..jos yhden vaan sais sanoa, niin käyttöohjeiden
lukeminen, jos ei ole ihan pakko.. ;)
Löytyykö sulta mitään hmm.. heikkouksia ?)
Erityisen laiska
5
422
Vastaukset
- ...ngg
kaikkivoipaisuuteen on monilla vahva - myös mi-
nulla. En useinkaan lue ohjeita, vaan luotan
intuitioon ja yllätysloppuun...
Eipä, silti, monet ohjeet ovat "männävuasina"
olleet persiistä, etenkin erään naapurimaan
legofirmassa, mutta heilläkin on edistystä ta-
pahtunut, hienokseltaan.
Mutta ostapa kämmenstudio ja opettele piukkuraa-
mattu kannesta kanteen englanniksi, niin nirssk.
"Kyseenalaisten lahjojen" ylläpito harjoittele-
malla syrjäytyy liian usein mielekkäämpien ajan-
vieterientojen tieltä...tietysti, jos/kun joku lukee ohjeet ja kertoo mullekin!
Mieltä lämmittää nähdä täällä palstalla väkeä, mutta erityisesti kyllä, arvannet.. ;)- ...ngg
Sanin kirjoitti:
..tietysti, jos/kun joku lukee ohjeet ja kertoo mullekin!
Mieltä lämmittää nähdä täällä palstalla väkeä, mutta erityisesti kyllä, arvannet.. ;)myös!
- mira-ley
Heippa,
Niin tuli mieleen noista käyttöohjeista - että todellakin ne saisi olla yksinkertaisemmin tehtyjä ja ennen muuta Suomessa suomen kielellä... vois vaikka palkata pelkästään esim. erilaisten koneiden käyttöohjeiden ns. tulkin, joka vois vielä yksinkertaistaa sitä asiaa ja vähentää sitä valtaisaa paperimäärää. Yleensä on monella kielellä ohjeet. Suomessa vois olla vain suomenkieliset ja ulkomaalaiset voisi sitten tiedustella erikseen omat ohjeensa.
Suloista suvea ystävyydellä
t;mira-ley ;))..vuosin ollaan ainakin aika laiskoja täällä palstalla :)
Itseltä ois tullut pidempikin lista silityksestä
siivoukseen.. jos ei ole pakko, toisaalta mikä sen pakon sanelee ?)
Olipa sulla kauniit sanat tuossa lopussa, samoin sulle ihanaa kesää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477