500Mt päivitys Mac OS X:lle

Nimetön

6

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf adsl

Koko riippuu päivitettävästä koneesta. Ei siis tarvitse ihmetellä, jos kone latailee pienemmän paketin. 10.5.3 Combo Updaten koko on 536Mt.

"Note that an update's size may vary from computer to computer when installed using Software Update."

http://support.apple.com/kb/HT1141

• 10.5.3-päivitys tuli kuten melkein jokainen Leopardin käyttäjä lienee jo muutenkin huomannut, kooltaan koneesta riippuen ei 500 vaan alle 200:sta reiluun 400 megatavuun. Voi vain arvata mikä on motiivi esittää päivityksen koko 500 megana (joka on combo-paketin koko), mutta varmaan se on puhdas tietämättömyys.

Oikeaa keskustelua aiheesta, lukemaan pääsee myös vaikka olisi häiriköinyt ja saanut 15 000 jäsenen foorumilta kenkää:

http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=43&t=109659

• mies..

Tuohan ei ole mitään! Uusi Mac OS X 10.6 tulee jo ensi vuoden alussa, kokoa on 10020342340230412340 bittiä!! :) hehehe!

• just just

Eikä toimi kuin uusissa Intel koneissa, joten kaikki 2-vuotta vanhat PowerPC koneet kaatopaikalle...

• mies..
        just just kirjoitti:

Eikä toimi kuin uusissa Intel koneissa, joten kaikki 2-vuotta vanhat PowerPC koneet kaatopaikalle...

Leopard on ihan tarpeeksi uusi ja tuore käyttis PowerPC koneille!

Onneksi Apple ei ole niin typerä kuin Microsoft, että tekohengittää NT:n takaista kivikautista käyttistä pakolla nykypäivään saakka ja pitkälle tulevaisuuteen saakka vielä!

Jos Mikkisen toimiin verrattaisi, Mac OS 9.x systeemi olisi vieläkin käytössä Applen koneissa :) phuuuh! Onneksi EI OLE NÄIN!!!!

Windows 7 = Vista II!

• mika2
        just just kirjoitti:

... niitä kaatopaikalle heitä. Kyllä vanhemmatkin osx:t on hyvin toimivia ja tuettujakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe