tietäis vaan...

tonksis

koskahan tää paikka suljetaan,ku tänne ei oo kirjotettu vuosiin? no, ehkä sweeny toddin avulla tänne tulee jotain sählinkiä

7

939

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyn...

katsomaan tuota elokuvaa, vaikka siinä on Johnny Depp niin voin pahoin jos siinä on verisiä kohtauksia.

• Annika961

Kanttee kattoo se paitsi ei niiden jotka ei kestä elokuvii joissa lauletaan.Ja tuo varsinkin melkeen koko ajan laulua ja verta.Mut Johnny ei oo silti niin pahan kuulonen mutta paremminkin vois mennä tai siis paljon paremmin.Ja siin on kyl paljon verisiä kohtauksia hrr... sille antasin arvosanaks 2,5 tai kolme tähtee.

• DEPPbest

Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ

Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA.

• ei näin !
        DEPPbest kirjoitti:

Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ

Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA.

hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä

• DEPPbest
        ei näin ! kirjoitti:

hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä

NO KAIKKI EI OO SAMANLAISII.

• Johnny forever

Hei tietääks kukaan Johnny Deppin fanipostiosoitetta, kun siitä huhutaan melkein kaikkialla, mut todellisuudess ei oo kukaan sitä kertonu. Osoitetta ei oikein löydy mistään?
      Jos tiiätte mistä sen saa, voisitteko kertoa TARKKAAN mistä?

• toi DEPPbest oli mun entinen käyttäjä, mutta olen yhä aika samaa mieltä Sweeney Todd Demon Barber of the Fleet Streettiä kohtaan. No siis juonihan on hyvin keksitty, mutta verinen on vaikka, siitä siitä klassisesta musiikista pidänkin. Tiesittekö muuten että Sweeney Toddista on tehty jo ennen tätä ainakin kaksi elokuvaa. Ja aivan pääsääntöisesti tää on lähteny teatterimusikaalista ja aivan alun perin Lontoolaisesta tosihenkilösti nimeltä Viiltäjä Jack.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      103
      1023
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      794
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      687
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      29
      666
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      639
    7. 47
      610
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      545
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe