onko mahdollista saada lateja pankkiautomaateista
suomalaisella visa electron kortilla?miten?
visa electron
6
1367
Vastaukset
- Riganieki
Varmuudella en tiedä tätä kuviota täällä päässä.
Toiseen suuntaan ei toimi. Eli Hansabankan Visa elektronilla ei saa Suomesta Automatian mööbeleistä rahaa.
Lähetä viestiä suoraan pankille ja kysy.
Sivuilla on kyllä yhteystiedot ja ainakin Hansabanka
vastaa kyllä englanniksikin www.hansabanka.lv
Nordea toimii täällä myös ja ehkä tietävät jopa siellä Suomessa neuvoa. On täällä paljon muitakin pankkeja (ei ollut siis mainostamista), mutta tuo on vaan omakohtaisesti tutuin. - Visa Electroneilla
latit Riikan pankkiautomaateista! t. käynyt, tehnyt ja nähnyt :)
- Valmiera
Hansabankin ja Sebin automaateista nostettiin Lateja 3 vk sitten sekä Nordean että Osuuspankin Visa elektronilla.....Sit ei antanu enää ku tililtä loppu kate...:)
Kaupoissakin poikien electronit toimi ihan 100%. - on?
Onko automaateista helppoa nostaa lateja jos tekstit ovat latviaksi?
- kokemusta on
on? kirjoitti:
Onko automaateista helppoa nostaa lateja jos tekstit ovat latviaksi?
Ainakin minun käyttämässäni nostoautomaatissa oli kielivalikossa myös englanti
- Suomiporo
kokemusta on kirjoitti:
Ainakin minun käyttämässäni nostoautomaatissa oli kielivalikossa myös englanti
Sampo pankilla on myös konttoreita ja automaatteja Latviassa. Maksaminen toimi kuten Suomessakin, välillä onnistui ja välillä ei...
Satuin käymään Latviassa juuri silloin kun Sammon sotkut olivat pahimmillaan, joten jännitystä riitti. :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892