Moro
Mihin kannattaa kiinnittää huomiota -99 1.2i 16V Corsassa? Onko joku paikka herkkä ruostuun tai onko kalliita tyyppivikoja mitä pitäisi kyylätä ko mallista?
Vai kannattaako kiertää kaukaa koko Corsa?
-99 Corsaa ostelemassa
3
975
Vastaukset
- sepi
Mulla ollut ko.auto jo vuosia.Autolla olen ajanut n.150tkm.Pieniruokainen,näppärä peli.Osat halpoja.Kone varustettu huolettomalla nokkaketjulla.Mätävikoja ei ole ollut.Takajousista yläkierukka katkennut,joten jouset vaihdettu.Magneettinttiili vähän takkuilee joka näkyy siten,että saattaa hiukan miettiä kiihdytyksessä.Rauhalliselle miehelle tästä ei haittaa.
- wade
olen ostamassa nyt opel corsaa b ja olis kiva tietää siitä vähän enemmän millainen tuo 1.5l diesel on ei kovin ripeä ainakaan:) eli ja - ylensa corsasta:)
- Mike and the Mechanics
No me ostettiin vuosi sitten n. 100 tkm ajettu -00 Corsa 1,2 16V (100 Edition: sähköpeilit, ohjaustehostin, keskuslukitus). Siis samanmallinen kuin -99. Auto oli meistä kohtuuhalpa, maksettiin siitä 3200 e täydellisellä huoltohistorialla ja tuliterillä laatukesärenkailla. Oli tarkoitus saada edullista ajoa kakkosautolla ja yhtenä vaikuttimena oli ketjukone.
Takajarrujen kanssa oli viime syksynä ongelmia, toisen puolen jarru "hirtti" kiinni silloin tällöin. No paikallinen korjaamo avasi jarrut, putsasi, vaihtoi kulutusosat ja sen jälkeen on sekin kohta toiminut huolettomasti.
Muuten autossa ei ole ollut mitään moittimista. Pienikultuksinen (sekalaisessa ajossa on kulutus 5-6 l haarukassa), näppärä ja luokassaan mukava ajaa. Ei ihan Vw-konsernin tasoa, mutta hyvä kuitenkin. Mittariin on tullut meillä n. 15 tkm.
Ehkä tämä auttaa jotakin, jos vielä pyörittelet samaa asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851