miksi tulet uniini
nainen valkoisessa hunnussa
kuka olet
miksi palaat vierelleni
lukemattomat kerrat
olen herännyt toivottomaan yritykseen
ottaa huntu kasvoiltasi
tunteakseni sinut lopultakin
lukemattomat kerrat
olen hapuillut tyhjää pimeyttä
kerta kerralta varmempana
että joskus saan tietää
ehkä tulee yö
jolloin et enää pakene
vaan paljastat minulle kasvosi
tartut kädestäni
ja suudellen johdatat
minut maailmaasi
enkä sen jälkeen enää
nouse vuoteeltani
tavoittelemaan tyhjää
Hunnutettu nainen
8
390
Vastaukset
- Coq
"Viuhkani jos sulkisin,
vierain kasvoin kulkisin"
Salaperäisyyttä tihkuva oli runosi.
Toivottavasti se sinulle jonakin päivänä selviää.
Pumpulin pehmeitä unia hunnutetun naisesi kanssa.- Tequila sunset
Näin aamulla uusiksi luettuna tämä runo ei kulje sujuvasti vaan tökkii.
Saakohan näitä omia runojaan poistettua täältä jotenkin.
- lindalinda1
poistettua, mutta miks helkkarissa muka pitäisi
poistaa tämä höperö ?
Tämähän on mitä upein rakkausruno kuule - lopeta
tuollaiset hörinät. Minä ainakin uppouduin tuohon
runosi tunnelmaan.- Tequila sunset
...näitä voi poistaa?
Olkoon tämä täällä mutta vastaisuuden varalle. En ole ehtinyt perehtyä asiaan. Tequila sunset kirjoitti:
...näitä voi poistaa?
Olkoon tämä täällä mutta vastaisuuden varalle. En ole ehtinyt perehtyä asiaan.Haloo.. tätä et nyt poista, kun kerran jo tähän asti ehdin vastaamaan.
Sinä kriitikoiden number one, anna nyt olla vaan.
Sillä ainakin minä pidin tästä runostasi,
sopivasti mystiikkaa, kiehtovaa unien maailmaa.
Jännää odotusta
Lähetän sinulle risupuskan, jos lähdet tätä
nyt rassaamaan, eikä tämä ole lupaus vaan uhkaus!!!!
Dundee, relax:)- Tequila sunset
marinfrist kirjoitti:
Haloo.. tätä et nyt poista, kun kerran jo tähän asti ehdin vastaamaan.
Sinä kriitikoiden number one, anna nyt olla vaan.
Sillä ainakin minä pidin tästä runostasi,
sopivasti mystiikkaa, kiehtovaa unien maailmaa.
Jännää odotusta
Lähetän sinulle risupuskan, jos lähdet tätä
nyt rassaamaan, eikä tämä ole lupaus vaan uhkaus!!!!
Dundee, relax:)Olkoon tämä niin kuin jo sanoin. Mutta silti en tästä ite tykkää. Tykätkää te vaan keskenään :o).
- Yölintu**
pidin tästä runosta
*vinkki* ethän poista,
saatat sit joku päivä joskus lukea runosi ja näet sen erilailla sitten,,,,,,sitten,, :)))
kiits ja mukavaa kesäpäevää** :)- Tequila sunset
En en poista. En vielä ossoiskaan. Juur illalla näin runoni ihan eri tavalla kuin aamulla. Siitä vain tämä poistamiskeskustelu sai alkunsa.
Kiitos ja mukavaa kesäistä päevee sinne teille päin myöskin toevotan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437