Paljon puhuvaa...

3B=1

On paljon puhuvaa,

että satanismipalstalla satanistit kirjoittaa juoruja, toistavat yli 30 vuotta sitten jonkun etuhampaattomana kuolleen ukon (rip-offaamia) tekstejä, ja whinettävät aivan hulluna setiläisistä (mitä helvettiä? eiks ne kristityt olleetkaan teidän whinetysjuttu, ihan jo satanic biblen perusteella?).

Miksi satanistit tuntuu saavan edes jotenkin tuoretta "keskustelun aihetta" tällekin palstalle setiläisistä? Ja just sellaiseen marmati marmati-tyyliin? Hitto, mestan luetuimmat threadit on koskeneet yksi toisensa jälkeen setiläisiä ja heidän juttujaan. Samalla setiläisiä ei näytä vähempää vaivaavan satanistien lapselliset touhut. Kaikki kunnia setiläisille, taso on selvästi ihan toista siinä leirissä kuin tässä satanistien apinakerhossa.

Missä on maan aktiiviset satanistit? Luulisi, että löytyisi ihmisiä jotka kirjoittaisi tuoretta tekstiä asiasta, tekisi JOTAIN... tapahtuisi edes jotain, mutta ei. Kuolleelta vaikuttaa kaikin puolin. Mitään ei tehdä itse, mutta muiden jutuista kateellisesti maristaan ja itketään.

Minun ymmärtääkseni satanistien pitäisi nauttia itsestään ja tekemisistään, keskittyä Indulgenssiin. Tälläkin listalla nähty parkuminen ja juoruilu ja valitus on täysin urpoa junttitouhua muka-coolissa esteettisessä paketissa (mistä siitäkin on tullut ihan yleisesti hyväksyttyä). Ja se "filosofia"? Anna mun nauraa. Jo lukionfilosofiankirjat on parempia.

Todella surkeaa. Joku jo sanoikin, että satanismi on kuollut. Näin on.

P.S. Divari Kalevasta voi hakea halvalla sinne viemäni kappaleen satanic bibleä, 5. painos (ihan hyvä kirja itseään hakevalle teinille, mut siitä vanhemmalle ei iloa ellei sit keräile kirjoja keräilyn vuoks).

23

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihalla.

      Mitä annettavaa setiläisyydellä on? Jos alan harrastamaan yogaa tai meditaatiota, niin miten se eroaa setin annista?

      • 3B=1

        Joillekin ToS:lla on annettavaa, joillekin ei. Pointtini oli, että mitä ihmeen touhua tämä on satanisteilta, että parkuvat ToS:sta enemmän kuin itse tekevät yhtään mitään omaa (ja keskittyisivät siihen, Saatana!). Sinäkin luit tuon mun postin just tuolta pohjalta. Hei haloo!


      • 3B=1

        En ole setiläinen, ei mun juttu. Satanismikaan ei, kun on mitä on. Kunhan havainnoin tätä satanistien hävettävää yninää ja saamattomuutta.


      • pihalla.
        3B=1 kirjoitti:

        Joillekin ToS:lla on annettavaa, joillekin ei. Pointtini oli, että mitä ihmeen touhua tämä on satanisteilta, että parkuvat ToS:sta enemmän kuin itse tekevät yhtään mitään omaa (ja keskittyisivät siihen, Saatana!). Sinäkin luit tuon mun postin just tuolta pohjalta. Hei haloo!

        Ajattelin, että tiedät setiläisyydestä jotain! Minä en paljoakaan siitä tiedä. Jonkinlainen itsensäkehittämisoppi, tai tekniikka. Historiallisista taustoista toki tiedän jotain.

        Haluan esittää tämän kysymykseni kaikille jotka ToS:ista paremmin tietävät: Mitä sellaista annettavaa sillä on jota ei ihan "tavallisista" meditaatioista saa?


      • 3B=1
        pihalla. kirjoitti:

        Ajattelin, että tiedät setiläisyydestä jotain! Minä en paljoakaan siitä tiedä. Jonkinlainen itsensäkehittämisoppi, tai tekniikka. Historiallisista taustoista toki tiedän jotain.

        Haluan esittää tämän kysymykseni kaikille jotka ToS:ista paremmin tietävät: Mitä sellaista annettavaa sillä on jota ei ihan "tavallisista" meditaatioista saa?

        Varmaan jotkut setiläiset meditoivat, mutta yleisesti teoriassaan magiasta/initiaatiosta setiläiset eivät puhu meditaatiosta oikein mitään (kts. nettisivut, kotkavuoren, webbin, flowersin, aquinon kirjat). systeeminsä näyttää sen verran joustavalta, että jos joku setiläinen on käyttänyt tai haluaa käyttää meditaatiota, sellainen näyttää olevan mukautettavissa setiläiseen initiaatioon/magiaan. Mutta tämä on vain minun arvioni. Varmaan parhaan vastauksen tuohon kysymykseen saat jos kirjoitat TS:n Pohjois-Euroopan kontakti-osoitteeseen (http://www.xeper.org/hyperborea/).


      • Kättine
        pihalla. kirjoitti:

        Ajattelin, että tiedät setiläisyydestä jotain! Minä en paljoakaan siitä tiedä. Jonkinlainen itsensäkehittämisoppi, tai tekniikka. Historiallisista taustoista toki tiedän jotain.

        Haluan esittää tämän kysymykseni kaikille jotka ToS:ista paremmin tietävät: Mitä sellaista annettavaa sillä on jota ei ihan "tavallisista" meditaatioista saa?

        Mitä samaa kuvittelet saavasi meditoimalla kuin Setin Temppelistä? Tuskin ne siellä XeperXeperXeper-mantraa mutisemalla oleviksi tulee...


      • et siis
        Kättine kirjoitti:

        Mitä samaa kuvittelet saavasi meditoimalla kuin Setin Temppelistä? Tuskin ne siellä XeperXeperXeper-mantraa mutisemalla oleviksi tulee...

        tiedä? Ja pidän juttuja "olevaksi" tai "tietoiseksi" tulemisesta omituisina. Mehän olemme olevia ja tietoisia! Eikö tosiaankaan kukaan osaa selittää tarkemmin?

        Ymmärrän jos pyritään vapautumaan kulttuurin manipuloimista harhaopeista, mutta setiläisyyden "olevaiseksi" tulemisessa ei taida olla siitä kyse.


    • Valmentaja Rutanen

      Joo me on pojat hävitty tää peli. Tulkaa ny jo pois sieltä kentältä suutanne soittamasta, mennään porukalla koppiin häpeemään ja luikahdetaan sit vetämään naamat jonnekin kun kaikki muut on menneet kotiin.

      • 3B=1

        Nyt on viikonloppukin, eikun antaa palaa! :)

        INDULGENCE!


    • Striking-Fire

      Olen täysin samaa mieltä siitä, että tällä palstalla esiintyy aivan liian paljon saivartelua ei-mistään,
      mutta pakko heittää tähän väliin tämä jo kenties loppuun jauhettu kommentti siitä,
      ettei pidä yleistää keskustelun näkyvimpiä muotoja kaikkiin kyseisen filosofian edustajiin.

      Ja mitä satanismin aktivismiin tulee, niin vastauksena voisi esittää kysymyksen,
      että kuinkahan suuri prosentti muiden uskontojen edustajista harrastaa uskontoaan julkisen aktiivisesti?
      Sitäpaitsi ainakin allekirjoittaneelle uskonto/filosofia on sen verran henkilökohtainen asia, ettei siitä viitsi turhaa julkisuutta vääntää.

      • 3B=1

        samoilla linjoilla itsekin. Henkilökohtaisuudessa / yksityisyydessä ei mitään vikaa. Pointtini olikin, että sitten kun jotain kirjoitetaan julkisesti, niin eikö voisi keskittyä itse oleelliseen, ei aivan kummallisella tavalla asioihin, minkä luulisi olevan off-topic? Tai jos kirjoitetaan off-topic tms., niin miksi tuollaista marinaa, kitinää, jne. tuolla tapaa ja tuossa määrin? Siitä tulee vähemmän mairitteleva vaikutelma satanismista yleensä.


      • Striking-Fire
        3B=1 kirjoitti:

        samoilla linjoilla itsekin. Henkilökohtaisuudessa / yksityisyydessä ei mitään vikaa. Pointtini olikin, että sitten kun jotain kirjoitetaan julkisesti, niin eikö voisi keskittyä itse oleelliseen, ei aivan kummallisella tavalla asioihin, minkä luulisi olevan off-topic? Tai jos kirjoitetaan off-topic tms., niin miksi tuollaista marinaa, kitinää, jne. tuolla tapaa ja tuossa määrin? Siitä tulee vähemmän mairitteleva vaikutelma satanismista yleensä.

        pitää paikkansa. Ja itseasiassa olen henkilökohtaisesti vähentänyt huomattavasti tämän palstan juttujen lukemista ja niihin kommentoimista juuri siksi, että paikka alkaa vaikuttaa kitisemisen likaviemäriltä, jossa yritetään vääntää tikusta asiaa.
        Mutta täytyy kuitenkin yrittää muistaa, että jokaisen tekstin takana on ihminen (vaikkei aina uskoisikaan) ja näin ollen koetan ottaa huomioon, että kenties tämäkin palsta on joillekin niitä harvoja paikkoja joissa purkaa turhautumistaan.
        Eli yritys olisi ymmärtää inhimillisyyttä, vaikka se usein haiskahtaakin.


      • 3B=1
        Striking-Fire kirjoitti:

        pitää paikkansa. Ja itseasiassa olen henkilökohtaisesti vähentänyt huomattavasti tämän palstan juttujen lukemista ja niihin kommentoimista juuri siksi, että paikka alkaa vaikuttaa kitisemisen likaviemäriltä, jossa yritetään vääntää tikusta asiaa.
        Mutta täytyy kuitenkin yrittää muistaa, että jokaisen tekstin takana on ihminen (vaikkei aina uskoisikaan) ja näin ollen koetan ottaa huomioon, että kenties tämäkin palsta on joillekin niitä harvoja paikkoja joissa purkaa turhautumistaan.
        Eli yritys olisi ymmärtää inhimillisyyttä, vaikka se usein haiskahtaakin.


      • Striking-Fire
        3B=1 kirjoitti:

        Kiva huomata, että tällä palstalla edes joskus joku voi olla suurinpiirtein samaa mieltä, eikä tarvitse vääntää peistä vain siksi, että halutaan olla vastahankaan ihan vaan vastustamisen ilosta.
        Notta kiitosta!


    • 3X3=9

      No en minä ainakaan ymmärrä miksi joku tällaiseen likaviemäriin haluaisi tulla käymään jotain keskustelua jostain oikeasti tärkeästä. Kyllä tämä Satanismi palsta on täynnä mustiin pukeutuvia teinejä jotka eivät ole "satanisminsa" kanssa mitään muuta kuin sokeasti mitä tahansa muodikasta misantrooppia lainaavia ressukoita. Eivät yhtään sen parempia kuin Oikean Käden Polun ihmishylkiöt.

      • Duomash

        Lisäksi kaikki nämä teinit kuvittelevat olevansa aidompia satanisteja ja yleisesti parempia kuin kaikki muut palstan kirjoittajat ;)


      • 3B=1

        "No en minä ainakaan ymmärrä miksi joku tällaiseen likaviemäriin haluaisi tulla käymään jotain keskustelua jostain oikeasti tärkeästä."

        Olisikohan sitten parempi, että tämä koko palsta lopetettaisiin, ettei täällä sekoilevat "satanisti"-teinit pilaisi oikean satanismin imagoa tms. käsittämättömän typerillä viesteillään? :P


      • 3X3=9
        3B=1 kirjoitti:

        "No en minä ainakaan ymmärrä miksi joku tällaiseen likaviemäriin haluaisi tulla käymään jotain keskustelua jostain oikeasti tärkeästä."

        Olisikohan sitten parempi, että tämä koko palsta lopetettaisiin, ettei täällä sekoilevat "satanisti"-teinit pilaisi oikean satanismin imagoa tms. käsittämättömän typerillä viesteillään? :P

        Simppeli kysymys, simppeli vastaus:

        Olisi. :)

        Ja teini-ikä siis ei ole mikään tekosyy tyhmyydelle. Monen teini kanssa olen netissä käynyt mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta. Nuoruuden intoa ei voi korvata.

        Mutta syyt pitäis olla oikeita.


      • 3B=1
        3X3=9 kirjoitti:

        Simppeli kysymys, simppeli vastaus:

        Olisi. :)

        Ja teini-ikä siis ei ole mikään tekosyy tyhmyydelle. Monen teini kanssa olen netissä käynyt mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta. Nuoruuden intoa ei voi korvata.

        Mutta syyt pitäis olla oikeita.

        Mutta pitäisiköhän sitten teinisekoilulle olla ihan oma fooruminsa? Vai edustaako yleinen "satanisti"-teinisekoilu Saatanan Kirkon linjaa? :)

        Olet oikeassa, että on olemassa monia ihan fiksujakin teinejä (ikäisekseen).


      • 3X3=9
        3B=1 kirjoitti:

        Mutta pitäisiköhän sitten teinisekoilulle olla ihan oma fooruminsa? Vai edustaako yleinen "satanisti"-teinisekoilu Saatanan Kirkon linjaa? :)

        Olet oikeassa, että on olemassa monia ihan fiksujakin teinejä (ikäisekseen).

        Ko. liikkeen linjoista meikä ei tiiä mitään... Se kun ei ole mikään ylin mahdollinen kohde Satanismille. Ainakaan mulle...

        Vakavasti puhuen, jatkakoon tää palsta linjaansa, onhan mahdollista, että joku täältäkin eksyy oikean asian pariin. (Epäilen kyllä, mutta sehän onkin koko jutun juj.)


      • Striking-Fire
        3X3=9 kirjoitti:

        Ko. liikkeen linjoista meikä ei tiiä mitään... Se kun ei ole mikään ylin mahdollinen kohde Satanismille. Ainakaan mulle...

        Vakavasti puhuen, jatkakoon tää palsta linjaansa, onhan mahdollista, että joku täältäkin eksyy oikean asian pariin. (Epäilen kyllä, mutta sehän onkin koko jutun juj.)

        Tosiasia kuitenkin lienee se, että niin paljon kuin on satanisteja, niin paljon on myös hieman toisistaan eroavia satanismeja.
        Eli jokaisella on omanlaisensa suhtautuminen aiheeseen ja jokainen on yhtälailla niin väärässä kuin oikeassakin näkökantansa kanssa.
        Joten mielestäni kenenkään on turha lähteä vetämään linjaa sille mikä on "oikeaa" satanismia ja mikä ei.


    • 7-*<o93o>*-7

      hyvä posti. olen miettinyt samoja juttuja.

      jos tämä lista muutettaisiin joksikin konkreettiseksi huoneeksi missä pöydän ääressä voisi puhua, niin nämä teinivalittajat eivät kyllä uskaltaisi tai kehtaisi tulla puhumaan. jollain tasolla hekin tajuaisivat miten pelleä heidän rutina ja aivopieruilu täällä on. mutta kotoa anonyymisti on kovasti "rohkeutta" olla kaikkitietävä (ja samalla ah niin riemastuttavan ahdistunut ja hukassa olevana), varsinkin jos taustalla soi bläkkis. mutta se teineille suotakoon, kuuluu siihen kasvuvaiheeseen :)

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Setiläisten usko moninaisuuteen ja sen viemiseen osituksesta vielä eteenpäin---> aina loppuun asti, voisi olla oiva jutustelun aihe mm. niiltä osin, mikä on tuon jatkumon todellinen pääte-piste.


      Yleisesti puhuen---> "turva-satamana" satanismi perustuu lähinnä--->itsekkyyden eli minä-maailmoiden pyyteiden hyväksyntään, siltä osin ----> missä se sotii luonnollista laumautumisen ja sosiaalisuuden tunnetta ja tarvetta vastaan.

      Tähän kuvioon sopii kuin 'nyrkki sinne' se että, luonnollinen kehitys-vaihe---> lapsuudesta nuoruuteen ja nuoruudesta teini-aikuisuuteen antaa sopivat eväät omaksua yhteiskunnan ja sen valta-rakenteiden vastaisia oletuksia.

      Voisi todeta lisänä sen, että yhteiskuntien satanistuminen on oiva tilaisuus kyseisen ajatuksen mukaan elävien tulla esiin laajemminkin.
      Ajatus-suunta alkaa olla yleisesti hyväksytty, jopa siinä määrin, että se pääsee koulu-opetukseen ja jopa uskontojen salakavaliin minä-maailmoihin[itsekkyys] perustuviin maailmoihin niin, että ne saavat vapauden puhua asioista niiden oikeilla nimillä--->eli mm. menestys-teologiasta ja "siunauksista" jotka vain s-i-n-ä saat, kun kumarrat mitä sitten kulloinkin kumarrat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe