Raitis perjantai tänään, vaikka terasseille mennään.
Perjantai 30.5.2008
11
495
Vastaukset
Raittiina!
- barbados
joo.raittiina uuteen päivään.
- Kukkakeiju
Huomenta kaikille!Raittiina tänään.
- veska58
Raittiina viikonloppuun.
- Eeva-Leena
perjantai alkaa jatkuen raittiina.
Raitista viikonloppua kaikille. - Oolofi
Rati riti rallaa.
Aattelin mennä aamukahaveja juomaan ko on niin komia ilima, siis omalle terassille ja raittiina tänäänkin.
Taitaa mennä mullakin ihan vaan istuskeluksi tämä kesä.Piti kohtapuolin alkaa kesäloma,mutta nytpä on jalka paketissa,joten saan keppien kanssa muutamat viikot könkätä ihan vaan tohon omalle terassille.
Selvinpäin aion kestää terasilla istumisen.Kännispäissään jos heiluis,niin vois pian olla pääkin paketissa.
Aurinkoista päivää kaikille:)t pörri- Pa.pio
Minä kävin Kauppatorin terassilla kahavella. Maksoi 2,20 euroa, hyvää oli ja tuuli vilvoittava mereltä päin. Tässä vielä teille nettikamera sinne:
http://www.ouka.fi/kamera/live/default2.htm
Viikko vielä ja alkaa jalkapallohullutus! Pa.pio kirjoitti:
Minä kävin Kauppatorin terassilla kahavella. Maksoi 2,20 euroa, hyvää oli ja tuuli vilvoittava mereltä päin. Tässä vielä teille nettikamera sinne:
http://www.ouka.fi/kamera/live/default2.htm
Viikko vielä ja alkaa jalkapallohullutus!tässä tulee nyt muutamat viikot harrastettua.Ens viikko menee vielä tenniksen parissa. Täytyy vaan muistaa se että penkkiurheilu ei kauheesti kaloreita kuluta,joten täytyy yrittää vähän vahtia mitä suuhunsa laittaa:)
Se onkin varmaan hulina viikonloppu kaupungilla siellä että täällä,kun alkaa koululaisilla lomat.
Mä aion kuitenkin viettää ihka selvän viikonlopun.
Hauskaa toukokuun loppua sulle ja tietysti kaikille palstalaisille:)t pörri- Pa.pio
pörri.1 kirjoitti:
tässä tulee nyt muutamat viikot harrastettua.Ens viikko menee vielä tenniksen parissa. Täytyy vaan muistaa se että penkkiurheilu ei kauheesti kaloreita kuluta,joten täytyy yrittää vähän vahtia mitä suuhunsa laittaa:)
Se onkin varmaan hulina viikonloppu kaupungilla siellä että täällä,kun alkaa koululaisilla lomat.
Mä aion kuitenkin viettää ihka selvän viikonlopun.
Hauskaa toukokuun loppua sulle ja tietysti kaikille palstalaisille:)t pörriNykyisin kulkee reilut puoli tuntia päivittäin kuntopyörällä. Kaloreja palaa runsaat 500 per kerta. Sen jälkeen passaakin istua alas kaukosäädin kädessä ja seurata Futiksen EM -kisoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2964513Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891951Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71199Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii481187entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940