mullapa on nyt kihara tukka

curlydarkhair

Sytot loppui tammikuussa ja nyt minulla on muutaman sentin mittainen KIHARA tukka. Aiemmin minulla oli ihan suora tukka. Väliaikaista, sanoi lääkäri, mutta nautitaan nyt näistä kiharoista.

21

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökin muija

Onnea uusille kiharoille ja tietenkin sinun terveydelle joka lienee nyt kivassa mallissa?
      Onko kiharasi nyt samanväriset kuin ennenkin?
      Olisin kiinnostunut tietämään missä sinun syöpäsi oli,ei ole pakko kertoa,kuinka vaan haluat.
      Minä kun olen Noviisi,eli uusi potilas joten olen ymmällä ja ekalla rappusella tähän sairauteen sopeutumassa.

• curlydarkhair

Vaikea talvi on takana. Minut leikattiin syyskuussa, talven aikana sain sytot ja keväällä sääteet. Rintasyöpä oli hormoninegatiivinen, mitään jatkohoitoja ei tullut. Nyt toivon parasta ja välillä pelkään pahinta. Elämään kuuluu kuntoilua, työntekoa ja unettomuutta. Otin itselleni kissan, joka tekee pahojaan, suloinen kuin mikä ja rakas minulle. Tänään aamulla pomppi vatsani päällä kun halusi minut hereille. Jokaisella ihmisellä pitää olla joku jota rakastaa ja joka rakastaa vastaan. Minulla se on kissa.

• satunnainen...
        curlydarkhair kirjoitti:

Vaikea talvi on takana. Minut leikattiin syyskuussa, talven aikana sain sytot ja keväällä sääteet. Rintasyöpä oli hormoninegatiivinen, mitään jatkohoitoja ei tullut. Nyt toivon parasta ja välillä pelkään pahinta. Elämään kuuluu kuntoilua, työntekoa ja unettomuutta. Otin itselleni kissan, joka tekee pahojaan, suloinen kuin mikä ja rakas minulle. Tänään aamulla pomppi vatsani päällä kun halusi minut hereille. Jokaisella ihmisellä pitää olla joku jota rakastaa ja joka rakastaa vastaan. Minulla se on kissa.

että hoidot on ohi ja saat nauttia kesästä!
        Mikä sen parempi ystävä kuin lemmikkieläin voisikaan olla?

Minulla jo iäkäs kissa ja pelkään sitä päivää kun hänestä joudun luopumaan;)

• Elisama

Kaikesta pitää oppia nauttimaan sanoi pikkupoika kun kaurapuuroa söi.

• oppii

Kyllä sitä vaan osaa nauttia ihanasta, paksusta, kiharasta tukasta kun vielä viime kesänä pää oli kalju kuin pienen lapsen peppu. Tänä kesänä tuuli saa tuivertaa kauniissa tukassani. Tuntuu tosi hyvältä ja tuntuu hyvältä olla taas kunnossa.

• kiharoista

saat nauttia niistä pitkään. :)

• ?????????

Etukäteen mitä on odotettavissa..syksyllä sitten minullakin kiharat syystuulessa..:-))

• postuumi
        ????????? kirjoitti:

Etukäteen mitä on odotettavissa..syksyllä sitten minullakin kiharat syystuulessa..:-))

vaikka mikä olisi! Luonnoltaan kiharat ja astetta mustemmat sain itse, ensin yritin niitä järjestellä kuten ennenkin mutta sitten oli aika luovuttaa. Heh, vesikampaus riittää aamulla ja menoksi :)

• LPolku

...tummat ja kiharat hiukset ennenkin ihan luonnostaan, tämä uusi tukka on ihan samanlainen kuin se aikaisempikin, ei mitään eroa.

Olin vähän pettynyt - haaveilin jostain dramaattisesta muutoksesta. Vaikka piikkisuoraksi blondiksi?

• minulta kiharat

suoristuivat runsaassa puolessa vuodessa..
        oletteko te kaikki toiset saaneet pitää ne kiharat..?:-))

• Ira¤
        minulta kiharat kirjoitti:

suoristuivat runsaassa puolessa vuodessa..
        oletteko te kaikki toiset saaneet pitää ne kiharat..?:-))

kiharat,aika säkkärät luulisi paplareilla aikaan saadun.

• sinulla
        Ira¤ kirjoitti:

kiharat,aika säkkärät luulisi paplareilla aikaan saadun.

näin kauan kestää jos hoidot loppui viime kesänä?
        - saattavat jäädä pysyviksi sitten.

Minulla loppui hoidot viime kesäkuussa ja jo nyt keväällä alkoivat suoristua.

Mutta ehkä ovat paremmat näin kun pituuttakin on jo aika paljo ja paksut on.

Miten toiset oletteko saaneet pysyvät kikkarat?:))

• ne kiharat
        sinulla kirjoitti:

näin kauan kestää jos hoidot loppui viime kesänä?
        - saattavat jäädä pysyviksi sitten.

Minulla loppui hoidot viime kesäkuussa ja jo nyt keväällä alkoivat suoristua.

Mutta ehkä ovat paremmat näin kun pituuttakin on jo aika paljo ja paksut on.

Miten toiset oletteko saaneet pysyvät kikkarat?:))

suoristuu kaikilta ajan mittaan.

Jostain luin syyn miksi alkuun kasvaa kiharana ; nyt ei tule se syy mieleeni.

Suoristuivat minunkin nykyään normaalit mutta vielä toistaiseksi paksummat kuin entiset.

Ja kyllä jos muuten vaan ajelee päänsä väliin kaljuksi tulee tilalle vahvempaa hiusta.

• curlydarkhair
        ne kiharat kirjoitti:

suoristuu kaikilta ajan mittaan.

Jostain luin syyn miksi alkuun kasvaa kiharana ; nyt ei tule se syy mieleeni.

Suoristuivat minunkin nykyään normaalit mutta vielä toistaiseksi paksummat kuin entiset.

Ja kyllä jos muuten vaan ajelee päänsä väliin kaljuksi tulee tilalle vahvempaa hiusta.

Kiharuus tulee siitä kun hiustuppi alkaa myrkkyjen jälkeen käynnistellä toimintaansa, ja se tapahtuu epätasaisesti. Välillä toinen puoli tupesta toimii isommalla "teholla" kuin toinen puoli, ja hius kihartuu. Jotensakin näin minulle selitettiin. Minulta on jo pari ihmistä kysynyt että olenko ottanut permanentin, ikäänkuin näin lyhyeen tukaan edes rullia saisi.

• joyder

Mulla loppu hoidot marraskuussa 2004, maaliskuussa 2005 oli sänki ja siitä lähti kiharat kasvamaan ja aika säkkärät olivatkin. Nyt tukkana roikkuu pitkälle puolessa selässä ovat 5 kertaa paksummat kuin vanhat ja karkeampaa laatua. Edelleen ne ovat kiharat vaan eivät enään niin säkkärät paitsi silloin kun annan kuivua niiden luonnollisesti. Takkuun menevät edelleen helposti.

Vanha tukkani oli maantienharmaa ja tikkusuora. Ny värini on hieman ruskeanpunainen, mutta olen värjännyt sitä astetta tummemmaksi, koska myös punertavien surtuvien seurana on harmaita kohtia ja harmaita hiuksia, enkä vielä vähän yli kolmekymppisenä halua olla harmaa hapsinen.

Kannattaa käyttää kunnon shampoota ja hoitoaineita, sekä pitää tukkansa kosteana ja elinvoimaisena. Ei anneta auringon kuivattaa tukkaa korpuksi. Ei kaikilla ollenkaan ole ollut kiharat väliaikaisia, että nauti nyt vaan...

• sairastin

ja muistaakseni noin 6-8kk.oli kiharaista tukkaa ja vahvaa.
        Mutta annas olla liekö syy tamofeenin siitä ne oikeni ja
        ovat ohimoilta harventuneet aikalailla vuosien myötä

Ennen syöpää lopultakin hiukseni olivat paremmat kuin nyt.
        Että näinkinpäin voi käydä.

• joyder
        sairastin kirjoitti:

ja muistaakseni noin 6-8kk.oli kiharaista tukkaa ja vahvaa.
        Mutta annas olla liekö syy tamofeenin siitä ne oikeni ja
        ovat ohimoilta harventuneet aikalailla vuosien myötä

Ennen syöpää lopultakin hiukseni olivat paremmat kuin nyt.
        Että näinkinpäin voi käydä.

Mullakävi sitten varmaan hyvä mäihä tukan suhteen, kun kerran siitä niin hyvä tuli. Tosin sen verran kyllä kärsinkin, että hyvä, että sain jotain takaisinkin.

• ............... .
        joyder kirjoitti:

Mullakävi sitten varmaan hyvä mäihä tukan suhteen, kun kerran siitä niin hyvä tuli. Tosin sen verran kyllä kärsinkin, että hyvä, että sain jotain takaisinkin.

että joillekkin on alkuun kasvanut hyvät hiukset mutta
        sitten ajanmittaan ohentuneet.
        Jotkut on epäilleet arimidexiä tai tamofenia syyksi?

Minulla vasta puolitoista vuotta vanhat" uudet hiukset" ja ovat vielä hyvässä kunnossa,saa nähdä jos tamofeeni ohentaa ajanmyötä.

Upeaa jos hiukset säilyvät hyvinä ja riippuu kait iästäkin.Tällaisella viiskymppisellä muutenkin alkais jo hiusten harmaantuminen ja oheneminenkin..:)

• Janett

Minulla oli viimeinen hiuksia vievä syto heinäkuussa ja entisten vaaleiden ohuitten hiusten tilalle kasvoi ruskea, kihara paksu tukka. Kerran on jo vähän tasattu. Perjantaina menen taas parturiin, kun tuntuu jo liian pitkältä. Helppohoitoinen kun on lyhyt ja kihara. Toivottavasti kiharat pysyvät, että olisi edes jotain positiivista sytoista jäänyt.

• silitämua

pysynyt kohta pari vuotta uudet kiharat. toivottavasti eivät enää suoristukaan. kosteella ilmalla esimerkiksi menee ihan tosi kiharalle, monet luulevat että olen kihartimella ne taiteillut. :)

• satunnaisesti vieraileva
        silitämua kirjoitti:

pysynyt kohta pari vuotta uudet kiharat. toivottavasti eivät enää suoristukaan. kosteella ilmalla esimerkiksi menee ihan tosi kiharalle, monet luulevat että olen kihartimella ne taiteillut. :)

nyt sänkitukka, kahta eri väriä, tummanruskea ja harmaa, se otsan oikealla puolella läikkänä.Ei näy kiharoita. Kulmakarvat ja silmäripset ovat kasvaneet lähes entiselleen, aika nopeampaa kuin tukka. Vain otsan yläpuolen keskikohta on vähän harvempi, odotan siis yhtenäistä tukkaa, sitten heitän peruukin pois!Sytohoidot loppuivat huhtikuun puolivälissa ja nyt olen sädetyshoitovaiheessa, enää kaksi viikkoa jäljellä. Tänään olin lääkärin kontrollikäynnillä, ei ollut mitään hälyttävää, toistaiseksi kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe