tuossa minulle tarjottiin 5 vuotiasta kilttiä ja hyvätapaista (olen sen seurasta nauttinut useamman viikon joten vähän tutumpi elukka)urosdobikkaa ostettavaksi.
tuommoisen eläimen reaaliarvo vään niinkuin kiinnostaisi kun edelliset eläimet(mm edesmennyt beauceon) ovat tulleet vähän niinkuin takaovesta sisään ja pentujen hintahan olisi helppoa tiedustella mutta täyskasvuisen eläimen kyseessä ollen se hinnoittelu on hämärää minulle.
jalostuskelvottomuuden syynä lienee kiero selkä ja ei ihan A lonkat. koira on typistetty myös.
kertokaa mielipiteitä kiitos.
jalostuskelvottoman aikuisen dobikan hinta
ehkä ostaja
2
738
Vastaukset 2
- monessa
Ei tuollaisen koiran rahallinen arvo mielestäni ole se pääasia. Pääasia on se kuinka hyvin sovitte yhteen ja kuinka paljon siitä pidät. Korvaus entiselle omistajalle on sinun ja hänen välinen asia. Tiedän "käytetyistä" koirista maksetun 0-600€, jos ne eivät ole jalostus-, näyttely- tai käyttelytähtiä. Jos koira jotakin edellämainituista on, siis hinnat voivat hipoa pilviä.
- typistettyjä
nimellä "dobikka" ? Vai onko joku uusi rotu taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518