chat 60 on tosi hyvä. Saa vaihtaa ajatuksia samanikäisten yksinäisten kanssa.
chat 60+
27
1199
Vastaukset
50 sätistäin kaikk 60 v yksinäiset kaksinaamaisetkin siirtyisivät CHAT 60 :aan. Ilo olisi molemminpuolinen, jos kävisi niin hyvä tsäkä!
- mikä kellonaika..
...siellä voi vaihtaa ajatuksia? Mistä? Kenen kanssa? Siellä on ollut, kun olen sinne kurkannut aina se sama neljän-kuuden kopla, joka keskustelee vain keskenään!
- Liena
havainnon olen minäkin tehnyt. Eihän siellä ole tosiaan kuin joskus pari paria, "putkissaan"
Mielelläni minäkin siellä chattailisin, mutta ei kukaan edes huomaa, kun siellä poikkeaa. - *nikitön*
Liena kirjoitti:
havainnon olen minäkin tehnyt. Eihän siellä ole tosiaan kuin joskus pari paria, "putkissaan"
Mielelläni minäkin siellä chattailisin, mutta ei kukaan edes huomaa, kun siellä poikkeaa.Meillähän menee tänään "putkeen", samaa mieltä jo useammasta asiasta! Arvaatkos jo kuka olen??
Nykäiseppä helmasta, jos näet minut 60 chatissa, niin jutellaan! Siellä olen miiNa. - Liena
*nikitön* kirjoitti:
Meillähän menee tänään "putkeen", samaa mieltä jo useammasta asiasta! Arvaatkos jo kuka olen??
Nykäiseppä helmasta, jos näet minut 60 chatissa, niin jutellaan! Siellä olen miiNa.epäilen, mutta varma en ole, nuo;) merkit sekoittavat.
- oikein...
Liena kirjoitti:
epäilen, mutta varma en ole, nuo;) merkit sekoittavat.
...epäilet:) tuolla alempana keskusteltiin.
- kellohame®
Liena kirjoitti:
Mielelläni minäkin siellä chattailisin, mutta ei kukaan edes huomaa, kun siellä poikkeaa.Mites olis jos tehtäs jokin treffiaika sinne chatinpuolle?tottakait se tyhjänä on ku porukkaa kituu palstoilla riitelemässä.Siellä olis kiva tutustua todella toisiimme..Ehkä siten pääsisimmme lähemmäksi toisiammekin,loppuis kyyrääminen ja nickien vahtiminen?!
Laittakaa aikoja ehdolle,niistä vois sit kyhätä yhteisajan,et kaikki pääsis! - Fuula
kellohame® kirjoitti:
Mites olis jos tehtäs jokin treffiaika sinne chatinpuolle?tottakait se tyhjänä on ku porukkaa kituu palstoilla riitelemässä.Siellä olis kiva tutustua todella toisiimme..Ehkä siten pääsisimmme lähemmäksi toisiammekin,loppuis kyyrääminen ja nickien vahtiminen?!
Laittakaa aikoja ehdolle,niistä vois sit kyhätä yhteisajan,et kaikki pääsis!ajatustasi, mutta varmaan ei porukka aina samaan aikaan pääse. Voisiko olla useimpiakin eri kellonaikoja, jolloin mahdollisuuksien mukaan voisimme kokoontua vaihtamaan ajatuksia.
Itse olen poissaolevana lähes joka ilta. Vain päivisin itselläni mahdollisuus varmimmin. - juniori
Fuula kirjoitti:
ajatustasi, mutta varmaan ei porukka aina samaan aikaan pääse. Voisiko olla useimpiakin eri kellonaikoja, jolloin mahdollisuuksien mukaan voisimme kokoontua vaihtamaan ajatuksia.
Itse olen poissaolevana lähes joka ilta. Vain päivisin itselläni mahdollisuus varmimmin.vai onko sulla kotona netti. vai töis. tietenkään tähän ei tarvi vastata. kysyinpähän vaan.
- juniori
kellohame® kirjoitti:
Mites olis jos tehtäs jokin treffiaika sinne chatinpuolle?tottakait se tyhjänä on ku porukkaa kituu palstoilla riitelemässä.Siellä olis kiva tutustua todella toisiimme..Ehkä siten pääsisimmme lähemmäksi toisiammekin,loppuis kyyrääminen ja nickien vahtiminen?!
Laittakaa aikoja ehdolle,niistä vois sit kyhätä yhteisajan,et kaikki pääsis!:o)
- Fuula
juniori kirjoitti:
vai onko sulla kotona netti. vai töis. tietenkään tähän ei tarvi vastata. kysyinpähän vaan.
ei tieltä eksy, joten onhan minulla netti käytössä. Löytyy kannettavakin. Kuitenkin useat illat menevät harrastusten ja monen muun juoksun parissa.
Iltaisin minulla ei oikein ole enää sitä intookaan tuohon chattipuoleen. Vannomatta kuitenkin paras.:) - juniori
Fuula kirjoitti:
ei tieltä eksy, joten onhan minulla netti käytössä. Löytyy kannettavakin. Kuitenkin useat illat menevät harrastusten ja monen muun juoksun parissa.
Iltaisin minulla ei oikein ole enää sitä intookaan tuohon chattipuoleen. Vannomatta kuitenkin paras.:)netti on jossain aivan muualla kuin kotona, vaikka tästä itteni kipeeksi maksankin.elikkä illalla harvemmin pääsen, ellen yöksi jää tänne metropoliin.
- Fuula
juniori kirjoitti:
netti on jossain aivan muualla kuin kotona, vaikka tästä itteni kipeeksi maksankin.elikkä illalla harvemmin pääsen, ellen yöksi jää tänne metropoliin.
mutta eihän sen ole väliä, mistä kirjoittaa. Ihan hienoa, että kirjoitat, kuinka se itsellesi sopii eri vuorokauden aikaan. Yötä suosittelen nukkumiseen. Mutta nuorena miehenä tai naisenalkuna sitä jaksaa valvoakin vaikka aamuun. Toista se on meillä ikäihmisillä.;)
- juniori
Fuula kirjoitti:
mutta eihän sen ole väliä, mistä kirjoittaa. Ihan hienoa, että kirjoitat, kuinka se itsellesi sopii eri vuorokauden aikaan. Yötä suosittelen nukkumiseen. Mutta nuorena miehenä tai naisenalkuna sitä jaksaa valvoakin vaikka aamuun. Toista se on meillä ikäihmisillä.;)
teillä ikä-ihmisillä, puhu itestäs vaan... :o)
- Fuula
juniori kirjoitti:
teillä ikä-ihmisillä, puhu itestäs vaan... :o)
vain ja ainoastaan puhunkin juniori:)
Mikä muuten ikäihmisissä on vikana, kun ei juniorimaisissakaan ole, päinvastoin. - juniori
Fuula kirjoitti:
vain ja ainoastaan puhunkin juniori:)
Mikä muuten ikäihmisissä on vikana, kun ei juniorimaisissakaan ole, päinvastoin.ikä-ihmisissä mitään vikaa. vaikka rasittavia ne joskus on. mut niin on junioritkin.
- Fuula
juniori kirjoitti:
ikä-ihmisissä mitään vikaa. vaikka rasittavia ne joskus on. mut niin on junioritkin.
asenne ratkaisee tähänkin. Kun on asiallinen ja sopivasti sekoittuva, niin silloin pärjää!! Muista minun sanoneen, ei kannata haastaa riitaa, ei täälläkään. Voi kirjoittaa yhellä nikillä, eikä tarvii vekslata sitä puolelta toiselle.
Juniori on ainakin ihan suvaitsevainen tähän mummeliin.;)) - juniori
Fuula kirjoitti:
asenne ratkaisee tähänkin. Kun on asiallinen ja sopivasti sekoittuva, niin silloin pärjää!! Muista minun sanoneen, ei kannata haastaa riitaa, ei täälläkään. Voi kirjoittaa yhellä nikillä, eikä tarvii vekslata sitä puolelta toiselle.
Juniori on ainakin ihan suvaitsevainen tähän mummeliin.;))enhän mä riitaa haasta, paitsi joskus joku asia sieppaa, tulee sanottua liian jyrkästi sitten. eipä mulla ole kuin yksi vara nimimerkki. eikä sekää riitaa varten. keksit kyllä mikä se on. vaikka ei sillä väliä.
- samovaari
hyvää huomenta, kaikille.
- Anonyymi
Fuula kirjoitti:
Itse olen perus juntti sitten naisena.Työnteosta eläkellä ja kuolema on vienyt ystävän kaikki parin vuoden sisällä.Kuin tulee vuosi täyteen miesytävän kuolemasta sydis,hän olisi täyttänyt vast. edes 67v.. Joten väistämättä yksinäisyytä.Tulokkaana tappanut aikaa sivusto. Juntti en liittynyt F.B. Instagram. Viimesenä lityisin Chatt.Kyllä ihan ihmisen haluan kohdata kasvotusten enkä dikimaailma. Sama en tykkää yhtään pitkistä puheluista.Teen sen heti soitajalle selväksi.en luuri korvassa istu 2-3h. Pidän todella kiini unirytmi,ruoka rytmi.Onistu uni rytmin ,kun ei työelämä.Mahdolisuus ulkoilla paljon läpi vuoden aikojen päivttäin.Joten en istu sisällä ja harmitele säätä.Johan seinät kaatuisi pälle.Ulkoilun myötä todella automattiseti tulee ruoka rytmi ja unirytmi.Kun TV ei hallitse elämäni tai valvota tai netti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen perus juntti sitten naisena.Työnteosta eläkellä ja kuolema on vienyt ystävän kaikki parin vuoden sisällä.Kuin tulee vuosi täyteen miesytävän kuolemasta sydis,hän olisi täyttänyt vast. edes 67v.. Joten väistämättä yksinäisyytä.Tulokkaana tappanut aikaa sivusto. Juntti en liittynyt F.B. Instagram. Viimesenä lityisin Chatt.Kyllä ihan ihmisen haluan kohdata kasvotusten enkä dikimaailma. Sama en tykkää yhtään pitkistä puheluista.Teen sen heti soitajalle selväksi.en luuri korvassa istu 2-3h. Pidän todella kiini unirytmi,ruoka rytmi.Onistu uni rytmin ,kun ei työelämä.Mahdolisuus ulkoilla paljon läpi vuoden aikojen päivttäin.Joten en istu sisällä ja harmitele säätä.Johan seinät kaatuisi pälle.Ulkoilun myötä todella automattiseti tulee ruoka rytmi ja unirytmi.Kun TV ei hallitse elämäni tai valvota tai netti.
Samanlaista dikimaailmaa ne on nämä keskustelupalstatkin mihin näitä samoja asioita suollat päivästä toiseen, ei ole sitä ei ole tätä.....sama "virsi" joka päivä ja vali vali kun ei miestä elättämässä ei lesken eläkettä...........eipä yhtä ahkeraa samojen asioiden valittajaa ole toista näkynyt. Onko elämäsi todella noin tylsää?
- Leskimuori
Taisi olla hyvä chat; 13 vuoteen ei yhtään koLmmenttia...?
- chattimatti
Jälkeen jääneet on 70-80 palstoilla.
- SekalaistaSeurakuntaaTai
Eivät kaikki tänne kirjoittelevat ole yksinäisiä. Moni kirjoittaa ajankulukseen, irtautuakseen hetkeksi työstä, pitääkseen "kahvitaukoa" itsekseen, illalla muiden jo nukkuessa, tietokoneen ääressä tauolla tai monista erilaisista syistä. Tuskin mitään yhteistä toimintamallia löytyy täälläkään, varsinkin kun joukko on todella heterogeeninen.
- Anonyymi
Hyvä niin
- Anonyymi
mistä ne chätti sivut löytyy
- Anonyymi
Riippunee laitteesta, mutta mulla läppärissä yläreunassa rivissä näin, eli se chat siellä oikealla ylhäällä :
KESKUSTELU VIIHDE ALENNUSKOODIT BLACK FRIDAY 2022 LAINAA TREFFIT SÄÄNNÖT CHAT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1645476Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii714857Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta343761Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom233135Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole493038Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1582806Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862643Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava182624Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin712366Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt652009