Friends bar?

thaimaalainen

Onko kukaan käynyt Hannun baarissa Jomtienillä. Pitäis olla kuulemma Soi welcomilla. Onko jollain tietoo millanen paikka se on ja löytyykö sieltä huoneita?

43

4443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastapäätä

      Masan paarissa on edukkaampi kalija, mukavammat penkit ja pareeta musaa.

      • pitääkinpistäytyä

        Vieläkö Masan baari, Made in Lapua, on auki ?


    • huoneita on

      Hannu on viime talvena laajentanut baariaan vaan kovin on kallis paikka, eikä juuri asiakkaita näy.....Hannun maine kun on mikä on, tosin hyviä kalareissuja järjestää.
      Hannulla on pieniä huoneita vuokrattavana ja hinta tais olla 10 000 tai 12000 kuukaudessa.
      Paljon mukavampi paikka ja paremmat huoneet on Huanin baarissa night trip joka on Hannun paikan vieressä kulmassa 10 metrin päässä. jouluna ja uutenavuotena tosi hyvä meininki ja usein bileitä ( satoja ilmapalloja jos laitettu niin bileet tiedossa).Yleensä NIGHT TRIP TÄYNNÄ ja muut katselevat katellisina viereisitä ravintoloista, Hannu mukaan lukien. Huan itse aivan loistotyyppi kuten muutkin veljekset ja hänellä on hyvät huoneet vuokrattavana. Itse suosin suomalaista paitsi Pattayalla....mikäs sen parempi kusettaja kun toinen suomalainen.

      • kortteleissa

        on ongelmana melu ja tylsä näköala vastapäiseen seinään. Joka korttelista Welcomelta löytyy huoneita vaihtelevin hinnoin, mutta parhaat on siinä kadun alussa merinäköalalla. Kalja-hutsu-baareja siinä on vierivieressä, ei niissä paljon eroa ole. Hannulla katotaan fudista, mäkee, rallii, lätkää ja formulaa eli sinne silloin.


      • huhuja?

        Millanen maine sit hänellä on? Ku ite oon kuullu että hän on mukava ja auttaa paljon suomelaisii


      • tn88
        huhuja? kirjoitti:

        Millanen maine sit hänellä on? Ku ite oon kuullu että hän on mukava ja auttaa paljon suomelaisii

        hannu on aivan loistotyyppi..ei ole todellakaan mitään pahaa sanottavaa,päinvastoin!aina jeesaa kun tarves on.monen vuoden kokemuksesta tiedän!!!!


      • Turisti puristi
        tn88 kirjoitti:

        hannu on aivan loistotyyppi..ei ole todellakaan mitään pahaa sanottavaa,päinvastoin!aina jeesaa kun tarves on.monen vuoden kokemuksesta tiedän!!!!

        Hannu on tosiaan ihan ok ! Ja se porukka kulkee paikasta toiseen - tänään täällä ja huomenna jossain muualla.


      • pepe dog

        huone hinta on 9000kk.ja toiseksi sanoisin että olen viettänyt soi welcomilla vuodesta 2007 kaikki talvet 4,5kk ja väittäisin että hannulla käy enemmän asiakkaita kuin huanilla ja hinnoista puhuen niin hannun baarissa ei ole yhtään kalliimmat hinnat kuin huanilla.olen 100%varma että hannun hinnat ovat huania halvemmat keskiarvolla esim sang bisse 50 baht tiger 60 leo 60 san miguel 70 heineken 75 ja finlandia vodka maksaa hannulla 1050 ja huanilla 1500 eli euroissa hinta eroa on 11e hinta on hannulla welcomin halvin ja itse kokeneena hinnat huanilla on kalliimmat. ja huoneista puhuen hannun huoneet eivät ole huanin veroisia mutta huone hintakin on hannulla halvempi. toiseksi olen tuntenut huanin ja sen veljet 5v.ja kokeneena sanon vastaavia huijareita on vaikeaa löytää jos tuntee kaverit läpi kotoisin.


      • mistä se roha tullee
        pepe dog kirjoitti:

        huone hinta on 9000kk.ja toiseksi sanoisin että olen viettänyt soi welcomilla vuodesta 2007 kaikki talvet 4,5kk ja väittäisin että hannulla käy enemmän asiakkaita kuin huanilla ja hinnoista puhuen niin hannun baarissa ei ole yhtään kalliimmat hinnat kuin huanilla.olen 100%varma että hannun hinnat ovat huania halvemmat keskiarvolla esim sang bisse 50 baht tiger 60 leo 60 san miguel 70 heineken 75 ja finlandia vodka maksaa hannulla 1050 ja huanilla 1500 eli euroissa hinta eroa on 11e hinta on hannulla welcomin halvin ja itse kokeneena hinnat huanilla on kalliimmat. ja huoneista puhuen hannun huoneet eivät ole huanin veroisia mutta huone hintakin on hannulla halvempi. toiseksi olen tuntenut huanin ja sen veljet 5v.ja kokeneena sanon vastaavia huijareita on vaikeaa löytää jos tuntee kaverit läpi kotoisin.

        Kannattaako tappiolla myyjä ?


      • HuhHuhSuomiHintoja

        10000 tai 12000 THB /kk. Tuolla hinnalla saa hotellihuoneen partsilla ja uima-altaalla


    • lommoo eessä

      Onko tietoo, miten Velkomen suomi-paikat on auki kesäkuussa?

      • kaahee aakee laakee

        vrendsi on auki nyt


      • on auki koko
        kaahee aakee laakee kirjoitti:

        vrendsi on auki nyt

        kesän


    • suomisoisatahameessa

      on bar finen...löytyy leidareita?, niitä välttämättä halua...?

    • pattayalla

      paras paikka pattayalla

    • Chinochico

      Kun olet yhden baarin nähnyt olet nähnyt ne kaikki, tuon yhdenkin näkeminen on kyseenalaista.

      • kaikkeasuomalaisille

        Uusi Menuet kannattaa käydä testaamassa.


      • suomikaraookkea
        kaikkeasuomalaisille kirjoitti:

        Uusi Menuet kannattaa käydä testaamassa.

        Joo, se amerikkalaisen suomalainen karaokepaikka on hyvä


      • lihapulliajakaljaa
        suomikaraookkea kirjoitti:

        Joo, se amerikkalaisen suomalainen karaokepaikka on hyvä

        Vieressä on myös ravintola Helmi. Pete muutti markkina-alueelta siihen ja ihan hyvin näyttää ryhmää käyvän. Suomalaisia kun asuu complexissa pelkästään kymmenittäin ja alueella satoja.


      • falaneat

        Helmessä on hyvä ruuan taso. Siellä on ilo käydä syömässä.


      • äläkierräkaukaa

        Jokainen Suomi-paikka omaa oman karaktäärinsä. Kierräppä kerran kaikki, niin huomaat eron.

        Hyviä paikkoja kaikki, Makelta ja Maikalta aloittaen.


      • 555555555555

        Älä jauha on täysin erinlaista porukkaa eri baareissa.veikkaan etttet ole käynyt yhdessäkään.
        Sitäpaitsi kannattaa itse käydä katsomassa niin tietää mikä on totta mikä ei.


      • siellätokiahkerasti
        555555555555 kirjoitti:

        Älä jauha on täysin erinlaista porukkaa eri baareissa.veikkaan etttet ole käynyt yhdessäkään.
        Sitäpaitsi kannattaa itse käydä katsomassa niin tietää mikä on totta mikä ei.

        eI Amalia ole päässyt käymään kuin Niuvanniemen ruokalassa


    • täällä2kk

      Menuetti uudella nimellä jota en tiiä on kuulemma muuttanut soi welcom takakadulle eli Frends bar taakse..........RevollaHelmessä hyvä t ruuat, tosin annoskoko jättää miettiläänolotilan.....Helmeä vastapäätä sisäpihalla, Kimmon Thai Fin kanssa letkeä meinini hyvine ruokineen

    • Jarlasenosaa
      • IllatSkanssissa

        Fingerpori sijaitsee Suomessa


    • kaalimaille

      Kaikki aattona Friendsiin alkupaukkuja ottamaan. Tyttöset toimivat pukkeina.

