Satuin tässä surffaillessani törmäämään seuraavaan sivuun:
http://usminc.org/satanism.html
Kyseisellä sivulla väitetään satanistien olevan psykopaatteja tai persoonallisuushäiriöisiä, jaettuna eri kategorioihin. Väitteiden tueksi on annettu psykologien lausuntoja. Anton LaVeysta kerrotaan mm. että hänen elämäkertansa on pelkkää valhetta alusta loppuun ja että hän oli vaimonsa pahoinpitelijä ja käytti lemmikkieläimiään seksuaalisesti hyväkseen. Sivun lopussa on jopa tarjolla ilmaiseksi ladattavia satanismin vastaisia e-kirjoja.
Sivun tekijästä on myönnettävä, että hän on jaksanut nähdä vaivaa asiansa eteen. Lieneekö tämä silti jälleen kerran esimerkki siitä, että kuka tahansa voi kirjoittaa nettiin aivan mitä tahansa?
Satanistit luonnevikaisia?
Master of Horror
1
583
Vastaukset
- Äijä
"Anton LaVeysta kerrotaan mm. että hänen elämäkertansa on pelkkää valhetta alusta loppuun ja että hän oli vaimonsa pahoinpitelijä"
No Laveyn historiikkihan on suurelta osin tarkoituksella imagon takia keksittyä tai oikeammin totuuden pientä viilaamista. Perheväkivaltaa oli, sekä vaimo, että lapsi on myöhemmin haastattelussa sen kertonu. Samoin niiden lemmikkileijonakin sai sähkösauvasta jne kunnes se otettiin eläintarhaan pakosta.
Lavey oli Äijä, mutta osasi PR:n. Lesser magic hallussa kuin hullu pullossa.
Lukekaa, niin opitte. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222