tuossa minulle tarjottiin 5 vuotiasta kilttiä ja hyvätapaista (olen sen seurasta nauttinut useamman viikon joten vähän tutumpi elukka)urosdobikkaa ostettavaksi.
tuommoisen eläimen reaaliarvo vään niinkuin kiinnostaisi kun edelliset eläimet(mm edesmennyt beauceon) ovat tulleet vähän niinkuin takaovesta sisään ja pentujen hintahan olisi helppoa tiedustella mutta täyskasvuisen eläimen kyseessä ollen se hinnoittelu on hämärää minulle.
jalostuskelvottomuuden syynä lienee kiero selkä ja ei ihan A lonkat. koira on typistetty myös.
kertokaa mielipiteitä kiitos.
jalostuskelvottoman aikuisen dobikan hinta
ehkä ostaja
2
738
Vastaukset 2
- monessa
Ei tuollaisen koiran rahallinen arvo mielestäni ole se pääasia. Pääasia on se kuinka hyvin sovitte yhteen ja kuinka paljon siitä pidät. Korvaus entiselle omistajalle on sinun ja hänen välinen asia. Tiedän "käytetyistä" koirista maksetun 0-600€, jos ne eivät ole jalostus-, näyttely- tai käyttelytähtiä. Jos koira jotakin edellämainituista on, siis hinnat voivat hipoa pilviä.
- typistettyjä
nimellä "dobikka" ? Vai onko joku uusi rotu taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603