Raitis perjantai tänään, vaikka terasseille mennään.
Perjantai 30.5.2008
11
492
Vastaukset
Raittiina!
- barbados
joo.raittiina uuteen päivään.
- Kukkakeiju
Huomenta kaikille!Raittiina tänään.
- veska58
Raittiina viikonloppuun.
- Eeva-Leena
perjantai alkaa jatkuen raittiina.
Raitista viikonloppua kaikille. - Oolofi
Rati riti rallaa.
Aattelin mennä aamukahaveja juomaan ko on niin komia ilima, siis omalle terassille ja raittiina tänäänkin.
Taitaa mennä mullakin ihan vaan istuskeluksi tämä kesä.Piti kohtapuolin alkaa kesäloma,mutta nytpä on jalka paketissa,joten saan keppien kanssa muutamat viikot könkätä ihan vaan tohon omalle terassille.
Selvinpäin aion kestää terasilla istumisen.Kännispäissään jos heiluis,niin vois pian olla pääkin paketissa.
Aurinkoista päivää kaikille:)t pörri- Pa.pio
Minä kävin Kauppatorin terassilla kahavella. Maksoi 2,20 euroa, hyvää oli ja tuuli vilvoittava mereltä päin. Tässä vielä teille nettikamera sinne:
http://www.ouka.fi/kamera/live/default2.htm
Viikko vielä ja alkaa jalkapallohullutus! Pa.pio kirjoitti:
Minä kävin Kauppatorin terassilla kahavella. Maksoi 2,20 euroa, hyvää oli ja tuuli vilvoittava mereltä päin. Tässä vielä teille nettikamera sinne:
http://www.ouka.fi/kamera/live/default2.htm
Viikko vielä ja alkaa jalkapallohullutus!tässä tulee nyt muutamat viikot harrastettua.Ens viikko menee vielä tenniksen parissa. Täytyy vaan muistaa se että penkkiurheilu ei kauheesti kaloreita kuluta,joten täytyy yrittää vähän vahtia mitä suuhunsa laittaa:)
Se onkin varmaan hulina viikonloppu kaupungilla siellä että täällä,kun alkaa koululaisilla lomat.
Mä aion kuitenkin viettää ihka selvän viikonlopun.
Hauskaa toukokuun loppua sulle ja tietysti kaikille palstalaisille:)t pörri- Pa.pio
pörri.1 kirjoitti:
tässä tulee nyt muutamat viikot harrastettua.Ens viikko menee vielä tenniksen parissa. Täytyy vaan muistaa se että penkkiurheilu ei kauheesti kaloreita kuluta,joten täytyy yrittää vähän vahtia mitä suuhunsa laittaa:)
Se onkin varmaan hulina viikonloppu kaupungilla siellä että täällä,kun alkaa koululaisilla lomat.
Mä aion kuitenkin viettää ihka selvän viikonlopun.
Hauskaa toukokuun loppua sulle ja tietysti kaikille palstalaisille:)t pörriNykyisin kulkee reilut puoli tuntia päivittäin kuntopyörällä. Kaloreja palaa runsaat 500 per kerta. Sen jälkeen passaakin istua alas kaukosäädin kädessä ja seurata Futiksen EM -kisoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133