millainen mopo on gilera?

gileramies12

Olen nyt Gileran hankkinut ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä hankinnastani. Tänne vain vapaasta kaiken laista kommenttia Gileraan liittyen, hyviä kuten huonojakin puolia. Kommenttien toivossa -Gileramies12

20

6295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm.....

Onko siinä penkin alla sellasta työkalu tilaa vai ei? Mun mielestä se on kuulemani perusteella hyvä... Jee saan Gilera RCR:n tänään!

• gileramies12

hyvä että saat uuden gileran itselleni tulee smt mallinen. kyllä siinä varman tilaa työvempaimillekkin löytyy.

• GileranOmistaja
        gileramies12 kirjoitti:

hyvä että saat uuden gileran itselleni tulee smt mallinen. kyllä siinä varman tilaa työvempaimillekkin löytyy.

on työkaluille penkin alla tilaa. ja sen saa helposti kulkemaankin jos on -05 vuosmalli tai vanhempi. omistan gilera rcr -05 kulkee kurittomana 80 kmh

• tiedän vaan
        GileranOmistaja kirjoitti:

on työkaluille penkin alla tilaa. ja sen saa helposti kulkemaankin jos on -05 vuosmalli tai vanhempi. omistan gilera rcr -05 kulkee kurittomana 80 kmh

Gilera voi olla muuten ihan hyvä KESÄ mopo mutta ei se kyllä käyntiin lähde helpolla ja pitää normaalia derbin ompelukone ääntä, jos tykkää korjailla vikoja niin siinä oiva mopo jokaisella. Niissä tulee aina takuu mukana että ensimmäisen vuoden jälkeen sen sähköt hajoaa ja aina vuoden välein uudestaan saa olla korjaamassa. Ostakaa ennemmin derbi, ne on sentään vähän enemmän mopoja!!!

• quququ

Pikkuveli myi just oman Gilera Stalker skootterinsa pois, joka on vm -98 ja kulkee kuin unelma semmoset 80 km/h. Itekin oon kyllä testannu. Sil pystyy jopa keulimaan vaikka onkin automaattivaihteinen. On otettu se joku prikka pois ni nopeus on noussu. En oo mikään asiantuntija, en tiiä mikä prikka mut tuntuu ainakin olevan helppo mopo virittää.

• lmaskiiiiiiiiiiiiiii

mikäs on mopo?

• gdfgdfgdgdgdgdfgs

tää gilera o iha paska! vittu ei olis kyl pitäny ostaa ku sama tie o jotai heleveti vikaa vittu ja o iha heeeeelvetin huono vakiona !

YHTEENVETO: tungetaan kaikki yhdessä gileramme persereikään ja vittu kustaan niitte päälle ni kyl alkaa toimii ja vauhtii tulee ja kun ostin uutena ni katoin sin penki al ni siäl oli helevetisti jotai paskaa saatana koit sitäny siivot hyi helvetti sanon minä

• Toumi

Ja sun ongelma on??
        Gilera on nii helvetin hyvä peli vakionaki, turha sitä on mennä haukkuu.

• ES_drinker1

gilera on aivan loistava mopo. mä vein gileran yhelle mun kaverille viritettäväks ja se sai sen kulkemaan 60 km kautta h. gileralla kulkee hyvin matkan kodin ja es myymälän välillä.

• gillu

mul on gilera smt ostin viime vuonna ja ihan hyvin toiminu

• jonnes4

jep gilsu on paras

• PaskaläjäGilera

Gilera on ihan täyttä paskaa! Ite omistan RCR 2008 ja vittu menee hermo vikojen korjaamiseen... sähköt hajonnu kolmesti:) Mutta kummiskin Gilera on ihan PASKA ja en suosittele kellekkään!

• eooeoeoeoeoeo

Hyvä niitä hyviä ja huonoja puolia kysyä oston jälkeen, kun yleensä kysytään ennen ostamista.

• täysin paska

ihan paska mopo t gilera rcr 07 omistaja.....

• Paskapommi

Oli varmaan todella järkevän tuntuista vastailla 4 vuotta vanhaan topicciin =)

• Eivittumitäänimimerkkii

moi

• I <3 u
        Eivittumitäänimimerkkii kirjoitti:

moi

no hEiiiiii

• Heimoihei
        Eivittumitäänimimerkkii kirjoitti:

moi

Moi

• Mitävittua43

Gilera se lussu laiska mopo vakiona

• gilsu

gilera on aivan paska

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      519
      4342
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3471
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2292
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2169
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1486
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1363
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1281
    8. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1276
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1188
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1134
    Aihe