CBR vai Thundercat

pyörakuumeinen

Elikkäs kumpi kannattais ostaa Jammun thundercatti vai sit ihan perus cbr. Ajelen pääosin yksikseni ja joskus pitempääkin matkaa. Vuosimalli pyöris siinä 95-98.

Muitakin pyörävaihtoehtoja voi ehdottaa, hintaluokka siinä 4000-5000€.

4

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on yleensä

Luotettava tekniikka, kuten hondassa yleensäkin. Kannattaa tosin katsella vakiopeli johon ei ole vaihdettu tehoputkea eikä suuttimia.

• yahoma

on ok ja hinta säilyy paremmin kuin hondassa,vaikka kyllä hondakin on hyvä mutta katteilla peitelty ei kaunis,minun miel pide.

• komsiikomsaaaa

Ei muuten pidä paikkaansa,Cbr pitää paremmin hintansa luotettavuuden sekä hyvän ulkonäön vuoksi.
        Yamahassa ei muuten mitään vikaa mutta ovat lähes kaikki nuo thundercatit kovia syömään öljyä.

• yaammu
        komsiikomsaaaa kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa,Cbr pitää paremmin hintansa luotettavuuden sekä hyvän ulkonäön vuoksi.
        Yamahassa ei muuten mitään vikaa mutta ovat lähes kaikki nuo thundercatit kovia syömään öljyä.

Minun thuntikkani ei ainakaan ole ikinä syönyt pisaraakaan öljyä. Cbr:llä kun ajaa niin sivusta kattojana on pistänyt silmään pyörän pieni koko. Näyttää erehdyttävästi kevarilta. Yammussa tehoja enemmän ja saman mallin thundercattia on tehty 2003 vuoteen asti kun taas cbr:ssä -96 malli on kantti kertaa kantti. Thundercatti helpompi myydä kokemuksen perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73