Olen nyt Gileran hankkinut ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä hankinnastani. Tänne vain vapaasta kaiken laista kommenttia Gileraan liittyen, hyviä kuten huonojakin puolia. Kommenttien toivossa -Gileramies12
millainen mopo on gilera?
20
6295
Vastaukset
- hmmmm.....
Onko siinä penkin alla sellasta työkalu tilaa vai ei? Mun mielestä se on kuulemani perusteella hyvä... Jee saan Gilera RCR:n tänään!
- gileramies12
hyvä että saat uuden gileran itselleni tulee smt mallinen. kyllä siinä varman tilaa työvempaimillekkin löytyy.
- GileranOmistaja
gileramies12 kirjoitti:
hyvä että saat uuden gileran itselleni tulee smt mallinen. kyllä siinä varman tilaa työvempaimillekkin löytyy.
on työkaluille penkin alla tilaa. ja sen saa helposti kulkemaankin jos on -05 vuosmalli tai vanhempi. omistan gilera rcr -05 kulkee kurittomana 80 kmh
- tiedän vaan
GileranOmistaja kirjoitti:
on työkaluille penkin alla tilaa. ja sen saa helposti kulkemaankin jos on -05 vuosmalli tai vanhempi. omistan gilera rcr -05 kulkee kurittomana 80 kmh
Gilera voi olla muuten ihan hyvä KESÄ mopo mutta ei se kyllä käyntiin lähde helpolla ja pitää normaalia derbin ompelukone ääntä, jos tykkää korjailla vikoja niin siinä oiva mopo jokaisella. Niissä tulee aina takuu mukana että ensimmäisen vuoden jälkeen sen sähköt hajoaa ja aina vuoden välein uudestaan saa olla korjaamassa. Ostakaa ennemmin derbi, ne on sentään vähän enemmän mopoja!!!
- quququ
Pikkuveli myi just oman Gilera Stalker skootterinsa pois, joka on vm -98 ja kulkee kuin unelma semmoset 80 km/h. Itekin oon kyllä testannu. Sil pystyy jopa keulimaan vaikka onkin automaattivaihteinen. On otettu se joku prikka pois ni nopeus on noussu. En oo mikään asiantuntija, en tiiä mikä prikka mut tuntuu ainakin olevan helppo mopo virittää.
- lmaskiiiiiiiiiiiiiii
mikäs on mopo?
- gdfgdfgdgdgdgdfgs
tää gilera o iha paska! vittu ei olis kyl pitäny ostaa ku sama tie o jotai heleveti vikaa vittu ja o iha heeeeelvetin huono vakiona !
YHTEENVETO: tungetaan kaikki yhdessä gileramme persereikään ja vittu kustaan niitte päälle ni kyl alkaa toimii ja vauhtii tulee ja kun ostin uutena ni katoin sin penki al ni siäl oli helevetisti jotai paskaa saatana koit sitäny siivot hyi helvetti sanon minä- Toumi
Ja sun ongelma on??
Gilera on nii helvetin hyvä peli vakionaki, turha sitä on mennä haukkuu.
- ES_drinker1
gilera on aivan loistava mopo. mä vein gileran yhelle mun kaverille viritettäväks ja se sai sen kulkemaan 60 km kautta h. gileralla kulkee hyvin matkan kodin ja es myymälän välillä.
- gillu
mul on gilera smt ostin viime vuonna ja ihan hyvin toiminu
- jonnes4
jep gilsu on paras
- PaskaläjäGilera
Gilera on ihan täyttä paskaa! Ite omistan RCR 2008 ja vittu menee hermo vikojen korjaamiseen... sähköt hajonnu kolmesti:) Mutta kummiskin Gilera on ihan PASKA ja en suosittele kellekkään!
- eooeoeoeoeoeo
Hyvä niitä hyviä ja huonoja puolia kysyä oston jälkeen, kun yleensä kysytään ennen ostamista.
- täysin paska
ihan paska mopo t gilera rcr 07 omistaja.....
- Paskapommi
Oli varmaan todella järkevän tuntuista vastailla 4 vuotta vanhaan topicciin =)
- Eivittumitäänimimerkkii
moi
- I <3 u
Eivittumitäänimimerkkii kirjoitti:
moi
no hEiiiiii
- Heimoihei
Eivittumitäänimimerkkii kirjoitti:
moi
Moi
- Mitävittua43
Gilera se lussu laiska mopo vakiona
- gilsu
gilera on aivan paska
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134