      • varmaankaan

        mitään vikaa ole, kun ei ole vanhoissakaan. Talon kaikissa huoneissa priimakuntoiset vanhat, paitsi keittiössä. Niitä edellinen omistaja ei ollut keittiörempan yhteydessä liiemmälti arvostanut.

        Olisi mukava saada samanlainen katto keittiöönkin. Ajattelin kysäistä täältäkin (onhan sitä kaikenlaista rakennusapteekkia, josta saa paljon vanhempaakin tarviketta) mutta kiitos kuitenkin vastauksestasi.


    • täydentää

      Kyselin joskus – taisi olla Habitare-messuilla – Halltexin osastolta tuota vanhaa ja rouva myi eioota.

      Nyt lähetin meiliä suoraan tehtaalle ja sieltä soitettiin heti, tekevät meille vanhannäköistä viirullista levyä, leikkaamme siitä itse 60 x 60 palat. Näkevät siis vaivaa pienen määrän vuoksi ja hintakin on edullinen, joten kyse on tässä tapauksessa hyvästä asiakaspalvelusta.

      Loistavaa toimintaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe