Madonna vai celine

opovbispo<

Kumpi on maailmanlaajuisesti suositumpi/meneestyneempi näistä kahdesta kultakurkusta?

6

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo tilastot ovat jonkin verran ristiriitaiset. Joidenkin mukaan Celine on menestynein ja toisten mukaan taasen Madonna.

      Madonnaa en kyllä kutsuisi kultakuskuksi. Kultakurkulla tarkoitetaan erityisen hyvän äänen omaavaa laulajaa. Tätä kriteeriä Madonna ei täytä Celine Dion kylläkin.

      Madonna on onnistunut itsensä kaupallistamisessa parhaiten. Eikä siihen ole tarvittu mitään ala arvoisia keinoja. Madonnasta voi sanoa: Se on tuote.

      • ofcoors

        Madonna on artisteista menestynein,ei siitä ole epäilystäkää.
        -myynyt eniten levyjä
        -eniten listaykkösiä ja topten-hittejä
        -eniten musiikialan ennätyksiä hallussa


      • Pransu
        ofcoors kirjoitti:

        Madonna on artisteista menestynein,ei siitä ole epäilystäkää.
        -myynyt eniten levyjä
        -eniten listaykkösiä ja topten-hittejä
        -eniten musiikialan ennätyksiä hallussa

        Mihin unohtui Elvis Presley. Hän ainut artisti, joka on myynyt yli 1000 milj. levyä. Siihen Madonnalla on pitkä matka. Vaikka madonnalla on enemmän lista ykkösiä kuin Beatlesilla ja eniten musiikkialan ennätyksiä. Hän kaukana edellä mainituista.

        Madonna kilpailee levyjen myynnissä tasapäin Celine Dionin kanssa. Pitää muistaa, että Celinen seitsemän ekaa levyä ei ole hänen myyntitilastoissa. Hän oli hyvin suosittu jo v.84 Ranskan kielisissä maissa. Tämän vuoksi niitä alkupään levyjä myytiin merkittäväti.

        Madonnan myyntitilastoissa on kaikki hänen tekemänsä levyt.

        Madonna tuntuu tietävän varsin hyvin hintansa. Ruotsikaa ei voi ottaa häntä tänä vuonna kalliin hinnan takia. Huhujen mukaan lippujen hinnasta olisi tullut noin kaksi kertaa celinen lippujen hintaisia.


      • ny,za.,za
        Pransu kirjoitti:

        Mihin unohtui Elvis Presley. Hän ainut artisti, joka on myynyt yli 1000 milj. levyä. Siihen Madonnalla on pitkä matka. Vaikka madonnalla on enemmän lista ykkösiä kuin Beatlesilla ja eniten musiikkialan ennätyksiä. Hän kaukana edellä mainituista.

        Madonna kilpailee levyjen myynnissä tasapäin Celine Dionin kanssa. Pitää muistaa, että Celinen seitsemän ekaa levyä ei ole hänen myyntitilastoissa. Hän oli hyvin suosittu jo v.84 Ranskan kielisissä maissa. Tämän vuoksi niitä alkupään levyjä myytiin merkittäväti.

        Madonnan myyntitilastoissa on kaikki hänen tekemänsä levyt.

        Madonna tuntuu tietävän varsin hyvin hintansa. Ruotsikaa ei voi ottaa häntä tänä vuonna kalliin hinnan takia. Huhujen mukaan lippujen hinnasta olisi tullut noin kaksi kertaa celinen lippujen hintaisia.

        madonna on naisartisteista menestynein kaikissa mittakaavoissa ja Elvis miehistä. Tosin kun Elvis on kuollut,Madonna pitää suosituimman pop/rocklaulajan paikkaa hallussaa. Siihen on muilla "megatähdillä" vielä matkaa.

        Madonna on lisäksi muutakin kuin muusikko. Hänet tunnetaan yhtenä maailman matkituimpana tyyli-ikonina,palkittuna näyttelijänä ja bisnesnerona joka muuttaa melekin minkä vaan kullaksi.Hänellä on lisäksi oma vaatemallisto ja kirjasarja.


    • ei kai..

      ...madonnan ääntä voida ees verrata Celineen! Tosin tykkään molemmista mutta Celinehän on maailman paras naislaulaja kuten maanantaina tulee todistettua :)

      • papillon.69

        Tykkään paljon molemmista, mutta Madonna taitaa olla vähän menestyneempi. Pidän Célinen äänestä kuitenkin enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe