onnetonta tupeloimista

ei ikinä ennän Soneraa

Aivan käsittämätön firma en todellakaan keksi mitään hyvää sanottavaa Sonerasta.
Kaikki mahdollinen tökkii!
Laskutus sekoilee kokoajan, asiakas palvelua ei ole (tai ainakin käsittämättömät jonot), netti sivut ei toimi, ...
Nyt loppu Soneran kanssa leikkiminen.
On aivansama minulle mitä puhelut maksaa kunhan kaikki toimii niin kuin pitäisi.
PERKELE!

5

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ja koko firman 100 ...

      ei ikinä ongelmia?kaippa johtuu siitä jotta firmat saakin parempaa palvelua aina ja nyt.

    • elisan asiakas sillä siellä...

      täkkinyt laskutus.niitä tuppaa vuodenvanhojakin ovesta.

      • KaikkiToimii

        10 vuotta Soneran asiakas,eikä minulla ole mitään valittamista.Laskutus pelaa ja pitää paikkansa,asiakaspalveluun pääsee ja pientä bonustakin tulee pitkästä asiakassuhteesta,(30min.puheaikaa/kk)

        Näitä palstoja lukiessa saa käsityksen,että kaikki operaattorit ovat huijareita ja toiminnoissaan heikkoja...

        Tuskin on näin...pieni osa asiakkaista on vain sellaisia,jotka sotkevat kaikki asiansa ja syyttävät siitä aina muita.

        Voi teitä surkimuksia,katsokaa peiliin...pitkään.


    • asiakassssssssssssss

      Tässä o elokuussa kytkykatkolla.

      Kyllä sitä miettii, että jos vaihtais... Mutta minne? Onko Kuwaitilainen firma tullut suomeen? Suomessa ei ole mitää sellaista. DNA kaupassa en ole käynyt, enkä käy ennen kun tää kytky on purkautunut. Siinä ainoa vaihtoehto.

      aikanaan jo yli 10v sitten oli liittymä nykyisessä Elisassa. Sillon kaikki toimi hyvin. Nyt oli Soneran aikaan liittymää elisassa ja laskua tippu sillon ku niitä huvitti. sähköinen laskukin tuppas tulla pari kertaa laatikkoon.

      Mutta miksi emmin Soneralta lähtöä? Liittymän siirtäminen vain olisi mahdollista, kun kytky katkeaa....

      saanko samat palvelut sitten DNA:lta, ja onko ne todella edullisempia kuin Soneralla.

      Joku sanoo, että laskutus ei toimi.. Mutta jännää... kaikki tietää elisan kännykkä ongelmat. Itse olen nuukan markan mies... mua kiinnostaa tietää miten laskupukkaa... Elisanlla/Radiolinjalla se saldoviestin tuleminen kesti ja kestää edelleen 2 - 3 - 4 pv, tulee jos tulee... soneralla se tulee jopa vajaan puolentunnin kuluttua.

      Soneralla on viikko saldo.... Elisalla ei... onko Denalla?

      Laskut tippuu laskutuskauden jälkeen 2. päivänä. Elisalla se kesti... Sit se elisan laskun sisältö.... ihan turhiakin rivejä....

      Se on sit sillee.....

      • viikkosaldo on

        Minä olen Dna asiakas eikä saldoviesti tosiaan kestä
        tulla kuin minuutin. Ja yhtä nopea vastaus wap`ista.
        Saldo tulee kyseiseltä laskutuskaudelta, siihen mennessä kertyneistä puh.text. ja data


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe