2000vm yaris verso on alkanut nykimään kun kaasun painaa äkkiä pohjaan. Myös liikkeelle lähtö on aiempaa vaikeampaa kun tuppaa nykäisemään ja sammuu. Autolla ajettu kohta 200 000 km ja tulpat vaihdoin tänään -> ei auttanut mitään. Tulppia vaihtaessa huomasin, että pakoputki vuotaa heti alkukäyrien jälkeisestä liitoksesta. Voiko tämä aiheuttaa lambdan sekoilemista ja tuota nykimistä? Katsastuksen pakokaasupäästöistä meni kuitenkin äskettäin läpi.
Yaris nykii
Tomppah
4
2002
Vastaukset
- se putki
Kyllähän se lambda antaa vääriä arvoja koneelle, mikäli saa ylimääräistä happea. Kannattaa ehdottomasti korjata vuotava putki.
Onko autoon vaihdettu koskaan bensansuodatinta? Mikäli siinä on vaihdettava sellainen.- Varis-02 tonninen
Missä mahdollinen polttoainesuodatin? En myöskään löydä kytkinnesteen pääsylinterin säiliötä. Olenkohan nähnyt edes pääsylinteriäkään.
- JEP60
Varis-02 tonninen kirjoitti:
Missä mahdollinen polttoainesuodatin? En myöskään löydä kytkinnesteen pääsylinterin säiliötä. Olenkohan nähnyt edes pääsylinteriäkään.
Tankin kannessa tavaratilassa
- Anonyymi
Ylöz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043