koskahan tää paikka suljetaan,ku tänne ei oo kirjotettu vuosiin? no, ehkä sweeny toddin avulla tänne tulee jotain sählinkiä
tietäis vaan...
7
804
Vastaukset
- pystyn...
katsomaan tuota elokuvaa, vaikka siinä on Johnny Depp niin voin pahoin jos siinä on verisiä kohtauksia.
- Annika961
Kanttee kattoo se paitsi ei niiden jotka ei kestä elokuvii joissa lauletaan.Ja tuo varsinkin melkeen koko ajan laulua ja verta.Mut Johnny ei oo silti niin pahan kuulonen mutta paremminkin vois mennä tai siis paljon paremmin.Ja siin on kyl paljon verisiä kohtauksia hrr... sille antasin arvosanaks 2,5 tai kolme tähtee.
- DEPPbest
Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ
Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA. - ei näin !
DEPPbest kirjoitti:
Sama juttu, vaik siin on Johnny Depp, en silti pysty katsomaan Sweeny Toddia, koska siin on hirveesti verisiä kohtauksia, mutta laulusta toki pidän, ois keksiny paremman juonen siihen leffaan. SIITÄ HUOLIMATTA DEPP ON PARAS NÄYTTELIJÄ
Yks juttu muuten vielä EN KESTÄ VERISIÄ ELOKUVIA JA OON OON POIKA.hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä
- DEPPbest
ei näin ! kirjoitti:
hahahhaahha mä ainakin pystyn mitä pahaaa !?? :) ja of course johnny on paras nyt ja aina paras näyttelijä
NO KAIKKI EI OO SAMANLAISII.
- Johnny forever
Hei tietääks kukaan Johnny Deppin fanipostiosoitetta, kun siitä huhutaan melkein kaikkialla, mut todellisuudess ei oo kukaan sitä kertonu. Osoitetta ei oikein löydy mistään?
Jos tiiätte mistä sen saa, voisitteko kertoa TARKKAAN mistä? - deppbest
toi DEPPbest oli mun entinen käyttäjä, mutta olen yhä aika samaa mieltä Sweeney Todd Demon Barber of the Fleet Streettiä kohtaan. No siis juonihan on hyvin keksitty, mutta verinen on vaikka, siitä siitä klassisesta musiikista pidänkin. Tiesittekö muuten että Sweeney Toddista on tehty jo ennen tätä ainakin kaksi elokuvaa. Ja aivan pääsääntöisesti tää on lähteny teatterimusikaalista ja aivan alun perin Lontoolaisesta tosihenkilösti nimeltä Viiltäjä Jack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop83157- 1682899
Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?
Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava1112518Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su151863Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä1711026Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta53988- 36878
Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t248866Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.58833Mies, kudoin sulle villahaalarin
Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️112753