joo,,, ei tullut taaskaan kaatolupaa,,,vaikka oli deboilin baarissa naistentanssit,,, ei tullut ainoa naispuolinen asiakas hakemaan tansimmaan,,,toista se on kehä kolmosen sisällä,,,siellä käytetään kaikki kaatoluvat,,,meijänkin maalaisten luvat,,,toista se on siellä,,,naista kaatuu,,,
Kaatolupa
-pätkäläinen-
1
490
Vastaukset
- Stadin kingi
Ihme skeida fobioita teillä landeilla. Kaikki naiset pitäisi teidän mielestä kaataa. Ihme nais uskovaisia. Minä voin auttaa teitä, olenhan naisten ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671