Onko mac -käyttiksille olemassa mitään torrent ohjelmaa?
Torrent Maceille
8
2491
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei ole torrenttia, limewireä ja mitä niitä nyt onkaan, ainakaan mun koneessa...
- useampiakin
Transmission ja Azureus on ne parhaat.
- ......
Opera selaimessa on torrent tuki, lataus tapahtuu kuten minkä tahansa tiedoston lataus.
- ??????
Mun mielestä vähän epävarma torrent imutuksiin tuo Opera ( onko siinä esim. kryptausta ? ). Annan ääneni Transmissionille.
- ......
?????? kirjoitti:
Mun mielestä vähän epävarma torrent imutuksiin tuo Opera ( onko siinä esim. kryptausta ? ). Annan ääneni Transmissionille.
Opera on näppärä jos satunnaisesti on torrentinlataustarvetta, ei tarvi leikkiä erillisten ohjelmien kanssa.
http://help.opera.com/Mac/9.27/fi/bittorrent.html
- mies..
Transmission!
- Hakkaa PC torrentit
Transmission hakkaa mennen tullen muut torrent ohjelmat.
Transmission on malliesimerkki siitä miten ohjelmasta voidaa tehdä helppokäyttöinen (Transmission) että vaikeakäyttöisen (PC Clientit esim. uTorrent, Azureus jne) versio, vaikka kaikissa versioissa on suurinpiirtein samat toiminnot.- aloittaja
Se ratkaisi asian, nyt on musta macbook tilauksessa.
Kiitoksia vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741