Kannattaako (Schleich:n) leluhevosia maalata? Minulla on hevosia paljon, ja haluaisin niistä "yksilöitä", jottei muilla olisi tismalleen samanlaisia.
Voisiko joku suositella minkälaiselle maalilla Schleich:n hevosia kannattaisi maalata?
Suurkiitokset kaikille vastaajille!!!
Lelujen maalaaminen
11
2770
Vastaukset
- Ömmömömmö
Itse maalaan akrylli(en osaa kirjottaa)maaleilla. Koska ne kestää vettä ja peittää. :)
- meikähkops
Itse en ole maalannut mutta aion pian kokeilla! Se on palkitsevaa ja hepoista tulee persoonallisia. Akryleilla maalaan. Minkä ikäisiä schleich harrastajia on?
- Minä vain
Kyllävain, aion itsekkin kokeilla maalaamista :) Ja harrastajia löytyy kaiketi jo 9-10 vuotiaista ja tietenkin vanhemmista. Itsekkin olen noin 13 vuotta ja keräilen Schleich-hevosia :D Se on tosi kivaa
- ...
joo akryyliväreil kannattaa maalata, mut kannattaa mieluummi ostaa semmosis tuubeis (samanlaisis ku öljyvärit), ne on parempii ku ne mitkä on purkeis. mut niinku esim. jonku tallin voi maalata kans akryyliväreil, mut sitä varte kannattaa ostaa isompi purkki. Mut jos maalaa akryyliväreil ni kannattaa käyttää mahdollisimman pehmeet sivellint, koska muute se hevosen alkuperänen väri jää osittai näkyvii ja siit pensselist jää järkyttävät jäljet. Mut jos taas maalaa vaa jotai merkkei jne esim nyt etujalkaa sukka, ni sillo vähä karkeempi sivellin voi olla parempi, et siit saa luonnollisemman näkösen.
- rzzuuu
Mäkin oon ajatellu maalata, mut eiks ne maalit maksa aika pali?
- Anonyymi
Olen itse nähnyt että maalit jotkut ovat halpoja
- Pölöpölöpööö
Maalit, etenkin akryylit ovat pienellä viikkorahalla suorastaan raa´an kalliita. Purkit maksavat noin 8eurosta ylöspäin, tosin halpoja merkkejäkin löytyy. Deco on melko kallista, mutta esim. Acrylic jota itse käytän, on noin 6 purkkia 12 eurolla. Acryleihin pitää sekoittaa aina vettä, mutta vain muutama pisara.
- Poniini
Decoa suosittelisin, sillä se kuivuu nopeasti ja on erittäin laadukasta :)
- schleich hemmo
Voiko öljyväreillä maalata schleich hevosia? tai onko ne veden kestäviä jne? onko öljyvärit kalliita ja mistä kaupoista niitä voi ostaa :) ajattelin maalata schleich-pinto orin ja schleich-schwarzwaldinrautiaan (yksivuotiaan) koska niitä molempia on 2kpl :)
- Vanha_muistaa
Ovatko ne niitä muovihevosia? Tekeekö sama firma myös ritari- ym. hahmoja? Katsasta myös pienoismallimaalien (Revell, Humbrol tai mitä niitä nykyään onkin) hinnat. Pojankloppina niillä tuli maalattua Stigan pelaajille peliasut milloin minkäkin maan mallin mukaan. Ja sama juttu jonkun jalkapallopelin pelaajille.
- Anonyymi
Että ruppee mualiin kansa lätreemään, työ vuan kuavatta ne litkut lattialle ja se väri ee lähe sitten millään irti lattiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067