Kerrassaan törkeä ja aivan sietämätön tapaus. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1537692
Kuka idiootti virittää rotanloukkuja lähelle lasten leikkipuistoa ja päiväkotia? Sietäisi saada omista loukoista sormilleen.
Rotanloukkuja leikkipuistossa?
11
2920
Vastaukset
- Disturb
elämäänsä kyllästynyt perhaps
- Rotaton Rotari
Parempi kai toi kun myrkky, taisi koiran paskattajaa hatuttaa kun ei voi pitää koiraa vapaana loukkujen pelossa, ja kyllä terve lapsi osaa loukkuja varoa kun neuvotaan, turhaa höpinää ja onhan rotista päästävä eroon, vai ottaisitko sinä sellaisen kotiisi? tietenkin loukku ansat on parempia... kaupungeissa tahtoo vaan olla sitä sinne kuulumatonta eläin kantaa jota pitää hävittää, esimerkiksi kaneja ja supikoiria ne ei suomeen kuulu, mutta tekevät paljon vahinkoa. ihmisten omaa vikaa että niitä joudutaan loukuilla pyytämään... ollaan siistimpiä ja pidetään roska-aitaukset siisteinä niin ei ilmesty rottapyydyksiä...
...ei kun perinteisiä myrkkyjyviä puistoihin etteivät äitien pikkukullat vaan telo varpaitaan. Jos siinä nyt sattuu joku lintu tai koira oikaisemaan koipensa niin sehän on pientä kipeiden varpaiden rinnalla!
- Heinäveteläinen
Kaupan hyllyissä missä rotan ja hiirenloukut on myynnissä näkee usein viritettyjä ansoja. Pojan kollit niitä virittelevät valmiiksi ja pahaa aavistamaton loukkujen hipelöijä saa ilkeän iskun sormilleen.
- Miksi täällä ei saa
On se täällä kumma kun ei mielipidettä saa sanoa. Taas on minun kommenntti poistettu eikä se ollut edes törkeä, ehkä hieman sarkastinen mutta tosi asia.
Pitäisikö minun kauhistella asiaa ettei kukka mekko tädit kuse alleen.
Se on penskoille ihan oikein jos rotanloukku näppäisee vähän sormille. Siitävähän oppivat. Ei ne siihen kuole. Elämä opettaa.
Minä taidan olla ainoa realistin täällä. Mutta suomessa ei ole näyttävästi sanavapautta. Kumma kun etusivu luo keskustelun mutta siihen ei saa laittaa kommentteja. - ree2342
Hyvä vaan, että jollain on järkeä vähentää lokki kantaa. Siis ei helvetti ne mitään uhanalaisia ole jos niitä on helvetti soikoon tuhansia samalla alueella. Helppohan se on sellaisten kauhistella jotka eivät joudu elämään lokkien keskellä.
- saman kokenut
henkilö kuin minä jokunen vuosi sitten, poistin noin pienen kissan kokoisen rotan poikani rattaista kyseisessä puistossa...
- lähitalojen
asukkaille jo annettu kriisiapua?
- hajoaaaaaa
hemmetti! sain päivän naurut! ^^D *HAJOTTAA
- maailmanJärkevin
Ja maailma kaatuu kun pari hiirenloukkua siellä täällä... ja loukkaantuiko kukaan? Turhaa sössötystä nykyään. Seuraavaksi kun saat viiltohaavan tarvitset kriisiapua. Tarkoitan vain että LIIKA ON LIIKAA. En pilkkaa mitään sen kohtuullisuudessa.
Kiitos - Jaska Jokunen
Joku aika sitten löytyi rotanmyrkkyä ja oli armoton poru. Nyt kun on rotan loukkuja on armoton poru. Seuraavalla kerralla kun joku yrittää pyydystää rottia perhoshaavilla nousee poru että sinne voi joutua joku kesy perhonen ku ei o kellekkään mitään pahaa tehny. Jos hankitaan paikalle pillipiipari niin nousee poru jatkuvasta pillin soitosta jonka kaupungin järjestyssääntökin jo luultavasti kieltää :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504