Kesäpoika

Kesämekko

Nyt on ilmat siinä mallissa, että kesämekko on riisuttava ja päälle on laitettava farkut ja villapaita. Tässä vielä yksi 60-luvun fantasiani. Aikaisemmat löytyvät nimillä Kuuma kesäpäivä, Kuuma kesäilta, Kuuma kesäpäivä 2 ja Luistellen.

---------

Pekka ja Eeva olivat seurustelleet koko talven ja nyt juhannuksen jälkeen vietettin heidän kihlajaisiaan.
Eevan vanhemmat olivat tulleet pohjoisesta läheltä Rovaniemeä mukanaan Eevan nuorin veli Jusa.
Jusa, oppikoulussa oleva nuori miehen alku, jäi Eevan luokse viettämään kesälomaansa pariksi viikoksi tehtävänään kerätä kasveja, niinkuin oppikoululaisten piti siihen aikaan tehdä.
Hän oli myös innokas urheilija ja sai houkuteltua minut kanssaan juoksulenkille, kun Eeva ja Pekka lähtivät saattamaan Jusan vanhempia lähtivät asemalle. Pekka oli laittanut saunan lämpiämään ja sanoi meille, että käykää saunassa kun tulette lenkiltä. Itse he tulisivat sitten myöhemmin.

Jusan kanssa juostiin muutama kilometri rauhallista hölkkää. Poika oli ilmetty isänsä tumma, hoikka jo melkein miehen kokoinen. Kun lähestyimme koulua Jusa kiristi vauhtia ja minun oli annettava periksi ja jäätävä kävelemään. Kun tulin saunalle Jusa oli järvessä ja huuteli minuakin sinne, mutta eihän mulla ollut uimapukua ja sanoin meneväni suoraan saunaan.
- Pääset saunaan, tulen kohta pois, huutelin Jusalle ovelta.
- Haen ensin meille keittiöstä juotavaa, niin tulen sitten, huusi Jusa takaisin.
Menin kuitenkin vielä löylyyn ja jäin mietteissäni sinne istumaan. Haaveissani sivelin pimppiäni sormillani, ja tietenkin häpyhuulet ja klitoris paisuivat kiihotuksesta.
Saunan oli kolahti ja varmaan Jusa tuli pesuhuoneeseen. Istuin lauteilla nojaten seinään, jalat nostettuina hieman levällään ylälauteelle, kun ovi avautui ja Jusa seisoi edessäni. Hän pysähtyi yllättyneenä ovelle katse suuntautuneena suoraan jalkoväliini, jossa vakoni loisti avautuneena kuin vaaleanpunainen persikan puolikas.

Jusa seisoi hetken paikallaan ennenkuin koppasi kätensä oman sukukalleutensa päälle.
Olin kuitenkin havainnut, että siellä ei ollut kuin lievä tumma karvoituksen alku munan yläpuolella.
- Oho, minä luulin, että olit jo pois saunasta, sai hän sanottua viimein ja kääntyi takaisin pesuhuoneeseen.
- Ei se mitään, tule vain tänne lämmittelemään, olen kohta lähdössä.
Jusa kääntyi takaisin ja munat tiukasti kämmenkupissa nousi lauteille viereeni. Olin laskenut jalkani alas ja annoin pojalle tilaa viereltäni ja huomasin hänen vilkuilevan alastonta vartaloani. Jusan heittäessä lisää löylyä kiukaalle minun oli lähdettävä.
- Huh, älä polta itseäsi tuollaisilla löylyillä, huutelin perään ja laskeuduin kumarassa lauteilta alas. Huuhtelin itseni ja olin menossa uimaan, kun käännyinkin takaisin. Avatessani saunan oven kysyin asiakseni:
- Onko sinulla riittävästi vettä, kun et ole enää heittänyt lisää löylyä?

Jusa istui lauteilla iho hiestä kiiltäen. Hänellä oli käsi edelleen haaroissa, mutta nyt ihan eri tarkoituksessa kuin äsken. Jusa piti kättään kalunsa ympärillä ja runkkasi sitä täyttä päätä. Elin seisoi tanakasti pystyssä, kun katsemme kohtasivat ja Jusa yritti epätoivoisesti peittää sitä käsillään.
Otin pari askelta eteenpäin ja laskin käteni Jusan reisille.
- Anna minä autan sinua, sanoin pojalle ja tartuin Jusan käsistä siirtäen ne pois kalun päältä. Se ponnahti pojan vatsaa vasten, ja kiinteät kivespussit pullottivat reisien välissä. Otin ne toiseen käteeni ja tartuin kalun varresta kiinni alkaen liikuttaa sitä rauhalliseti edestakaisin.
Elin oli napakan tuntuinen patukka, jonka iho oli sileän pehmeä. Vedin esinahkaa alas ja sen alta paljastui suippopäinen terska, ei ollenkaan sellainen tattispala kuin Pekalla.
Kumarruin alaspäin ja otin sen huulieni väliin. Annoin kalun liukua suuhuni koko mitaltaan, ja pyörittelin kieltäni sen pään ympäri.
- Hei, älä sillei!! huudahti Jusa, vetäen lantiotaan ensin pois ulottuviltani, mutta nostaen sitten sen ylemmäs, kun ei enää voinut pidätellä laukeamistaan. Vedin käsilläni muutaman kerran nopeasti kalun pään yli, kun Jusan siemennesteet pulpahtivat korkeassa kaaressa hänen vatsalleen. Voimakkaasti sykähdellen loputkin spermat lensivät ylös valuen lopulta käsilleni ja Jusan reisien väliin.
- Olipa se nopeaa toimintaa, sanoin Jusalle katsoen hänen punaisena hehkuvia kasvojaan.
- Sorry, mutta mun piti saada toi seisokki laskemaan, kun kiihotuin niin hitosti siitä sun istuma-asennostas. Enkä ajatellut sun enää tulevan löylyyn.
- Ei tässä mitään hätää, voidaanhan me jatkaa tuolla sun huoneessas kohta, sanoin Jusalle ja aloin lähteä pois kun pelkäsin, että Eeva ja Pekka saattaisi kohta tulla saunalle.

Kun nuoriparikin oli saunonut, otimme himan iltapalaa ja sanoin Eevalle, että näytän vielä tuolle veljellesi nuo kasvipuristin vehkeet ja miten ne toimivat, ennenkuin lähtisin kotiin.

Menimme Jusan huoneeseen kasailemaan laudoista tehtyjä puristin levyjä, niin Jusa pääsisi alkuun kasviopin tehtäviensä kanssa. Olimme vierekkäin polvillamme lattialla. Minulla oli tietenkin vain lyhyt kesämekko ja kukalliset pikkuhousut, jotka vilahtelivat aina joskus näkyviin. Jusa oli huomannut asian ja hänen katseensa kääntyi vähän väliä reisieni ja lantioni suuntaan. Minäkin kävin aivan kuumana, sillä saunassa alkanut kiihko vain yltyi ja tunsin pimppini kosteuden tulvivan yli äyräittensä ja sen tuoksu tuntui leijuvan ilmassa. Halusin hieman antaa Jusalle lisää nähtävää kääntyen istumaan lattialle seinään nojaten ja nostaen polvet ylös kuten saunassakin, niin Jusalle tuli sopiva näköyhteys haaroihini. Hänen katseensa pysähtyi. Arvasin, että pilluni kosteus oli tehnyt tehtävänsä ja ohut valkoinen puuvilla kangas imaisi nesteen ja kastui läpikuultavaksi.
- Mun on käytävä vessassa, sanoi Jusa äkkiä ja nousi ylös peitellen haarojaan, jossa kulli pullisti urheiluhousujen lahjetta.
- Älä ole kauaa, minunkin pitää käydä siellä, sanoin perään hänen poistuessa huoneesta eteiseen. Kun vuorostani pääsin pissalle, otin pikkarini pois ja totesi niiden haaroissa olevan suuren kostean läiskän. En laittanut niitä enää jalkaani, jätin ylleni vain reisille ulotttuvan mekon. Palatessani käytävään kuulin Eevan huoneen suunnasta ääntä, joka herätti mielenkiintoni. Hiivin varovasti raollaan olevan oven luo ja avasin sitä hieman. Eeva istui vuoteellaan ja Pekka seisoi hänen edessään. Pekan housut olivat valahtaneen nilkkoihin ja Eeva oli tarttunut Pekan kaarevana seisovan kyrvän varresta kiinni ja suukotteli terskan kärkeä huulillaan ja kostutti sitten kielellään sen punaisena hehkuvaa päätä.

Hiippailin nopeasti takaisin Jusan huoneen ovelle ja vinkkasin hänet eteiseen. Jusa tuli uteliaan luokseni.
- No, mitä nyt? hän kysäisi hämmästyneenä. Vein sormeni huulilleni ja tartuin Jusaa kädestä.
- Ollaan ihan hiljaa, niin nähdään jotain kivaa. Johdattelin Jusan edelläni Eevan ovelle ja kurkistimme sisälle. Eeva piti vielä Pekan melaa kädessään ja lipoi kielellään terskan alareunan vakoa, toisen käden puristellessa roikkuvia pusseja. Eeva laskeutui selälleen vuoteelle, avasi reitensä levittäen kädellään kosteutta häpyhuulilleen. Pekka laskeutui Eevan jalkojen väliin ja ohjasi paksun kullinsa Eevan aukolle ja painoi hitaasti sen kiihotuksesta turvonneeseen pilluun. Eeva alkoi keinuttaa itseään Pekan lantiota vasten, antaen käsillään vauhtia Pekan liikkeille.
- Oh, kuinka se menee syvälle ja on ihanan paksu jötikkä, huokaili Eeva Pekan painallusten tahdissa.

Katselin näytöstä Jusan selän takana, pitäen häntä vyötäröltä kiinni painautuen hänen takamustaan vasten. Otin sitten Jusan toisesta kädestä kiinni, vein sen haaroihini ja ohjasin Jusan sormet pimppini huulien väliin, joka valui entistä enemmän kosteutta sormillemme.
Toisen käteni vein Jusan etupuolelle, jossa tunsin hänen kalunsa seisovan jälleen kivikovana. Toivoin hartaasti, ettei se purkautuisi nyt kesken kaiken, että saisin itsekin tuntea jotain sisälläni.

- Käännytään toisinpäin, haluan istua kyrpäsi päällä, Eeva huohotti. Pekka pyörähti selälleen tarttuen tanakkaan kaluunsa nostaen sen osoittamaan kohti kattoa. Eeva kääntyi hajareisin Pekan päälle, nosti itseään hieman ja auttoi kädellään Pekan kullia porautumaan kosteaan luolaansa ja aloitti villin näköisen ratsastuksen. Pekka tarttui Eevan runsaista rinnoista käsillään kurottaen niiden nipukoita huuliensa väliin. Eevan lantio liikkui eteen ja taakse, paljastaen välillä koko kullin varren kiiltelevänä mäntänä, joka sitten katosi Eevan hytkyvien pakaroitten alapuolella pullottavaan mättääseen. Pekka siirsi kätensä Eevan takamuksen taakse.
- Minulta tulee ihan väkisin, en voi enää pidätellä. Hän sanoi vetäen Eevan rintaansa vasten ja ponnisti lantiotaan ylöspäin.
- Anna tulla, sen sykkiminen tuntuu aina niin makeelta, sai Eeva sanottua. Hänen vartalonsa saadessa aivan kuin sähköiskuja Pekan sperman syöksyessä syvälle sisään. Hitaasti heidän liikkensä rauhoittuivat ja Eevan lihasten rentouduttua Pekan kyrpä valui pois pesästään. Tytön pimppi avautui suoraan edessämme, kun siemennesteestä kiiltävä kulli liukui aukosta, tuoden mukanaan paksun noron vaaleata nestettä. Taitavat ihan tosissaan jo perustaa perhettä ajattelin, kun eivät käytä kumeja, ajattelin.

Jusan sormet seikkailivat pimpissäni, minun ohjatessa niitä pyörimään klitorikseni ympäristössä. Itse hyväilin varovasti Jusan kivespusseja ja aivan kalun juuresta kivikovaa vartta, etten aiheuttasi hänelle liian äkkinäisiä paineita.
Tartuin sitten häntä vyötäröltä ja kuiskasin Jusan korvaan,
- Mennään jo sun huoneesees, mäkin haluan jotain.
Hiivimme varovasti pois käytävästä ja sulkeuduimme Jusan huoneen suojaan. Istuin Jusan vuotelle ja laskeuduin selälleni vetäen mekkoni vyötärölle. Levitin reiteni ja aloin hyväillä itseäni.
- Tule ja nuole mua, sanoin Jusalle.
- Ootko koskaan nähnyt sitä näin läheltä? kysyin vielä Jusan laskeutuessa polvilleen eteeni.
- Missäs mä olisin nähnyt, ei meijän kylällä ole ikäisiäni tyttöjä. Kuvia olen nähnyt joskus harvoin. Anttilan kuvastoja etupäässä. Mutta eihän niissä ole edes alastonkuvia.
Jusa kosketti kädellään pilluani. Antoi sormensa liukua alhaalta ylöspäin ja valutti sitten alemmas, että hänen sormensa osui aukkooni ja painui hieman sinne sisään.
- Ei vielä sieltä, sanoi Jusalle ja ohjasin kädelläni hänen sormensa klitorikseni päälle.
- Tuossa on paras paikka, nuole minua siitä! Saat samalla kostutettua sitä, opastin Jusaa.

Hän kumartui alemmas ja lipaisi kielellään häpykieltäni, imaisi sitten sitä hieman voimakkaammin, kun liikutin lantiotani hänen suutaan vasten. Jusa kävi rohkeammaksi ja alkoi nuolla pimppiäni voimakkaammin, työntäen välillä kieltään aukolleni ja sen alapuolellekin.
Sain ensimmäiset väristykset lantiooni hänen alkaessa pyörittää koko suutaan klitorikseni ympärillä, välillä puristen napukan huuliensa väliin.
- Odota, minä käännyn toisin päin. Pyörähdin ympäri, ja kävin polvilleni Jusan eteen pylly pystyssä, avaten kädelläni häpyhuuliani alapuolelta.
- Nyt voit nuolla mun koko vakoa, sanoin Jusalle. Hänhän aloitti kiivaan kielityön takanani, valuttaen sylkeään pyllyn vakoa pitkin pillulleni, jossa oma käteni levitti kosteuden.
Jusa nousi sitten ylemmäs painautuen takamustani vasten lantiollaan. Tunsin hänen kalunsa ponnahtavan esiin, kun hän pudotti samalla housunsa pois välistä. Kulli painautui vasten takamustani ja Jusan tarttuessa sen varteen painaen sitä alaspäin. Terska osui suoraan aukolleni ja alkoi tunketua sisääni. Olin jo työntämässä itseäni sitä vasten saadakseni koko komeuden sisääni, kun tajusin tilanteen ja käännyin istumaan Jusan eteen vuoteelle.
- Hei, odotahan hieman, sanoi pojalle. Kurkoitin kassilleni ja kaivoin sieltä kortsupaketin, repäisin yhden auki ja tartuin Jusan kullista alkaen rullata sitä paikalleen.
- On kai paikallaan käyttää tällaista ihan varmuuden vuoksi. Toivon mukaan tämä pysyy paikallaan, vaikka sinun pippelisi ei olekaan vielä ihan miehen mitoissa.

Kun kumi oli paikallaan, laskeuduin selälleni ja levitin elimeni Jusan ihailtavaksi.
- Tule nyt, haluan sinut nyt kunnolla sisälleni. Olen odotellut tätä koko illan.
Jusa laskeutui päälleni ohjaten kädellään kulliaan kohti koloani. Kun kalu painautui raolleni tartuin siitä kiinni ja ohjasin sen oikeaan paikkaan ja Jusa painoi kalunsa sisään. Se sopi kuin hansikas käteen ja Jusa alkoi nopean nykytyksen päälläni.
- Rauhoitu vähän nuorimies, sanoin Jusalle ja toppuuttelin käsilläni hänen liikketttään. Kiedoin jalkani pojan jalkojen ympärille ja painoin hänet hetkeksi ihan paikalleen. Hänen peniksensä porautui sopivan syvälle, ja kunhan se saisi hieman paksuutta lisää, niin johan se olisi mainio peli.
Jusan hoikka vartalo alkoi liikkua ylläni rauhallisemmin, mutta sekin oli liikaa kokemattomalle oppipojalle. Tunsin Jusan purkauksen alkavan liian nopeasti, kun hän alkoi huohottaa kaulaani vasten ja nytkäytti muutaman kerran lantiotaan, jääden hikisenä päälleni.
- En minä sille voi mitään, kun se vain tulee, niin se tulee! sai Jusa viimein sanottua, ja siirtyi vierelleni.
Kortsu roikkui puolitangossa hänen peniksensä päässä, ja kun aloin vedellä sitä takaisin kullin päällä, niin spermat valuivat Jusan haaroihin. Otin Jusan T-paidan ja kuivailin hänen löystyvän kalunsa nesteistä puhtaasi.

Juttelimme siinä vierekkäin maaten kaikenlaista kouluun liittyvää ja piirtelin sormellani ympyräkuvioita Jusan rinnalla. Laskin kättäni sitten alemmas vatsalle ja kapealle lantiolle. Jusan kalu oli kutistunut jälleen ’pojan pippeliksi’’. Vedin sormellani pitkin sen reidellä lepäävää vartta esinahan peitossa olevaan päähän ja vedin varovasti sormillani punoittavan hepin näkyviin. Otin sitten kivespussit käteni ja aloin hellästi pyöritellä pallukoita sormissani. Pimppi ei ollut saanut äskenkään kunnon tyydytystä ja se sykki haaroissani huulet paisuneena.

Laskin pääni pojan olkapäälle, josta katselin suoraan hänen peniksensä reaktioita, kun leikittelin sillä. Jusa oli siirtänyt kätensä kainaloni alta rinnalleni ja sormeili nänniäni, joka alkoi jäykistyä. Otin ’pippelin’ käteeni ja paljastin koko punaisen terskan näkyviin. Kostutin sormiani suussani ja levitin sylkeä kalun päähän liu’uttaen sitä rauhallisesti kämmenkupissani. Kalu alkoi hitaasti herätä eloon. Se piteni monta senttiä ja nousi ylemmäs vatsaa vasten. Otin siitä tukevamman otteen ja aloin runkata rauhallisesti edestakaisin.
- Vieläköhän tämä jaksaa yhden erän? kysäisin Jusalta, kun elin oli saavuttanut lähes äskeisen mittansa. Jusa makasi selällää silmät suljettuina ja liikutteli lantiotaan kateni hyväilyn mukaan. Otin yöpäydältä uuden kortsun ja pujottelin sen paikalleen. Nousin sitten hajareisin Jusan hoikan lantion päälle ja ohjasin kalun kuumana sykkivään syliini. Paikkani olivat nyt niin kiihottuneet ja turvonneet, että penis solahti kerralla sisään ja painauduin pojan lantiota vasten. Aloitin rauhallisen edestakaisen keinunnan Jusan päällä. Painoin välillä klitoristani hänen peniksensä juureen hieroen sitä lantioni pyörityksin. Sitten nostin itseäni sen verran, että pojan penis liukui hieman ulos ja hyväilin kädelläni pyllyni takaa hänen kiveksiään ja kalua. Toisella kädelläni aloin ärsyttää klitoristani ja painauduin taas pojan vatsaa vasten. Painoin todella märän kielisuudelman Jusan suuta vasten, työntäen kieltäni hänen huuliensa väliin lantioittemme liikkeen tahdissa. Häpykieleni syke voimistyi ja se levisi liikkeemme rytmissä vatsaani, jalkoihini ja pian koko vartalooni orkkuni vyöryessä ylitseni.

Makasin rentona selälläni Jusan vieressä tyydytettynä Jusan katsoessa vierelläni hiestä kiiltelevää ihoani. Nyt hän vuorostaa veteli sormillaan rintojani, vatsaani ja alkoi viedä sormeaan kuuman vakoni sisään.
- Saanko vielä katsoa sinua sieltä? Se tuntuu sormiin niin pehmeältä ja kuumalta, niin haluaisin vielä tuntea sen lämmön kielelläni. Jusa sanoi hieman ujosti. Jusan kalu seisoi vielä ryhdissään koskettaessani sitä, ja vedin kortsun pois sen päältä.
- Käänny toisin päin, niin näet paremmin, sanoin Jusalle ja levitin jalkani. Jusa kääntyi polvilleen päälleni kuusysiin ja alkoi kielellään lipoa pitkin vakoani. Sormillan hän leviti turvonneita huulia ja sai klitorikseni esiin pyöritellen kieltään sen ympärillä. Otin pojan peniksen taas suuhuni ja muutaman voimakkaan imaisun jälkeen se sylkäisi nyt jo ohutta siemennestetä suuhuni ja kaulalleni, kun lypsin kädelläni viimeiset sykähdykset. Jusa painautui samalla vatsaani vasten ja työnsi kielensä rakooni ja puristi orkkunsa tahtiin käsillään takamustani.

- Nyt kyllä tarvitaisiin uusi saunareissu ennen nukkumaan menoa, sanoin Jusalle, kun hetken päästä aloin keräillä vaatteitani ja aloin tehdä kotiin lähtöä. Jusa makasi selällään sängyllään ja sanoi hymyillen leveästi:
- Autathan sitten minua myös niiden kasvien prässäyksesäkin!
- Kyllä minä autan. Niin ja jos tämä pyrkii seisomaan liian innokkasti pystyssä, niin prässätään sitäkin pienemmäksi, vastasin tarttuen Jusan pojan pippeliin, joka oli taas kutistunut peukaloni kokoiseksi.

1

9210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sormittaja

      toi stoori oli hyvä ja tosi kiihottava joten tsemppiä toisten stoorien kirjoittamiseen jos vielä aiot niitä kirjoittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe