eka kerta tädin kanssa

vau

Vanhempani olivat viettämässä iltaa tätini kanssa viikkoa enne juhannusta meidän kotona. Itse en ollut jaksanut lähteä minnekkään vaan katselin sisällä televisiota. Välillä kävin katsomassa ulkona mikä siellä oli tilanne ja tilannehan oli se että kaikki alkoivat olla pienessä humalassa. Istuin grillin vieressä paistamassa makkaraa kun tätini istui viereeni ja sanoi "Hakisimmeko meiltä vähän makkaraa ja kyljyksiä." Aluksi en jaksanut lähteä mutta kun kukaan muu ei ollut ajokunnossa nii hyppäsin rattiin ja ajoimme tätini luokse vajaan kilometrin päähän.

Tätini luona menimme sisälle minä jäin ulkoovelle katsomaan hänen upeita muotojaan kun hän seisoi jääkaapin edessä. Otin kengät pois ja menin lähemmäksi. Tartuin hänen suuriin rintoihin takaapäin eikä tätini vastustellut yhtään vaan kääntyi minuun päin ja alkoi suudella minua samalla riisuen vaatteitani ja minä tietenkin hänen vaatteitaan. Hän siirtyi alemmas ja otti kovan kaluni suuhunsa ja imi voimakkaasti muutaman kerran ja sitten lopetti ja meni makaamaan keittiön pöydälle. Minä seisoin pöydän vieressä ja hän nosti jalkansa minun olkapäille ja ohjasi kaluni hänen kosteaan reikään. "Pane mua, pane mua." Hän huusi ja minähän panin kunnes hän sai orgasmin ja huusi niin lujaa että varmaan naapuritkin heräsivät. Tunsin lastin tulevan ja sanoin "Nyt tulee". Hän meni makaamaan lattialle ja minä istuin hänen vatsalleen ja laitoin kaluni hänen rintojen väliin ja muutaman edestakaisen liikkeen tehtyäni lastini lensi hänen rinnoille ja naamalle. Teimme sen erittäin nopeasti ja myös nopeasti laitoimme vaatteet päälle ja vein hänet meille mutta itse en viitsinyt mennä kotiin vaan ajelemaan autolla

ANTAKAA PALAUTETTA!!!! KIITOS

1

13398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martti

      Olen itsekin fantasioinut tädistäni nuoruudessa kun ei ollut sitä kokemusta kertynyt. Monesti kun olimme saunassa koko perheen voimin (olin tuolloin n. 13v) ja tätini runsaat 20, salaa katselin hänen runsaita muotojaan. Hän asui silloin vielä omien vanhempien luona Kouvolassa (siis myös isäni vanhempien). Jouduin saunassakin joskus salaamaan puolikovaa kaluani.
      Me asuimme melko kaukana Oulussa ja aina kun kävimme kylässä niin mietin miksi hänellä ei ollut ketään miesystävää. Hän vain opiskeli mutta miesvipinää ei näyttänyt olevan. Ainakaan silloin kun me olimme kylässä.

      Nyt olen jo 30v ja hän on onnellisesti naimisissa Helsingissä. Vieläkin muistelen yhtä asiaa, tosin joskus vähän häpeillen..

      Olin varmaan 16 tai 17 kun taas olimme koko perheen voimalla Jouluna siellä käymässä.
      Heillä oli silloin kaksikerroksinen rivitaloasunto ja joulupäivä oli ja meni. Illalla kun mentiin nukkumaan jouduin/sain yöpaikakseni tätini huoneen kun myös setäni perheineen oli tullut paikalle. Tilaa ei ollut nukkumaan liikaa ja niin patja ja vuodevaatteet pedattiin tätini oman huoneen toiseen nurkkaan, sohvan viereen.

      Heräsin keskellä yötä ensin muistamatta missä oikein olen. Ihmettelin hetken ja makasin paikallani. Samalla kuulin pientä ääntä vähän kuin voihkintaa tosi hiljaa. Yritin olla aivan paikallani ja nostaa päätäni, koska tajusin äkkiä että tätini masturboi siellä sängyssä.

      Tilanne oli äärimmäisen kiihottava ja kalunihan nousi täysiin mittoihin. Kuuntelin hiljaista huohotutusta ja peiton kahinaa. Samalla käteni kulkeutui boksereilleni ja aloin hyväilemään itseäni. Tunsin räjähtäväni siihen paikkaan, mutta mielenkiinto vei voiton.

      Nousin istumaan varovasti ja vasta sitten näin hänen sänkynsä sohvan selkänojan yläpuolelta. Hän tosiaan tyydytti itseään!!! Asiasta ei ollut epäilystäkään. Kevyt huohotus ja peiton kohoilu lantion kohdalta ei antanut kysymysmerkkejä.

      Olisin ihan oikeasti antanut maallisen omaisuuteni (jota ei ollut paljon, itseasiassa ei juuri mitään) jos olisin päässyt katselemaan tuota ja peitto olisi ollut pois. Mutta eihän se niin käynyt.... runkkailin siinä ja varoin tulemasta nähdyksi. Hänen toimet kävi selkeästi kiihkeämmäksi ja olin aivan orgasmin partaalla. Tätini huohotuksen tahti kävi nopeammaksi ja käsi kävi... En ollut koskaan tuota nähnyt enkä muuten koskaan senjälkeenkään. Itsekin olen tosin jo aviossa ollut monta vuotta, mutta vieläkin tuo palaa elävänä silmiin aika ajoin.

      Äkkiä hän sai pääträjäyttävän orgasmin! Jalat nousi ylös ja tätini päästi uskomattoman huokaisun ja ääntelyn ja hän vapisi sängyssään melkoisen pitkään. Senjälkeen syvä hiljaisuus...

      Hitaasti äänettömästi koskettelin kaluani ja ruiskutin spermat vatsalleni... Aivan mahdottoman kiihottava kokemus...
      Aamulla olimme aamiaisella ihan normaalisti keskustellen mutta katsoin kyllä tätiäni vähän eri silmin kuin aiemmin. Hän tosin oli yhtä normaali kuin aiemminkin

      En oikein ymmärrä miksi tädit joskus herättää seksuaalisia tuntoja??

      Tällaisia vastaavia on varmasti ollut muillakin kokemuksina, antakaahan palaa vaan omilla tositarinoillanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe