onnetonta tupeloimista

ei ikinä ennän Soneraa

Aivan käsittämätön firma en todellakaan keksi mitään hyvää sanottavaa Sonerasta.
Kaikki mahdollinen tökkii!
Laskutus sekoilee kokoajan, asiakas palvelua ei ole (tai ainakin käsittämättömät jonot), netti sivut ei toimi, ...
Nyt loppu Soneran kanssa leikkiminen.
On aivansama minulle mitä puhelut maksaa kunhan kaikki toimii niin kuin pitäisi.
PERKELE!

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ja koko firman 100 ...

ei ikinä ongelmia?kaippa johtuu siitä jotta firmat saakin parempaa palvelua aina ja nyt.

• elisan asiakas sillä siellä...

täkkinyt laskutus.niitä tuppaa vuodenvanhojakin ovesta.

• KaikkiToimii

10 vuotta Soneran asiakas,eikä minulla ole mitään valittamista.Laskutus pelaa ja pitää paikkansa,asiakaspalveluun pääsee ja pientä bonustakin tulee pitkästä asiakassuhteesta,(30min.puheaikaa/kk)

Näitä palstoja lukiessa saa käsityksen,että kaikki operaattorit ovat huijareita ja toiminnoissaan heikkoja...

Tuskin on näin...pieni osa asiakkaista on vain sellaisia,jotka sotkevat kaikki asiansa ja syyttävät siitä aina muita.

Voi teitä surkimuksia,katsokaa peiliin...pitkään.

• asiakassssssssssssss

Tässä o elokuussa kytkykatkolla.

Kyllä sitä miettii, että jos vaihtais... Mutta minne? Onko Kuwaitilainen firma tullut suomeen? Suomessa ei ole mitää sellaista. DNA kaupassa en ole käynyt, enkä käy ennen kun tää kytky on purkautunut. Siinä ainoa vaihtoehto.

aikanaan jo yli 10v sitten oli liittymä nykyisessä Elisassa. Sillon kaikki toimi hyvin. Nyt oli Soneran aikaan liittymää elisassa ja laskua tippu sillon ku niitä huvitti. sähköinen laskukin tuppas tulla pari kertaa laatikkoon.

Mutta miksi emmin Soneralta lähtöä? Liittymän siirtäminen vain olisi mahdollista, kun kytky katkeaa....

saanko samat palvelut sitten DNA:lta, ja onko ne todella edullisempia kuin Soneralla.

Joku sanoo, että laskutus ei toimi.. Mutta jännää... kaikki tietää elisan kännykkä ongelmat. Itse olen nuukan markan mies... mua kiinnostaa tietää miten laskupukkaa... Elisanlla/Radiolinjalla se saldoviestin tuleminen kesti ja kestää edelleen 2 - 3 - 4 pv, tulee jos tulee... soneralla se tulee jopa vajaan puolentunnin kuluttua.

Soneralla on viikko saldo.... Elisalla ei... onko Denalla?

Laskut tippuu laskutuskauden jälkeen 2. päivänä. Elisalla se kesti... Sit se elisan laskun sisältö.... ihan turhiakin rivejä....

Se on sit sillee.....

• viikkosaldo on

Minä olen Dna asiakas eikä saldoviesti tosiaan kestä
        tulla kuin minuutin. Ja yhtä nopea vastaus wap`ista.
        Saldo tulee kyseiseltä laskutuskaudelta, siihen mennessä kertyneistä puh.text. ja data

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe