pippurisumute

pippuri

Mistä sais suomessa oulun läheltä tai jostain kauempaa ostettua pippurisumutteen pimeenä? ku niillehän tarvitsee luvat, vai? ja niitä kyllä ois myynnissä urheilu liikkeissä ja asekaupoissa..

11

2181

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JÄRJESTYKSENVAVOJA

SAAT TOTTA KAI KÄYTYÄSI SIIHEN KÄYTTÖTARKOITUKSEEN SOVELLETUN KOULUTUKSEN.SITÄ KUN EI SUIHKITA MISSÄ JA MITEN VAAN...
      TYÖN-ANTAJASI KYLLÄ OPASTAA SINUT KURSSEILLE...

• metsästykseen

Onneksi pippurisumutteita ei ole saatavana pimeillä markkinoillakaan. Tuollainen voi joutua rikollisen käsiin ja aiheuttaa jopa kuoleman tapauksen.
      Sairaat, huonokuntoiset ja sydäntautiset ei kestä pippurisuihketta.

Kuvitelkaapa miten olisi tilanne, kun hulikaani mummoa ryöstäisään suihkauttaisi vielä pippurit silmille. Murha se olisi.

• Andy

Valitettavasti pippurisumutteita liikkuu yleisesti pimeillä markkinoilla. (Turha kuvitella, että alkaisin esitellä ostopaikkoja.) Pippurisumute ei ole hengenvaarallinen kävelykykyiselle ihmiselle, vaikka tämä olisi vanhakin. Allerginen reaktio tai kaatuminen voivat tosin aiheuttaa vammoja kelle hyvänsä.

• order
        Andy kirjoitti:

Valitettavasti pippurisumutteita liikkuu yleisesti pimeillä markkinoilla. (Turha kuvitella, että alkaisin esitellä ostopaikkoja.) Pippurisumute ei ole hengenvaarallinen kävelykykyiselle ihmiselle, vaikka tämä olisi vanhakin. Allerginen reaktio tai kaatuminen voivat tosin aiheuttaa vammoja kelle hyvänsä.

Unohda nyt jo sumutteen hankinta. opettele juoksemaan nopeammin..
        jos sä sitä todella tarvit niin käy tarvittava kurssitus siihen tai keskustele työnantajasi kanssa. Jos aiot pimeesti ostaa sen oman turvallisuutesi vuoksi, niin muistanet sitten kaksi asiaa eli:
        1. sumute on laiton. kokolailla sama kun omistaisit laittoman aseen.
        2. Suurin osa pimeesti myytävistä sumutteista tulee mm. idän suunnalta ja sisältävät ihan jotain muuta (vrt. hermomyrkyt) kuin antavan etiketissä ymmärtää. Eli mitä todennäk- kerta laakista vainaa.
        eli mieti noita ennenkun menet hölmöilemään mitään.

• shields up

kattele netistä jenkkipaltsoja, siellä myydään sumutteita ,tulee postitse näppärästi,kun et tilaa isoja määriä kerralla että tulli kiinnostuu.

• IsoLeo

Toimiiko pippurisumute miten hengityksenraikastajana? Mulla on aika pahanhajunen hengitys ja siihen ei ole auttanut listerinekään. Pesen hampaat melkein joka viikko. Jos vähän pippuria suhauttas niin kävisköhän sitten paremmin flaksi?

• <Z>

Kyll sumute kaataa mutt siitt etteenpäi mennää lain tois puol.

• sakkesumuttelija

Jos tilaan ulkomailta sumutteen niin jääkö se tulliin? Eu:n alueelta ja luonnollisesti ilman lupia?

• Rosvo2

Ei jää kunhan et tilaa yli 50€ arvosta...

• pimmee oot

pimeenä// tietysti pimeestä se loytyy elä yritäkkään ostaa sitä päivänvalon aikaan..ja pimeellä rahalla tietysti..

• tsut

VOI TEITÄ POLOISIA! HOITOON.......................................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe