Hunnutettu nainen

miksi tulet uniini
nainen valkoisessa hunnussa

kuka olet
miksi palaat vierelleni

lukemattomat kerrat
olen herännyt toivottomaan yritykseen
ottaa huntu kasvoiltasi
tunteakseni sinut lopultakin

lukemattomat kerrat
olen hapuillut tyhjää pimeyttä
kerta kerralta varmempana
että joskus saan tietää

ehkä tulee yö
jolloin et enää pakene
vaan paljastat minulle kasvosi
tartut kädestäni
ja suudellen johdatat
minut maailmaasi

enkä sen jälkeen enää
nouse vuoteeltani
tavoittelemaan tyhjää

8

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coq

      "Viuhkani jos sulkisin,
      vierain kasvoin kulkisin"
      Salaperäisyyttä tihkuva oli runosi.
      Toivottavasti se sinulle jonakin päivänä selviää.
      Pumpulin pehmeitä unia hunnutetun naisesi kanssa.

      • Tequila sunset

        Näin aamulla uusiksi luettuna tämä runo ei kulje sujuvasti vaan tökkii.
        Saakohan näitä omia runojaan poistettua täältä jotenkin.


    • lindalinda1

      poistettua, mutta miks helkkarissa muka pitäisi
      poistaa tämä höperö ?

      Tämähän on mitä upein rakkausruno kuule - lopeta
      tuollaiset hörinät. Minä ainakin uppouduin tuohon
      runosi tunnelmaan.

      • Tequila sunset

        ...näitä voi poistaa?
        Olkoon tämä täällä mutta vastaisuuden varalle. En ole ehtinyt perehtyä asiaan.


      • Tequila sunset kirjoitti:

        ...näitä voi poistaa?
        Olkoon tämä täällä mutta vastaisuuden varalle. En ole ehtinyt perehtyä asiaan.

        Haloo.. tätä et nyt poista, kun kerran jo tähän asti ehdin vastaamaan.
        Sinä kriitikoiden number one, anna nyt olla vaan.
        Sillä ainakin minä pidin tästä runostasi,
        sopivasti mystiikkaa, kiehtovaa unien maailmaa.
        Jännää odotusta
        Lähetän sinulle risupuskan, jos lähdet tätä
        nyt rassaamaan, eikä tämä ole lupaus vaan uhkaus!!!!

        Dundee, relax:)


      • Tequila sunset
        marinfrist kirjoitti:

        Haloo.. tätä et nyt poista, kun kerran jo tähän asti ehdin vastaamaan.
        Sinä kriitikoiden number one, anna nyt olla vaan.
        Sillä ainakin minä pidin tästä runostasi,
        sopivasti mystiikkaa, kiehtovaa unien maailmaa.
        Jännää odotusta
        Lähetän sinulle risupuskan, jos lähdet tätä
        nyt rassaamaan, eikä tämä ole lupaus vaan uhkaus!!!!

        Dundee, relax:)

        Olkoon tämä niin kuin jo sanoin. Mutta silti en tästä ite tykkää. Tykätkää te vaan keskenään :o).


    • Yölintu**

      pidin tästä runosta

      *vinkki* ethän poista,
      saatat sit joku päivä joskus lukea runosi ja näet sen erilailla sitten,,,,,,sitten,, :)))

      kiits ja mukavaa kesäpäevää** :)

      • Tequila sunset

        En en poista. En vielä ossoiskaan. Juur illalla näin runoni ihan eri tavalla kuin aamulla. Siitä vain tämä poistamiskeskustelu sai alkunsa.

        Kiitos ja mukavaa kesäistä päevee sinne teille päin myöskin toevotan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe