Rotanloukkuja leikkipuistossa?

Törkeää!

11

2873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disturb

elämäänsä kyllästynyt perhaps

• Rotaton Rotari

Parempi kai toi kun myrkky, taisi koiran paskattajaa hatuttaa kun ei voi pitää koiraa vapaana loukkujen pelossa, ja kyllä terve lapsi osaa loukkuja varoa kun neuvotaan, turhaa höpinää ja onhan rotista päästävä eroon, vai ottaisitko sinä sellaisen kotiisi? tietenkin loukku ansat on parempia... kaupungeissa tahtoo vaan olla sitä sinne kuulumatonta eläin kantaa jota pitää hävittää, esimerkiksi kaneja ja supikoiria ne ei suomeen kuulu, mutta tekevät paljon vahinkoa. ihmisten omaa vikaa että niitä joudutaan loukuilla pyytämään... ollaan siistimpiä ja pidetään roska-aitaukset siisteinä niin ei ilmesty rottapyydyksiä...

• ...ei kun perinteisiä myrkkyjyviä puistoihin etteivät äitien pikkukullat vaan telo varpaitaan. Jos siinä nyt sattuu joku lintu tai koira oikaisemaan koipensa niin sehän on pientä kipeiden varpaiden rinnalla!

• Heinäveteläinen

Kaupan hyllyissä missä rotan ja hiirenloukut on myynnissä näkee usein viritettyjä ansoja. Pojan kollit niitä virittelevät valmiiksi ja pahaa aavistamaton loukkujen hipelöijä saa ilkeän iskun sormilleen.

• Miksi täällä ei saa

On se täällä kumma kun ei mielipidettä saa sanoa. Taas on minun kommenntti poistettu eikä se ollut edes törkeä, ehkä hieman sarkastinen mutta tosi asia.

Pitäisikö minun kauhistella asiaa ettei kukka mekko tädit kuse alleen.

Se on penskoille ihan oikein jos rotanloukku näppäisee vähän sormille. Siitävähän oppivat. Ei ne siihen kuole. Elämä opettaa.

Minä taidan olla ainoa realistin täällä. Mutta suomessa ei ole näyttävästi sanavapautta. Kumma kun etusivu luo keskustelun mutta siihen ei saa laittaa kommentteja.

• ree2342

Hyvä vaan, että jollain on järkeä vähentää lokki kantaa. Siis ei helvetti ne mitään uhanalaisia ole jos niitä on helvetti soikoon tuhansia samalla alueella. Helppohan se on sellaisten kauhistella jotka eivät joudu elämään lokkien keskellä.

• saman kokenut

henkilö kuin minä jokunen vuosi sitten, poistin noin pienen kissan kokoisen rotan poikani rattaista kyseisessä puistossa...

• lähitalojen

asukkaille jo annettu kriisiapua?

• hajoaaaaaa

hemmetti! sain päivän naurut! ^^D *HAJOTTAA

• maailmanJärkevin

Ja maailma kaatuu kun pari hiirenloukkua siellä täällä... ja loukkaantuiko kukaan? Turhaa sössötystä nykyään. Seuraavaksi kun saat viiltohaavan tarvitset kriisiapua. Tarkoitan vain että LIIKA ON LIIKAA. En pilkkaa mitään sen kohtuullisuudessa.

Kiitos

• Jaska Jokunen

Joku aika sitten löytyi rotanmyrkkyä ja oli armoton poru. Nyt kun on rotan loukkuja on armoton poru. Seuraavalla kerralla kun joku yrittää pyydystää rottia perhoshaavilla nousee poru että sinne voi joutua joku kesy perhonen ku ei o kellekkään mitään pahaa tehny. Jos hankitaan paikalle pillipiipari niin nousee poru jatkuvasta pillin soitosta jonka kaupungin järjestyssääntökin jo luultavasti kieltää :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe