joo,,, ei tullut taaskaan kaatolupaa,,,vaikka oli deboilin baarissa naistentanssit,,, ei tullut ainoa naispuolinen asiakas hakemaan tansimmaan,,,toista se on kehä kolmosen sisällä,,,siellä käytetään kaikki kaatoluvat,,,meijänkin maalaisten luvat,,,toista se on siellä,,,naista kaatuu,,,
Kaatolupa
-pätkäläinen-
1
490
Vastaukset
- Stadin kingi
Ihme skeida fobioita teillä landeilla. Kaikki naiset pitäisi teidän mielestä kaataa. Ihme nais uskovaisia. Minä voin auttaa teitä, olenhan naisten ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558