    • eipahaole

      Jouluateria 400 baht

    • kivaaviihdettä

      Hauskaa oli, tänään pistäydytään uudelleen

    • thanksgivinki

      Tänään Caseylle syömään, saa mätätä kunnolla kalkkunaa

    • Quoet

      Kannattaa olla tarkkana kun otat virvokkeita piikkiin . Sä voit olla pystyssä vaikka 2 000 bht niin se voi väittää että sä olet 4000e pystyssä.

      • Välitilinpäätös

        Älä osta piikkiin. Humalaisella on myös taipumus unohtaa juomamäärät. Itse tarjoillut ja juonut huolimattomasti enkä ole kuppiin vilkuillut. Se on turha sitten urputtaa jos ei ole tilanteen tasalla. Joskus kun oon sitte miettinyt että mikä maksoi niin kyllä se lasku olikin ihan oikein. Paritkymmentä Tequilaa prikalla tuppaa unohtumaan jostakin syystä päästä...


    • Tommlja

      Samaa mieltä pidä laskustasi huolta olit sitte missä tahansa.
      Toisissa mestoissa saat laskun aina sen mitä oot tilannu.ei tarvitse jälkikäteen tapella onko esim lappuja hävinnyt.

      • seniloitunut

        Pattayan ongelma aloittelijoille ja viinamäen miehille on se että siellä on niin kivaa että se humu tarttuu ja sitten palaa rahaa. Sitten kun lomarahat alkaa käydä vähiin niin iskee vainoharhaisuus että miten vitussa oon muka tuhlannut viistonnia kahdessa viikossa. Seuraavaksi aletaan epäilemään baareja ja tyttöjä, vaikka totuus löytyy 99% varmuudella vessan peilistä tumman aamuvirtsan yhteydessä. Olen sen kokenut itse joskus vuonna yks ja kaks että mikään budjetti ei riitä jos isketään iso vaihde silmään. Nyt 20 vuotta myöhemmin sama raha riittää kuukaudeksi mikä riitti ennenvanhaan vain viikoksi. Euron kurssin huononemisesta huolimatta. Ikä ei tule yksin. Ei jaksa silleen kuin nuorena.


    • Vaaneisinnesilmää

      Anaali Amalia, ei sinne ihan kaikkea kannata tunkea.

      • kunmuutaeiole

        No Amalia voi laittaa päänsä omaan analiaansa


    • kainuu65

      onhantuolla tullu käytyä.myös naapurissa nighttripissa kivapaikka.

    • Härde555

      Hannun baari myyty, uusi omistaja puikoissa

      • örda4444

        Puikoissa siis seuraava tyhmä suomalainen, joka menettää rahansa.


      • Anonyymi

        Juu, myyty on, mutta oliko näin että Hannu jatkaa samalla kadulla (Soi Wellcome) hieman merelle päin. -rane-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, myyty on, mutta oliko näin että Hannu jatkaa samalla kadulla (Soi Wellcome) hieman merelle päin. -rane-

        Viime lomallani näin niillä nurkilla NIIN upeat daisarit kauniilla puumaneidolla että etsin häntä sen jälkeen joka päivä aina mopolla ohiajaessani hotellille. En löytänyt. Yhdet parhaimmista E-kupeista mitä olen koskaan nähnyt.


    • Anonyymi

      Soi Wellcome, SUOMALAISTEN kOTIkATU

    • Anonyymi

      Taitaa Olla Lopettanut toiminan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe