5.8 lähestyy

jo riitti elisaa

Nyt sitten 5.8 sanontaan irti 24kk:n kytky Elisan kanssa ja siinnä samalla 13 vuoden yhteistyö.Ihan sellaisen pikku asian vuoksi, kun laskutus todella epämääräistä.

Antakaa suosituksia mihin kannattaa vaihtaa...

Ulkomailla on kuuluttava ehdottomasti moitteetta.Halpa data (satunnainen e-postin latailu)Missään muodossa ei saa olla Elisa kytkentöjä.

Jääkö vaihtoehdoksi TeleFinland?

Sonera kallis...

DNA heikko ulkomailla (Afrikka..)

Saunalahti ,Elisa kytkös...??

8

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita...

      suosituksia annoit. Eipä jäänyt montakaan
      intensiivistä vaihtoehtoa jäljelle.

      Itse olisin puolustanut saunalahtea, mutta
      periaatteesi takia sekään ei kelpaa, joten
      argumentit loppuivat siihen.

    • gdfgrdtjhtyjh

      joo itselläni oli kans elisa kytkypaketti joka loppus kevääl ja nyt on saunalahti.... vaiks onki osa elisaa ni kaikki on toiminu ja viime kuun laskukin mul oli 8,50€ :D et tollasii ne laskut pitäiski olla eikä vähintään 60€ kuus mitä elisa laskutti vaiks puhuin sillon elisal yhtä paljon mitä nyt sauniksel.. en vaa ymmärrä miten laskut voi olla 6 kertasii saunikseen verrattuna vaikka maksoin laskutkin ajalla.. mutta saunalahti on sellanen operaattori mihin olen tyytyväinen asiakaspalvelu pelaa minun osaltani ja laskut on juuri sen kokosia mitä puhutki.. ei mitään pakettidata paskoja eikä mitään muutakaan paskaa mistä tulis laskuu.. en muuta ku puhu ja txt mut sitäkin vähän.. älkääkä saatana ottako mitään 2v pakettei! ootte operaattorin vankina seuraavat 24kk ettekä pääse pois jos jotain sattuu! perusliittymä perusluuril ni kaikki murheet säilyy..

    • ssd

      minun mielestäni nuo kaikki liittymät on pers**stä koska kaikilla on samat juonet ja metkut jokainen kusettaa jossain.

      • sitten liitymäksi

        no mikä on sitten hyvä/vähemmän per****ä??


      • posa
        sitten liitymäksi kirjoitti:

        no mikä on sitten hyvä/vähemmän per****ä??

        Kokeile Telefinlandin liittymää. Minulla on ollut liittýmä hiukan alle kaksi vuotta ja homa on pelannut toivomallani tavalla. Hiukan, jos etsii negatiivista, niin laskutuskausi ei ole kalenterikuukaden pituinen ja asiakaspalvelu ei pelaa sunnuntaisin sekä asiakaspalvelu on maksullinen. Tosin kadonneen SIM-kortin voi perua sunnuntanakin. Itse en ole tarvinnut soittaa em. aikana kuin kolme kertaa, oista yksi oli osoitteen muutos.

        Ainahan voi vaihtaa liittymää, jos ei ole mieluinen.


    • ainoa vaihtoehto

      Jos et halua Soneraan kytköstä, unohda Tele Finland. Jos et halua DNA:ta myöskään, ei paljon jää vaihtoehtoja. Jokaisella operaattorilla on omat hyvät puolensa ja omat heikkoutensa. Eli valitse huonoista vähiten huonoin.

    • sepposepponen

      pistä dna. on halpa ja ei oo kytköksiä elisaan eikä soneraan. maita missä toimii on toista sataa. ja jos ei afrikassa toimi niin ota afrikkakäyttöön joku paikallinen kortti. näin se kannattaa tehdä jokatapauksessa jos paljon siellä oot niin pääset halvemmalla siellä.

      halvat datapaketitikin löytyy dna:lta ja dna:n myymäliä löytyy joka kylältä vähintään se yks niin pääsee aina asioimaan ja asiakaspalvelukin näyttäs olevan nopein :)

      otat vaikka testiksi liittymän ilman määräaikaa niin siinäpähän testailet

      • pointteja

        Tuo ulkom. korttien hankinta on ihan hyvä huomio,mutta sähköpostien lataaminen ei taida onnistua...No ei kyllä onnistu ladata kaikissa Afrikan maissa vaikka olisi minkä "huippu osaajan" liittymä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe