Hei.
Olen etsimässä tutullune lahjaksi kirjaa josta tämä kertoi lukevansa lapsuudessaan. Juonesta tiedän ainoastaan sen, että siinä kirppu matkusaa ympäri paikkoja, muun muassa koiran päällä ynnä muuta sellaista. Se ei varmaankaan ole ihan muutaman lauseen kirja, mutta lasten kirja kuitenkin.
Sattuuko kokaan tietämään mikä kirja on kyseessä?
Kiitos etukäteen.
Kirppu matkustaa (koiralla ym)
Gordon
2
385
Vastaukset
- mutta ei varmaankaan
ole oikea kirja, Jukka Itkosen Kirpun matka maailmaan ääriin on kirjoitettu v.1999, joten taitaa olla liian uusi ollakseen kyseessä? Osaatko sanoa, millä vuosiluvulla (noin) tuttusi on tätä kirjaa lukenut?
- Gordon
Moi.
Kiitos vinkistä, yritän katsoa että voiko se olla se.. Paha tosin on nyt siitä kysyä kun synttäreihin on enää alle kolme viikkoa aikaa.. Tämä nainen siis täyttää 23 eli vuonna 1999 hän oli 14-15. Jos kirja ei ole AIVAN lapsellinen, voihan se olla se..
Mä koitan etsiä siitä ja kiitos paljon vinkistä!
Saa toki muitakin ehdottaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849