Elikkäs kumpi kannattais ostaa Jammun thundercatti vai sit ihan perus cbr. Ajelen pääosin yksikseni ja joskus pitempääkin matkaa. Vuosimalli pyöris siinä 95-98.
Muitakin pyörävaihtoehtoja voi ehdottaa, hintaluokka siinä 4000-5000€.
CBR vai Thundercat
4
1103
Vastaukset
- on yleensä
Luotettava tekniikka, kuten hondassa yleensäkin. Kannattaa tosin katsella vakiopeli johon ei ole vaihdettu tehoputkea eikä suuttimia.
- yahoma
on ok ja hinta säilyy paremmin kuin hondassa,vaikka kyllä hondakin on hyvä mutta katteilla peitelty ei kaunis,minun miel pide.
- komsiikomsaaaa
Ei muuten pidä paikkaansa,Cbr pitää paremmin hintansa luotettavuuden sekä hyvän ulkonäön vuoksi.
Yamahassa ei muuten mitään vikaa mutta ovat lähes kaikki nuo thundercatit kovia syömään öljyä. - yaammu
komsiikomsaaaa kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa,Cbr pitää paremmin hintansa luotettavuuden sekä hyvän ulkonäön vuoksi.
Yamahassa ei muuten mitään vikaa mutta ovat lähes kaikki nuo thundercatit kovia syömään öljyä.Minun thuntikkani ei ainakaan ole ikinä syönyt pisaraakaan öljyä. Cbr:llä kun ajaa niin sivusta kattojana on pistänyt silmään pyörän pieni koko. Näyttää erehdyttävästi kevarilta. Yammussa tehoja enemmän ja saman mallin thundercattia on tehty 2003 vuoteen asti kun taas cbr:ssä -96 malli on kantti kertaa kantti. Thundercatti helpompi myydä kokemuksen perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815