Vuosia sitten tuli töllöstä ohjelma "ympäristöarkkitehdista", joka rakensi talot korkealle irti maasta, kätki julkisivuja etc, olisko ollut joku saksalaissukuinen nimi. Olen yrittänyt googlettaa "organic architecture", nyt ajattelin kysäistä josko joku heti lonkalta heittäisi nimen.
Muistelen, että oli vähän Nick Nolten oloinen äijä, tyttärensä kanssa selvitteli ohjelmassa välejään.
Jees.
Nimi
3
494
Vastaukset
- vielä että
muistini mukaan olisi suunnitellut näitä "jaloilla seisovia" taloja joskus 60-luvulla. Muistini saattaa pettää siinäkin.
- Otto.
arxitehti kirjoitti:
olisko Frei Otto?
http://en.wikipedia.org/wiki/Frei_OttoJa jos saisin tämän ketjun pyyhityksi, tekisin sen. ;) Anteeksi kaikkinainen sekavuus.
Olen tässä googleerannut kaikenlaisia vaihtoehtoja ja pojat, mitä pytinkikuvia onkaan eteeni auennut! En kuitenkaan löydä hakemaani.
Nyt alan jo epäillä, olenko nähnyt unta. Muistelen kuitenkin miehen asuneen sittemmin Amerikanmaalla (saattoi siis olla jenkkikin) ja piirtäneen siellä rikkaalle väelle taloja. Muistan eräänkin taistelun asiakkaan kanssa, joka olisi halunnut selkeän sisäänkäynnin, mutta tämä arkkitehti halusi piilottaa sen, eikä siis suostunut laulamaan maksajan nuoteista.
Ja nämä korkealla olevat talot mies suunnitteli nuorempana, halluisella kuuskytluvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043