tietäis vaan...

tonksis

koskahan tää paikka suljetaan,ku tänne ei oo kirjotettu vuosiin? no, ehkä sweeny toddin avulla tänne tulee jotain sählinkiä

7

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyn...

      katsomaan tuota elokuvaa, vaikka siinä on Johnny Depp niin voin pahoin jos siinä on verisiä kohtauksia.

      • Annika961

        Kanttee kattoo se paitsi ei niiden jotka ei kestä elokuvii joissa lauletaan.Ja tuo varsinkin melkeen koko ajan laulua ja verta.Mut Johnny ei oo silti niin pahan kuulonen mutta paremminkin vois mennä tai siis paljon paremmin.Ja siin on kyl paljon verisiä kohtauksia hrr... sille antasin arvosanaks 2,5 tai kolme tähtee.


      • DEPPbest

        Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ


        Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA.


      • ei näin !
        DEPPbest kirjoitti:

        Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ


        Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA.

        hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä


      • DEPPbest
        ei näin ! kirjoitti:

        hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä

        NO KAIKKI EI OO SAMANLAISII.


    • Johnny forever

      Hei tietääks kukaan Johnny Deppin fanipostiosoitetta, kun siitä huhutaan melkein kaikkialla, mut todellisuudess ei oo kukaan sitä kertonu. Osoitetta ei oikein löydy mistään?
      Jos tiiätte mistä sen saa, voisitteko kertoa TARKKAAN mistä?

    • toi DEPPbest oli mun entinen käyttäjä, mutta olen yhä aika samaa mieltä Sweeney Todd Demon Barber of the Fleet Streettiä kohtaan. No siis juonihan on hyvin keksitty, mutta verinen on vaikka, siitä siitä klassisesta musiikista pidänkin. Tiesittekö muuten että Sweeney Toddista on tehty jo ennen tätä ainakin kaksi elokuvaa. Ja aivan pääsääntöisesti tää on lähteny teatterimusikaalista ja aivan alun perin Lontoolaisesta tosihenkilösti nimeltä Viiltäjä Jack.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe