Minä uskon Tähän

Rev Love

Mihin te uskotte?

Minä uskon tähän. Tähän mitä tässä on. Tämään. Tällaista tämä on, ja minä olen näköjään tämänlainen. Minkälainen maailma on? Eikö se ole juuri tämmöinen? Minusta tämä on täysin selvää.

Ketkä haluavat liittyä Tämän Kulttiin? Olen päättänyt tänä päivänä perustaa kultin Tälle. Minä olen hyvä kulttijohtaja, koska olen ensinnäkin liian laiska ja liian kiltti tehdäkseni pahaa kenellekään tai jaksaakseni yrittää manipuloida ketään onnettomilla manipulointitaidoillani. Oppini Tästä on myös liian vaikea kovin nuorten käsittää, joten jäsenistö olisi pääasiassa kypsiä ja avarakatseisia ihmisiä. Johtaisin kulttia taolaiseen tapaan tekemättä mitään, antamalla asioiden tapahtua ja kuuntelemalla kaikkia.

12

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      Minä uskon siihen. Siihen mitä siinä on. SE on se mikä pitää ollakkin.
      Siinä SE on ja SE on näköjään semmoinen. Minkälainen SE on? Eikö SE ole juuri SE'llainen?
      Minusta SE on täysin selvää.

      Ketkä haluavat liittyä Siihen Kulttiin? Olen päättänyt sinä päivänä perustaa kultin Sille. Minäkin olen hyvä kulttijohtaja, koska en tahdo manipuloida ketään, mutta liian laiska en ole suuttuessani antamaan "pientä" näpäytystä minun ja jäsenien mielenrauhaa häiritseville. Oppiani ei ole vaikea käsittää, SEn tulen jäsenille selventämään, joten jäsenistö olisi pääasiassa itseään arvostavia ja oman arvonsa tuntevia, mutta kuitenkin avarakatseisia ihmisiä. Johtaisin kulttia salaiseen tapaan, jossa olisi lisäkseni viisaiden neuvosto ja äänestysmahdollisuus. SE olisi sitä.

      Ei vaiskaan, ei kiinnosta kultin perustaminen. SEn sijaan vois olla kiva löytää maagikkokaveri, jonka kanssa vois "leipoo" yhdessä magian taikinaa. Elämä olis silloin paljon jännittävämpää seikkailua.

      • Rev Love

        Hahaa, pitihän se arvata, että Noidan Tytär perustaa kultin "sille". :-)

        Sen Kultti kuulostaa hyvältä sekin, vaikka itse suosinkin mieluummin Tämän Kulttia.

        Nyt vain katsotaan kumpi saa enemmän kannatusta ja nokitellaan ja näsäviisastellaan toisillemme, katsotaan kumpi on suositumpi guru, kumman kungfu on parempaa ja kenellä on kuuluisimmat hännystelijät.

        Sen Kultista muuten tulee Zen Kultti kun ässän kääntää takaperin. Ovelaa, pakko myöntää...


      • Rev Love

        "SEn sijaan vois olla kiva löytää maagikkokaveri, jonka kanssa vois "leipoo" yhdessä magian taikinaa."

        Hei, nyt kiitti sulle päivän nauruista!

        Leivotaanko joskus magian taikinaa? Mulla on kulmakunnan pätevin vaivaustekniikka, ja hallitsen myös rusinat, jos laitetaan pulla uuniin. Onhan sulla hyvät hiivat?


      • Noidan Tytär
        Rev Love kirjoitti:

        "SEn sijaan vois olla kiva löytää maagikkokaveri, jonka kanssa vois "leipoo" yhdessä magian taikinaa."

        Hei, nyt kiitti sulle päivän nauruista!

        Leivotaanko joskus magian taikinaa? Mulla on kulmakunnan pätevin vaivaustekniikka, ja hallitsen myös rusinat, jos laitetaan pulla uuniin. Onhan sulla hyvät hiivat?

        kaapissa kuiva'hiivaa (muualla ei). :)


    • Qad

      Nuorempana olisi ollut näppärä vastata niitä näitä katsomukselliselta pohjalta. Nyt en enää osaakaan, ja ainoa vastaus jonka itseltäni saan kysymykseen mihin uskon, on se että uskon kaikkeen enkä mihinkään.

      Jossa mielessä tä h/m äisyytesi ei ole pöllömpi vaihtoehto.

      Peukku pystyssä (jälleen kerran).

    • tuorejuusto

      "Minä uskon tähän."


      Mitä se tarkoittaa?

      • Rev Love

        ""Minä uskon tähän.
        "Mitä se tarkoittaa?

        Nyt tuorejuustokin puhuu mulle. Aika mennä psykologin juttusille.

        Hehheh, no eipä sentään, tiedän kyllä, että se on vain nimimerkki. En ole aivan niin sekaisin (vielä).

        Noniin, jo riittää löpinä, asiaan miehet! (mutta ensin lisää kahvia, se on tänä aamuna tosi tummaa).

        Pidätkö sinä kahvista? Vai saatko siitä vatsanpuruja, paniikkihäiriön oireita ynnämuuta?

        Minulle kahvi sopii hyvin, kohtuudella. Juon yleensä 3-4 mitallista aamuisin. Kuten nytkin.

        Niin, en suinkaan yritä vältellä kysymystäsi, johon en tiedä vastausta, mutta nyt ei vain oikein ole ollut aikaa, sorry. En vain tiedä itsekään mitä haluan ja pää on ihan sotkussa kaikkien vanhojen ja selvittämättömien asioiden vuoksi. Tai en vain ole sellainen vastailijatyyppinen ihminen, nyt tai ehkä koskaan.

        Ehkä minut on ikuisiksi ajoiksi tuomittu kadotukseen, tietämättömyyteen, teeskentelyn ja vertailun syntiin ja tosiasioiden pakenemiseen, elämän välttelyyn.

        Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Kysymys, jota on pohdittu pitempään kuin antiikin ajoista saakka. Minuakin vaivasi tämä asia nuorempana, mutta nyt uskon tietäväni vastauksen. Mutta se on hyvin hiljainen vastaus, sellainen kuiskaus, josta et ole varma oliko se vain pieni tuulenvire, vai kuulitko sanoja.

        Mutta on myös HUUTO. Kosminen HUUTO, JUMALATON MYLVINTÄ, ja enkelten ja sensellaisten laulu.

        Mikä on vaikkapa tuuban merkitys? Tuubasta kuuluu törähdys, kun sinne puhaltaa. MUTTA on opittava puhaltamaan oikealla tavalla, että se törisee kunnolla. On soudeltava luonnon lakien taikka tapojen mukaisesti, sinne minne joet menee, alas järviin ja lopulta meriin, sinne missä ei ole meitä eikä keitä, vaikka siellä ovat kaikki.

        Tässä on jotain. Ja kun sanon niin, tulen väittäneeksi, että sen lisäksi ON VIELÄ MUUTAKIN. Muuten en voisi osoittaa sitä... osoittaa tätä. Mikä on se, joka osoittaa? Ennen kuin voimme edes alkaa keskustelemaan Tämän merkityksestä, meidän on tehtävä yhteinen sopimus siitä, miten aiomme tästä edespäin alkaa käsittämään sen joka käsittää. Osanako sitä mitä käsitetään? Tai samana kuin se? Vaiko jonain siitä erillisenä?

        Tämä.

        Minä.

        Kuka?

        Minä olen maailma, ja maailma on minä. Näin sanoi joku. Kun kyselemme Tästä, se on minusta sama kuin tuorejuusto kysyisi, miksi se on niin tuoretta. Vaikka juusto on tuoretta ihan omasta syystään, koska se vain ON.

        Se ei ole ihan vielä vanha juusto.


      • Noidan Tytär
        Rev Love kirjoitti:

        ""Minä uskon tähän.
        "Mitä se tarkoittaa?

        Nyt tuorejuustokin puhuu mulle. Aika mennä psykologin juttusille.

        Hehheh, no eipä sentään, tiedän kyllä, että se on vain nimimerkki. En ole aivan niin sekaisin (vielä).

        Noniin, jo riittää löpinä, asiaan miehet! (mutta ensin lisää kahvia, se on tänä aamuna tosi tummaa).

        Pidätkö sinä kahvista? Vai saatko siitä vatsanpuruja, paniikkihäiriön oireita ynnämuuta?

        Minulle kahvi sopii hyvin, kohtuudella. Juon yleensä 3-4 mitallista aamuisin. Kuten nytkin.

        Niin, en suinkaan yritä vältellä kysymystäsi, johon en tiedä vastausta, mutta nyt ei vain oikein ole ollut aikaa, sorry. En vain tiedä itsekään mitä haluan ja pää on ihan sotkussa kaikkien vanhojen ja selvittämättömien asioiden vuoksi. Tai en vain ole sellainen vastailijatyyppinen ihminen, nyt tai ehkä koskaan.

        Ehkä minut on ikuisiksi ajoiksi tuomittu kadotukseen, tietämättömyyteen, teeskentelyn ja vertailun syntiin ja tosiasioiden pakenemiseen, elämän välttelyyn.

        Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Kysymys, jota on pohdittu pitempään kuin antiikin ajoista saakka. Minuakin vaivasi tämä asia nuorempana, mutta nyt uskon tietäväni vastauksen. Mutta se on hyvin hiljainen vastaus, sellainen kuiskaus, josta et ole varma oliko se vain pieni tuulenvire, vai kuulitko sanoja.

        Mutta on myös HUUTO. Kosminen HUUTO, JUMALATON MYLVINTÄ, ja enkelten ja sensellaisten laulu.

        Mikä on vaikkapa tuuban merkitys? Tuubasta kuuluu törähdys, kun sinne puhaltaa. MUTTA on opittava puhaltamaan oikealla tavalla, että se törisee kunnolla. On soudeltava luonnon lakien taikka tapojen mukaisesti, sinne minne joet menee, alas järviin ja lopulta meriin, sinne missä ei ole meitä eikä keitä, vaikka siellä ovat kaikki.

        Tässä on jotain. Ja kun sanon niin, tulen väittäneeksi, että sen lisäksi ON VIELÄ MUUTAKIN. Muuten en voisi osoittaa sitä... osoittaa tätä. Mikä on se, joka osoittaa? Ennen kuin voimme edes alkaa keskustelemaan Tämän merkityksestä, meidän on tehtävä yhteinen sopimus siitä, miten aiomme tästä edespäin alkaa käsittämään sen joka käsittää. Osanako sitä mitä käsitetään? Tai samana kuin se? Vaiko jonain siitä erillisenä?

        Tämä.

        Minä.

        Kuka?

        Minä olen maailma, ja maailma on minä. Näin sanoi joku. Kun kyselemme Tästä, se on minusta sama kuin tuorejuusto kysyisi, miksi se on niin tuoretta. Vaikka juusto on tuoretta ihan omasta syystään, koska se vain ON.

        Se ei ole ihan vielä vanha juusto.

        pidätkö homejuustosta? Reikäjuustosta, kermajuustosta, kevytjuustosta?


      • Rev Love
        Noidan Tytär kirjoitti:

        pidätkö homejuustosta? Reikäjuustosta, kermajuustosta, kevytjuustosta?

        Pidän kyllä homejuustosta. Erityisesti brie.

        Reikäjuusto ei ole niinkään suosikkini.

        Kermajuusto on hyvää.

        Kevytjuustoa tai muitakaan kevyttuotteita en mielelläni käytä, tai suosittele.


      • Noidan Tytär
        Rev Love kirjoitti:

        Pidän kyllä homejuustosta. Erityisesti brie.

        Reikäjuusto ei ole niinkään suosikkini.

        Kermajuusto on hyvää.

        Kevytjuustoa tai muitakaan kevyttuotteita en mielelläni käytä, tai suosittele.

        nimittäin leipäjuustoa? Pidätkö siitä? Laitan sen ihan kohta mikroon hetkeksi ja sitten se on ihanaa syötävää.Miten juustot ovatkin herkullisia, varsinkin hieman lämppiminä ja sulaneina. Tottapuhuakseni olen harventanut lihan, leikkeleiden ja juustojen, kananmunien käyttöä, koska elimistöni on minut ohjeistanut siihen. Kuuntelen hyvin tarkkaan elimistöäni ja jos en kuuntele, on siitä rangaistukseksi kovat kivut. Nyt paljastan itsekkin sen, että myös minä olen kärsinyt vuosia kivuista ja osin oppinut elämään niiden kanssa ja osin saanut helpotusta kuuntelemalla kehoani ja sen viestejä mitä tulee ruokapolitiikkaan. Juusto ei tuota kipuja eikä ongelmia, eikä kananmuna, mutta naudanliha tekee minut kipeäksi. Lihatuotteita voin käyttää, mutta en juurikaan naudanlihaa. Makkaraa vältän myös, lukuunottamatta joskus harvoin erästä metvurstia, joka ei sisällä nautaa. Syön kasviksia, yrttejä ja vältän vehnää, tai käytän sitä harvoin. Sokeri on heikkouteni, jota on vaikeinta välttää. Kuuntelemalla kehoani, kivut on poissa. Sokerista vielä sen verran, että se ei aiheuta terveyden kanssa ongelmia, ainoastaan tuo naudanliha.


      • tuorejuusto
        Rev Love kirjoitti:

        ""Minä uskon tähän.
        "Mitä se tarkoittaa?

        Nyt tuorejuustokin puhuu mulle. Aika mennä psykologin juttusille.

        Hehheh, no eipä sentään, tiedän kyllä, että se on vain nimimerkki. En ole aivan niin sekaisin (vielä).

        Noniin, jo riittää löpinä, asiaan miehet! (mutta ensin lisää kahvia, se on tänä aamuna tosi tummaa).

        Pidätkö sinä kahvista? Vai saatko siitä vatsanpuruja, paniikkihäiriön oireita ynnämuuta?

        Minulle kahvi sopii hyvin, kohtuudella. Juon yleensä 3-4 mitallista aamuisin. Kuten nytkin.

        Niin, en suinkaan yritä vältellä kysymystäsi, johon en tiedä vastausta, mutta nyt ei vain oikein ole ollut aikaa, sorry. En vain tiedä itsekään mitä haluan ja pää on ihan sotkussa kaikkien vanhojen ja selvittämättömien asioiden vuoksi. Tai en vain ole sellainen vastailijatyyppinen ihminen, nyt tai ehkä koskaan.

        Ehkä minut on ikuisiksi ajoiksi tuomittu kadotukseen, tietämättömyyteen, teeskentelyn ja vertailun syntiin ja tosiasioiden pakenemiseen, elämän välttelyyn.

        Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Kysymys, jota on pohdittu pitempään kuin antiikin ajoista saakka. Minuakin vaivasi tämä asia nuorempana, mutta nyt uskon tietäväni vastauksen. Mutta se on hyvin hiljainen vastaus, sellainen kuiskaus, josta et ole varma oliko se vain pieni tuulenvire, vai kuulitko sanoja.

        Mutta on myös HUUTO. Kosminen HUUTO, JUMALATON MYLVINTÄ, ja enkelten ja sensellaisten laulu.

        Mikä on vaikkapa tuuban merkitys? Tuubasta kuuluu törähdys, kun sinne puhaltaa. MUTTA on opittava puhaltamaan oikealla tavalla, että se törisee kunnolla. On soudeltava luonnon lakien taikka tapojen mukaisesti, sinne minne joet menee, alas järviin ja lopulta meriin, sinne missä ei ole meitä eikä keitä, vaikka siellä ovat kaikki.

        Tässä on jotain. Ja kun sanon niin, tulen väittäneeksi, että sen lisäksi ON VIELÄ MUUTAKIN. Muuten en voisi osoittaa sitä... osoittaa tätä. Mikä on se, joka osoittaa? Ennen kuin voimme edes alkaa keskustelemaan Tämän merkityksestä, meidän on tehtävä yhteinen sopimus siitä, miten aiomme tästä edespäin alkaa käsittämään sen joka käsittää. Osanako sitä mitä käsitetään? Tai samana kuin se? Vaiko jonain siitä erillisenä?

        Tämä.

        Minä.

        Kuka?

        Minä olen maailma, ja maailma on minä. Näin sanoi joku. Kun kyselemme Tästä, se on minusta sama kuin tuorejuusto kysyisi, miksi se on niin tuoretta. Vaikka juusto on tuoretta ihan omasta syystään, koska se vain ON.

        Se ei ole ihan vielä vanha juusto.

        Nokkela vastaus. Tosin ehkä esitin kysymykseni vähän huonosti. Tarkoitukseni ei ollut udella "tämän" merkitystä, vaan mitä tarkoitat sanomalla uskovasi siihen?


    • Noidan Tytär

      Vai joko uskosi horjuu? Vieläkö uskot tähän? Eikö parempi olisi uskoa siihen, mitä SE on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe