Basisti ja rumpali

...

Basisti käveli kadulla ja tuli vasataan rumpali jolla oli apina olkapäillä.
Basisti:"Mistä sä ton apinan sait"?johon rumpali"kävin eläintarhassa ja se vaan jäi tohon"
johon taas basisti"nyt meet heti takas eläin tarhaan sen apinan kans".Seuraavana päivänä basisti käveli taasen kaupungilla ja tulee sama rumpali vastaan jolla on vieläkin apina harteilla.Basisti rumpalille"ettekö te menneetkään eläintarhaan" johon rumpali"mentiin,mentiin,mutta huomenna mennään Linnanmäelle"

0

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
        Maailman menoa
        349
        2316
      2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
        Ikävä
        38
        2067
      3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
        Kuhmo
        75
        1603
      4. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
        Ikävä
        118
        1482
      5. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
        Ikävä
        91
        1446
      6. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
        Tornio ja Haaparanta
        3
        1356
      7. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
        Ikävä
        79
        1225
      8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
        Ikävä
        118
        1175
      9. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
        NATO
        238
        1174
      10. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
        Maailman menoa
        219
        1162
      Aihe