nykyajan lada, ihmisille jotka haluavat autoltaan vain öö mitäköhän?
nissan almera
13
6567
Vastaukset
- kysymykseen
- Luotettavuutta
- Kohtuullista kulutusta
- Kohtuullisia varaosien hintoja
- Kohtuullisia huoltokuluja
- Kohtuullisia vakuutusmaksuja
- Autoa josta tietää, että se käynnistyy varmasti
Eiköhän tuossa ole perusteluita nykyajan bensan, dieselin ja huoltokulujen hintoja katsellessa.- Mieltä
Samaa mieltä edellisen kanssa. Itsellä Almera vm -97. Uutena ostettu.
Normaalien huoltojen lisäksi vikalista on "pitkä":
- Starttimoottori vaihdettu.
- Pyyhkijävika korjattu. Eli tämä Nissanien vakiovika, pyyhkijöiden vivuston nivelin poislipsuminen. Korjattu itse siten, että laitettu "kiinteä" nivel, eli ei enää lipsu pois paikoiltaan.
Siinä vikalista.
Ainakin oma Almera ollut paras ostos tekemistäni autokaupoista. - Nimetön
-luotettavuutta löytyy samanverran merkistä kuin merkistä
-miten se sinun ladasi kulutus eroaa minkätahansa vastaavalla moottorilla valmistetun auton kulutuksesta?
-mihin tarvitset varaosia luotettavassa autossa, karkaako patulla almera lapasesta ja pitää taas ostaa uusi puskuri.
-huoltokuluissa ei huomattavia eroja muihin merkkeihin.
-vakuutus maksut eivät huomattavasti eroa muihin merkkeihin verrattaessa.
-kyllä nykyajan autot käynnistyvät varmasti merkistä riippumatta, ongelma löytyi vielä ennen vuotta -90 valmistetuista autoista joissa ei ollut ruisku konetta.
jaksaisitko perustella millä tavalla nykyajan ladan bensan dieselin tai huoltojen hinnat eroavat muitten merkkien tuotteista.
ps.nissan almera, aina jonon ensimmäinen! - Nassinnissan
Nimetön kirjoitti:
-luotettavuutta löytyy samanverran merkistä kuin merkistä
-miten se sinun ladasi kulutus eroaa minkätahansa vastaavalla moottorilla valmistetun auton kulutuksesta?
-mihin tarvitset varaosia luotettavassa autossa, karkaako patulla almera lapasesta ja pitää taas ostaa uusi puskuri.
-huoltokuluissa ei huomattavia eroja muihin merkkeihin.
-vakuutus maksut eivät huomattavasti eroa muihin merkkeihin verrattaessa.
-kyllä nykyajan autot käynnistyvät varmasti merkistä riippumatta, ongelma löytyi vielä ennen vuotta -90 valmistetuista autoista joissa ei ollut ruisku konetta.
jaksaisitko perustella millä tavalla nykyajan ladan bensan dieselin tai huoltojen hinnat eroavat muitten merkkien tuotteista.
ps.nissan almera, aina jonon ensimmäinen!Varaosia tarvitaan ihan vuosihuollon yht. Öljysuodatin muut suodattimet jne. Luotettavuus on huomattavasti parempaa kuin opelin, peugeotin, renaultin, VW:n jne. Toyota on yhtä luotettava. Milläs mopolla sinä ajat? Onko sulla edes kunnon mopo vaiko skootteri?
- diplinssi
- suht pientä ajomelua
- kaunista ulkonäköä. Monissa nykyajan autoissa keula päälle hyökkäävän näköinen ja perä pers..n näköinen. - N16
itse olen kokenut tämän asian hieman toisin..
almera 1.5 vm 2001.
70tkm ilmamassamittari.
n.100tkm jakopäänkettinki!
n130tkm virtalukonpohja!
165tkm! vaihdelaatikko!!
keskuslukko temppuilee!
aivan mieletön ajomelu !
plussana pidän polttoaineen kulutusta! - japan nissan foe eve
N16 kirjoitti:
itse olen kokenut tämän asian hieman toisin..
almera 1.5 vm 2001.
70tkm ilmamassamittari.
n.100tkm jakopäänkettinki!
n130tkm virtalukonpohja!
165tkm! vaihdelaatikko!!
keskuslukko temppuilee!
aivan mieletön ajomelu !
plussana pidän polttoaineen kulutusta!tuon almeran valmistenumeron ensimmäinen kirjain s jos on niin sillä ei enää ole mitään tekemistä japanilaisen laadun kanssa koska engelsmannit teki tuonkin auton ranskisten osista englannissa.
- Nimetön
Almera 1,6 '96 ei käynnisty. Starttaa kyllä mutta käyntiin ei lähde. Mikään sulake ei ole palanut ja bensakaan ei haise. Mistä kannattais lähtee setvii vikaa? Vikavalo on palanut iät ja ajat, mutta siitä ei oo ollu harmia.
- ladaksi
Eli Avaimen saa pois virtalukosta missä asennossa vain ja rattilukko ei mene päälle, missä vika?
Toinen ongelma joka pitäisi korjata on öljyvuoto, öljypohja on ulkopuolelta öljyssä, meneekö näistä kampiakselin stefa, öljypohjan tiiviste vai ruostuuko öljypohja vain puhki?- jeppist
öljypohja ruostuu puhki, voisi pitää melkeinpä tyyppivikana sunnyissä ja I koppaisessa almerassa. tänään viimeksi tuli öljyt pihalle. Alkaa olemaan pellinpalasista, popniiteistä ja tiivisteliimasta rakenneltu koko öljypohja..
- Allu-02
jeppist kirjoitti:
öljypohja ruostuu puhki, voisi pitää melkeinpä tyyppivikana sunnyissä ja I koppaisessa almerassa. tänään viimeksi tuli öljyt pihalle. Alkaa olemaan pellinpalasista, popniiteistä ja tiivisteliimasta rakenneltu koko öljypohja..
Kannatta tarkastaa, puhdistaa ja esim. sinkkimaalilla maalata, ennenkuin ruostuu puhki.
Eipä ruostunu Fiestasta, oli nääs öljyssä molemmin puolin.
Siksihäs se ruostuu, kun öljyt pysyy sisällä. Ei tartte lisätä kertaakaan 15000km öljynvaihtovälillä.
- NissanDatsun
Ihmisille täällä jotla valittavat liian kovasta ajomelusta, pakko itsekin myöntää että on kyllä turhan kova melu noinkin "uudeksi" autoksi (itsellä -01)! Mutta kannattaa hyvät immeiset oikeasti hankkia hyvät musiikkilaitteet autoon, mielummin sitä kuuntelee lempimusiikkiaan hiemen kovemmalla äänentasolla kuin jotai suhinoita, natinoita ja kitinöitä ;)
- hgytfhjh
voi voi laita stereoihin ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368