Heips!
No niin, nyt on Kuoleman Varjelukset viimein saatu päätökseen, kannesta kanteen! :)
Harry Potterin päätöskirja oli oikein nautittavaa lukemista ja sen kun vain parani loppua myöten. Pidin paljon.
Minua jäi kuitenkin häiritsemään loppussa, kun Harry jutteli Dumbledoren kanssa King's Crossin asemalla ja siellä tuolin alla kyhjötti se verinen... jokin.
Mikä se oikeastaan oli? Jonkinlainen vauva ymmärtääkseni... mutta sen tarkempaa selitystä en löytänyt. Kaipaisin siis teiltä viisammilta auttavaa kättä. Olisin kiitollinen. :)
Kysymys King's Crossista
Loppuun luettu
4
826
Vastaukset
- Voldemort sellaisena
kuin hänestä tulisi kuoleman jälkeen.
- Hennukka-Liinukka
Mielestäni se oli se mikä voldemortin seilusta oli jälkellä hirnyrkkien tekemisien jälkeen.
- kyl se
Voldemort oli. Mun mielestäni se oli se voldun sielun palanen jonka se vahingossa oli harryyn "tallettanu" sillon ku se yritti harryn tappaa vauvana ja se on myös osasyy miks harry selvis nyt... Sellanen mielikuva mulle jäi :)
- minä olen potter fani
Yhdyn edellisiin ja j.k rowling on myös vahvistanut asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911