Lambda-anturin sijainti,missä se on,,

kiittäen

missä sijaitsee lambda-anturi,ois kiva kokeilla etsiä vikavalon syytä,

12

11211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwrgwrg

      jos et edes tuota tiedä niin kannattaako lähteä edes koko hommaan....anna korjaamon setien hoitaa homma äläkä mene itte roplaamaan

    • oireilee?

      nykiikö? sammuuko? mikä moottori? yms. asiat olisi hyvä ilmoittaa, että ne jotka tietää voisivat auttaa...

      • kiittäen

        bensan kulutus yli3kertainen,vikavalo syttyy starttauksen jälkeen noin 10sek.kuluttua ja palaa aina.starttaa ja käy hyvin,kulkee ja kiihtyy hyvin,bensa kyllä haisee,,,pakoputkesta tulee katuun tumma suihku,lämpösenä startatessa röplöttää jos menee kaasua painamaan,niinku kävis kahdella,savuuttaa silloin.muuten ei savuuta.kävin korjaamolla,katsoivat vikakoodia,ei saaneet yhteyttä,30ekee 20sek.työstä.


      • oireilee?
        kiittäen kirjoitti:

        bensan kulutus yli3kertainen,vikavalo syttyy starttauksen jälkeen noin 10sek.kuluttua ja palaa aina.starttaa ja käy hyvin,kulkee ja kiihtyy hyvin,bensa kyllä haisee,,,pakoputkesta tulee katuun tumma suihku,lämpösenä startatessa röplöttää jos menee kaasua painamaan,niinku kävis kahdella,savuuttaa silloin.muuten ei savuuta.kävin korjaamolla,katsoivat vikakoodia,ei saaneet yhteyttä,30ekee 20sek.työstä.

        voi olla myös moottorin lämpötila-anturi vialla (ei mittarin vesilämpöt,anturi), katso motonetin sivuilta, tossa yks esimerkki: B 98--00 1,8 moott valvonta jos MUSTA. . . . . . . . . . . 37-3368 10.90 ???, lambda on pakosarjassa, jos nyt en väärin muista, ennen etuputkea.


      • HOj
        oireilee? kirjoitti:

        voi olla myös moottorin lämpötila-anturi vialla (ei mittarin vesilämpöt,anturi), katso motonetin sivuilta, tossa yks esimerkki: B 98--00 1,8 moott valvonta jos MUSTA. . . . . . . . . . . 37-3368 10.90 ???, lambda on pakosarjassa, jos nyt en väärin muista, ennen etuputkea.

        Ihan turha arpoa jos ei ole moottorin mallia ja vuosimallia tiedossa.

        noissa on ykspisteruiskuissa ongelmana sytytyksen ohjauspiirin hajoamista.

        Alipaineletkut pitää kans kaikki käydä läpi ja tarkastaa.

        Lambda on sitten siellä lopuksi tarkastettavien puolella ja jos sytytys ei toimi kunnolla niin uusi lambda hajoaa muutamassa minuutissa kans.

        opelien vikakoodit voi lukea helposti 90 luvun opeleista itsekin. paperiliitintä vaan oikeaan paikkaan ja katsomaan mittaristosta vikalampun välähdyksiä. Kertoo jo paljon.

        Ja perinteiset: milloin vaihdettu tulpat, öljyt. ilmansuodatin. onko polttoaineletkut ehjät.


      • kiittäen
        HOj kirjoitti:

        Ihan turha arpoa jos ei ole moottorin mallia ja vuosimallia tiedossa.

        noissa on ykspisteruiskuissa ongelmana sytytyksen ohjauspiirin hajoamista.

        Alipaineletkut pitää kans kaikki käydä läpi ja tarkastaa.

        Lambda on sitten siellä lopuksi tarkastettavien puolella ja jos sytytys ei toimi kunnolla niin uusi lambda hajoaa muutamassa minuutissa kans.

        opelien vikakoodit voi lukea helposti 90 luvun opeleista itsekin. paperiliitintä vaan oikeaan paikkaan ja katsomaan mittaristosta vikalampun välähdyksiä. Kertoo jo paljon.

        Ja perinteiset: milloin vaihdettu tulpat, öljyt. ilmansuodatin. onko polttoaineletkut ehjät.

        1.8 I -93. toi vika ollu jo vuodenverran,eli tulpat on vaihdettu,poksit on vaihdettu,ei vaikutusta,korjaamo ei saanut vikakoodia,öljyjä ja suodatinta ei ole vaihdettu,kulkee ja kiihtyy erittäin hyvin,ei nyi eikä muutenkaan ajossa muuta moittimista,vaan bensan kulutus on noin nelinkertainen normaaliin.


      • säheltäjä
        kiittäen kirjoitti:

        1.8 I -93. toi vika ollu jo vuodenverran,eli tulpat on vaihdettu,poksit on vaihdettu,ei vaikutusta,korjaamo ei saanut vikakoodia,öljyjä ja suodatinta ei ole vaihdettu,kulkee ja kiihtyy erittäin hyvin,ei nyi eikä muutenkaan ajossa muuta moittimista,vaan bensan kulutus on noin nelinkertainen normaaliin.

        kato kampi akselin asento anturi jos likaa tai jos se on irronnut , lisäksi etummainen lambada ja takimmainen ennen katalysaattoria ,vectrassa on kaksi lampaba anturia, sieltä löytyy usein nuo vika valon aiheuttajat ,ja vielä vika voi olla massa ilma mittarissa.


    • opel

      lampda anturia ett voi olla löytämättä. Aukaise pelti ja katso sylinterikannesta lähtevää pakoputkea joka kiertää vasemmalle moottorin alle. anturi vähän vesiletkun alapuolella johto varmaan nipparilla vesiletkussa kiinni. Vika tuskin kuitenkaan tässä anturissa vaan kampiakselin asentotunnistimessa jonka näet kun otat apparin puolelta sisä lokasuojan pois niin siinä hihnapyörän vieressä olevassa anturissa on varmaan "pieni" kerros mujua?

    • aawid

      300 relettä/anturia voi olla mikä tahansa

    • tanssintaika

      "lambada-anturi" sijaitsee kuskin jalkojen välissä...

    • asentajah

      Jos joutuu kysymään anturin paikkaa niin oikea paikka on korjaamo. Halvimmalla pääsee sellainen kyselijä...

      • tumpeloida

        Mine vaihta aina ite kaiki anturi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe