Minulla on 2 lahjaksi saatua, numeroitua, kehystettyä värigrafiikkataulua. Luullakseni ruotsalaista alkuperää, kuvissa maalais/latotunnelmaa.
Ne eivät sovi kotiin seinille, joten ajattelin laittaa ne myyntiin. Mutta en tiedä josko niillä olisi jotain myyntiarvoa. Mistähän sellaisen voisi arvioittaa???
Missä arvioittaa värigrafiikkaa?
>tauluille ei paikkaa
1
917
Vastaukset 1
- AVKT
tietävät hinnan. Kuka on maalannut?
Tästä muistuu mieleen, koska minulla on hyvä näkö-muisti. Näin kerran tauluja ja jne, ehkä oli uutis lähetys. Taulussa olivat USA- johtajien vaiheet--- jäi mieleen suomalainen nimi. Meni vuosia ja tämän maalarin tauluja oli lähellä tein vaihto-kaupan, vaikka jo silloin vahvasti epäilin. Menin hyvin tunnettuun kauppaan taulun kanssa ja kysyin, mikä hinta? Hän oli ensin ? merkki, onko vanhataulu, sanoi hän ja minä olin saman merkki. Ei vastasin. Ei mitään arvoa maalauksella, oli vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654