Kerätääs vinkkejä kuinka äitien ja isien hermoja saadaan säästettyä kun lapsi aloittaa huutonsa.
Kas vinkkini on mp3-soitin.
Napit korviin ja menoks. Siinä säästyy lasta pitelevän vanhemmat hermot, parhaillaan hänen hyräilynsä voi rauhoittaa lapsen. Ja vaikket kuulisi, tunnet ja näet kun lapsi on hiljentynyt.
Säästetään äitien hermoja!
suojattu
3
1298
Vastaukset
- TuttiSucks
Oletko kokeillut itse? On nimittäin kipujaan tuntikausia kiljuvan lapsen ääni sen verran kova, että jos siitä laittaa musiikit korvaan vielä kovemmalla, voisi kuvitella korvien soivan koko loppupäivän!
Minä sanoisin, että vanha kunnon keinutuoli toimi meillä melkein parhaiten. Ainakin siinä vaiheessa, kun ei enää yksinkertaisesti jaksanut kävellä ympäri kämppää kolmen aikaan aamuyöstä.- monen mamma
laitettiin korviin musiikit äitille vai lapselle?
- - - - - - - -
Meillä oli radio kuulo suojaimet kovassa huudossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575