Rotanloukkuja leikkipuistossa?

Törkeää!

11

2825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disturb

      elämäänsä kyllästynyt perhaps

    • Rotaton Rotari

      Parempi kai toi kun myrkky, taisi koiran paskattajaa hatuttaa kun ei voi pitää koiraa vapaana loukkujen pelossa, ja kyllä terve lapsi osaa loukkuja varoa kun neuvotaan, turhaa höpinää ja onhan rotista päästävä eroon, vai ottaisitko sinä sellaisen kotiisi? tietenkin loukku ansat on parempia... kaupungeissa tahtoo vaan olla sitä sinne kuulumatonta eläin kantaa jota pitää hävittää, esimerkiksi kaneja ja supikoiria ne ei suomeen kuulu, mutta tekevät paljon vahinkoa. ihmisten omaa vikaa että niitä joudutaan loukuilla pyytämään... ollaan siistimpiä ja pidetään roska-aitaukset siisteinä niin ei ilmesty rottapyydyksiä...

    • ...ei kun perinteisiä myrkkyjyviä puistoihin etteivät äitien pikkukullat vaan telo varpaitaan. Jos siinä nyt sattuu joku lintu tai koira oikaisemaan koipensa niin sehän on pientä kipeiden varpaiden rinnalla!

    • Heinäveteläinen

      Kaupan hyllyissä missä rotan ja hiirenloukut on myynnissä näkee usein viritettyjä ansoja. Pojan kollit niitä virittelevät valmiiksi ja pahaa aavistamaton loukkujen hipelöijä saa ilkeän iskun sormilleen.

    • Miksi täällä ei saa

      On se täällä kumma kun ei mielipidettä saa sanoa. Taas on minun kommenntti poistettu eikä se ollut edes törkeä, ehkä hieman sarkastinen mutta tosi asia.

      Pitäisikö minun kauhistella asiaa ettei kukka mekko tädit kuse alleen.

      Se on penskoille ihan oikein jos rotanloukku näppäisee vähän sormille. Siitävähän oppivat. Ei ne siihen kuole. Elämä opettaa.

      Minä taidan olla ainoa realistin täällä. Mutta suomessa ei ole näyttävästi sanavapautta. Kumma kun etusivu luo keskustelun mutta siihen ei saa laittaa kommentteja.

    • ree2342

      Hyvä vaan, että jollain on järkeä vähentää lokki kantaa. Siis ei helvetti ne mitään uhanalaisia ole jos niitä on helvetti soikoon tuhansia samalla alueella. Helppohan se on sellaisten kauhistella jotka eivät joudu elämään lokkien keskellä.

    • saman kokenut

      henkilö kuin minä jokunen vuosi sitten, poistin noin pienen kissan kokoisen rotan poikani rattaista kyseisessä puistossa...

    • lähitalojen

      asukkaille jo annettu kriisiapua?

      • hajoaaaaaa

        hemmetti! sain päivän naurut! ^^D *HAJOTTAA


    • maailmanJärkevin

      Ja maailma kaatuu kun pari hiirenloukkua siellä täällä... ja loukkaantuiko kukaan? Turhaa sössötystä nykyään. Seuraavaksi kun saat viiltohaavan tarvitset kriisiapua. Tarkoitan vain että LIIKA ON LIIKAA. En pilkkaa mitään sen kohtuullisuudessa.

      Kiitos

    • Jaska Jokunen

      Joku aika sitten löytyi rotanmyrkkyä ja oli armoton poru. Nyt kun on rotan loukkuja on armoton poru. Seuraavalla kerralla kun joku yrittää pyydystää rottia perhoshaavilla nousee poru että sinne voi joutua joku kesy perhonen ku ei o kellekkään mitään pahaa tehny. Jos hankitaan paikalle pillipiipari niin nousee poru jatkuvasta pillin soitosta jonka kaupungin järjestyssääntökin jo luultavasti kieltää :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe