fude?

ppq

onko fude hyvä.kestääkö se hyvin.kaverit on varmaan katteellisia kun haukuu fudea.yhellä kaverilla on fude ja on kestäny vuojen eikä mitään vikaa

13

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen myynyt

      Fudea ja en voi kyllä kehua laadun tasaisuudella jotkut toimii ja jotkut ei millään .. poistettiin kokonaan meidän valikoimista reklamaatioiden takia mutta kuten sanoit jos toimii niin silloin on kyllä luotettava peli ... nyt ei parin vuoden ajalta ole tietoa kuinka on tuotekehitys edennyt ... mutta hajoaahan niitä mersujakin ja formuloita vaikka hakataankin niihin miljoonia ..

    • tiedän mitä puhun!

      Oikeesti älkää helvetissä ostako mitään kiinassa tehtyä paskaa siis alussa ne vaikuttaa helvetin hyviltä jne...(jos ei kohdalle satu ns. "maanantai pyörä") nii mut venakaapa vuos ni eiköhän ala tulla sitten kaikennäköstä! Tiedättekö miks kaikki kiinapaskat antaa vaa 1-vuoden takuun (tai 4000km [*reps*])? Siksi koska ne ei kestä sen pidempää ja sit et voi mennä itkee niille enää koska takuu o menny ja pyörä paskana! Ittellä oli kiinanmopo kesti 4000 loistavasti mutta sitten, tankki alko vuotaa imuvuotoja alko esiintyy (ei käyny kunnol ilman kaasuu sammu) ja sun muuta paskaa. Eli oikeesti älkää menkö siihen kusetukseen tiedän että haluttais ihan hlvetisti säästää joku 3000€ siinä et ostat jonku kiinalaisen, mutta kun totuus onse että niistä et saa enää käytettynä rahojas takas ne ei kestä vittuakaan! ÄLKÄÄ OSTAKO KIINALAISTA PYÖRÄÄ, MUTTA JOS OSTATTE NIIN SITTENPÄHÄN NÄÄTTE!!!

      • HAISTA *****

        JA PASKAT!

        Mulla on kestän 2,5 vuotta!
        Oon ehkä huoltanukki sitä!

        Ite oot varmaan huuattanu koko ajan etkä rasvan ees ketjujakaa!


      • HAISTA ***** kirjoitti:

        JA PASKAT!

        Mulla on kestän 2,5 vuotta!
        Oon ehkä huoltanukki sitä!

        Ite oot varmaan huuattanu koko ajan etkä rasvan ees ketjujakaa!

        kannatan fuden ostoa jos saa 400€ kaupasta niin vaikka saisit ajettuu vuoden niin mitä sitten koska se on vaan maksanu 400€ miettikää! Mutta Samurait ovat kyllä huonompia suurimalla osalla tutuistani on samuraini runko halennu! En kannata Samurain ostoa" Osta fude!'' Itellä on fude kestäny 3 vuotta!


      • jhoired
        domppa3 kirjoitti:

        kannatan fuden ostoa jos saa 400€ kaupasta niin vaikka saisit ajettuu vuoden niin mitä sitten koska se on vaan maksanu 400€ miettikää! Mutta Samurait ovat kyllä huonompia suurimalla osalla tutuistani on samuraini runko halennu! En kannata Samurain ostoa" Osta fude!'' Itellä on fude kestäny 3 vuotta!

        mul kesti kuukauden nii oli takaratas irti ja 2kuukautta eteepäi nii oli taas irti


    • Haloo ihmiset

      Ei MISSÄÄN nimessä mitään kiinalais paskoja! Osta Aprilia Sr 50 R Factory. Itellä ollu 4v ja kyllä toimii. Loppujen lopuksi kiinalais paskoja saa huoltaa ja huoltaa ja loppujen lopuksi kumminkin rahaa menee kevyesti yli 2000e. Osta kerralla kunnon ja laadukas mopo.

      • haista paska

        haista paska fude on parempi saatanan pervo


      • prklll
        haista paska kirjoitti:

        haista paska fude on parempi saatanan pervo

        ! Meillä on ollu jo 5 vuotta sama fude ja hyvin pelaa! Te paskat jotka sanotte et fude hajoo käsiin niin vittuako keulitte ja romutatte niitä? Ettekö te tollot tajuu et minkä tahansa skootterin te ostatte nii kaikkiin ilmenee jotai lisäkuluja!


      • jasjasjasjasjasjasja
        prklll kirjoitti:

        ! Meillä on ollu jo 5 vuotta sama fude ja hyvin pelaa! Te paskat jotka sanotte et fude hajoo käsiin niin vittuako keulitte ja romutatte niitä? Ettekö te tollot tajuu et minkä tahansa skootterin te ostatte nii kaikkiin ilmenee jotai lisäkuluja!

        Kyllä fude kannattaa.itse olen ajanut fudellani 3 vuotta ilman vikoja.koulussa olevat pappabetalarpiaggiot ym muut mukalaatuskootterit ovat koko ajan hajalla ja fude kulkee kovemmin kuin aerox.olen nimittäin ottanut aerox kuskin kanssa viivat ja aerox jäi(kummatkin olivat vakioita).piaggiot,aeroxit,apriliat ym 2-tahtiskobat ovat yliarvostettuja romuja.yks kakstahtiskoba oli ja toista sirkkeliä ei tule!


    • Salabanzi

      Osaako joku kertoa mikä se on se pieni letku, joka yhtyy ilmanputsarin ilmanottoletkuun? Oli irronnut ja jäin pohtimaan mikäs vidu se tämä on. Ei löytynyt huolto-oppaasta tietoa.

    • toimii=)))

      Itse ostin helmikuussa fuden käytettynä ja hyvin on toiminut.

    • Fude!!

      Ostin fuden viime viikolla käytettynä ja on ihan hyvin menny.

    • Kelpo vehje

      Mulla on Fude vuosimalli 2004, eihän se niin kaunis ole alkuperäisillä maaleilla mutta pelaa kyllä hyvin, kahesti oon käyttäny korjaamolla toisella kerralla puhkes rengas ja toisella venttiili vuosi. Helvetin hyvä peli ja viritys on helppoa. ainoa huono puoli on jos ajaa vakiona, on kaasarissa oleva tappi joka estää kaasaria tuottamasta maksimaalista bensa seosta. suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe