Pärnu

heinäkuussa

Onkohan veden lämpötilä paljonkin lämpimämpi kuin Suomessa heinäkuussa? Nimenomaan polskimaan haluaisin lähteä Pärnuun kun Suomessa ei oikein tarkene. Onko siellä heinäkuussa paljon eläkeläisiä vai kaikenlaisia matkaajia? Olisin yksin lähdössä mutta lie aika turvallista yksin matkaavalle naiselle?

11

5222

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se lämpimämpi

"Onkohan veden lämpötilä paljonkin lämpimämpi kuin Suomessa heinäkuussa?"

kuin Suomessa, varsinkin jos verrataan Tornio-jokeen tai Kilpisjärveen.

Oisit tietenkin voinut kertoa, mihin pitäisi verrata. Suomessa on heinäkuussa monenlämpöisiä vesiä.

• asun

etelä-Suomessa ja meri vettä tarkoitin.

• täältä

• 100 metriä rannasta
        täältä kirjoitti:

voi seurata itekin:
        http://www.ilm.ee/rand_parnu/

Veetemperatuur on veden lämpötila.

vissiin tarkoittaa. Mitähän on esim. helsingissä tai turussa, eipä tiedä, mistä kattois?

• Kuningas St

Hyvin on asiat jos veden lämpötila on ainut

todellinen kysymys !

• on tää

..on tää ihme palsta...eikös tää oo tarkotettu että asioista voi puhua ja kysyä, mitä ihmeen väliä sillä on, kysyykö veden lämpötilaa vai mitä jostain kohteesta. Aina löytyy näitä kuittailijoita kysyjälle...

• ärsyyntynyt
        on tää kirjoitti:

..on tää ihme palsta...eikös tää oo tarkotettu että asioista voi puhua ja kysyä, mitä ihmeen väliä sillä on, kysyykö veden lämpötilaa vai mitä jostain kohteesta. Aina löytyy näitä kuittailijoita kysyjälle...

Totta, tällä keskustelupalstalla riittää ilkeämielisiä, ylimielisiä, itseään täynnä olevia muka viisaita! Itse olen matkustanut Virossa tosi paljon ja janoan koko ajan lisätietoa. Siksi matkojen välillä esim. lueskelen netissä kaikkea Viroon liittyvää, kuten tätä palstaa. Enää en viitsi kysyä mitään juuri vastausten sävyn takia!
        Toki minuakin rasittaa se, että ihmiset osaavat käyttää nettiä niin paljon, että osaavat tulla tänne kysymään; mutta monet ongelmat ovat sitä tasoa eli ei ongelmallisia, että vastaukset löytyisivät vaikka www.viroweb.ee , ja ilman kuittailuja:)

• turvallista

pärnu on aivan yhtä turvallinen kuin esim hämeenlinna, toijala, uusikaupunki, porvoo tai vaikka raahe. ihmiset ovat iloisia ja kohteliaita. vesi on lämmintä, hiekkaranta hyvin hoidettu ja pitkä, ranta sopii lapsillekin ja pitkän matkan on todella matalaa ja turvallista vedessä. kaupunki on rauhallinen ja vanhat talot kauniita... suosittelen ottaen huomion matkan lyhyyden suomesta!

• HulleH

• tervis paradis hullu
        HulleH kirjoitti:

Tarkat tiedot säästä, veden lämpötialsta ja web-kamerakuvaa Pärnun rannasta löytyy linkistä http://www.ilm.ee/rand_parnu/

mullakin on tässä sama ong.kun haluaisin vähän lisä tietoa tervis paradis hotellin lähellä olevasta merestä ym siihen liittyvää..Niin kuinka lämmintä siellä on kesäkuun keskivaiheen-heinäkuun alun kohilla on.onko biitsillä hirvenä tungos noihin aikoihin?Kuinka lämmintä meri vesi on suunnilleen tai mitä luulisitte?Onko rannalla heti valmiinä aurinko tuolit ja päivän varho kuten yleensä?Koska kun viimeksi olin täällä olin syyskuussa ja nyt olen menossa tänne kesällä niin lisä tietoa kaivattaisiin.

• geelikynnet
        tervis paradis hullu kirjoitti:

mullakin on tässä sama ong.kun haluaisin vähän lisä tietoa tervis paradis hotellin lähellä olevasta merestä ym siihen liittyvää..Niin kuinka lämmintä siellä on kesäkuun keskivaiheen-heinäkuun alun kohilla on.onko biitsillä hirvenä tungos noihin aikoihin?Kuinka lämmintä meri vesi on suunnilleen tai mitä luulisitte?Onko rannalla heti valmiinä aurinko tuolit ja päivän varho kuten yleensä?Koska kun viimeksi olin täällä olin syyskuussa ja nyt olen menossa tänne kesällä niin lisä tietoa kaivattaisiin.

http://www.teenus.info/index.php?go=view.ps_item&id=4474

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe