lepakko / batman

nekku

kertokaa mulle, miten pelataan lepakkoa/batmania? kuulin, et se on jotenkin muka vaarallistakin tai jotain? hei kertokaa, mun on pakko saada tietää!

16

4602

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lällällää

      just...meillä oli riparilla (onneks siitäki jo pari vuotta) joku ihmee tappaja tomaatit... isot kokoajan puhu siitä ja sano et siinä voi käydä huonostikkin,no vipana päivänä ne näytti millast se on ja se oli jotai aivan sakeeta...eli sua on varmaankin kusetettu niinku meitäkin....

      • minttu

        onks tää tää leikki joka on puhtaasti kusetusta?


      • ninah

        Ei tasan muuten oo kusetusta... olin ekaa kertaa viime kesänä isosena, ja me saatiin just ja just vakuuteltuu ohjaajille, ettei leiriläiset telo itteensä... Kaikki korut, Lävistykset, vetoketjulliset vaatteet ja muut piti ottaa pois leikin ajaks... silti mulla muljahti nilkka ja muutama kaveri sai palovammoi ja yhdeltä murtu solisluu... Et tosi vaarallinen leikki, mut kartuttaa rutkasti kokemuksia... :) Ja toisella leirillä sitä mentii sit taas ilta nuotion ympärillä... Isot piti vahtia, ettei mitään vakavia vammoja tulis ja muutenkin... mut enpäs nyt enempää höpöttele tässä... Heipsan ja hyvää syksyä kaikille!!! :)


    • kaapo

      Toi ninah on iha oikeessa. Mä oon menny sitä kerran ja sillo se leirin ohjaaja laitto autonki valmiiks et jos jotai tapahtuu ni pääsee heti sairaalaan, onnex. meillä ei kuitenka tullu noin isoja vammoja ku mistä ninah kerto mut suurin osa porukasta oli mustelmilla ja joku sai pari tikkiäki.

    • Ohjus

      Moikkis Nekku
      Toivottavasti sun leirillä LEPAKKO ei oo pakollista, Meillä se on täysin vapaaehtoista, mutta suurin osa uskaltautuu silti mukaan.
      Ne jotka ei oo mukana, niin eivät myöskään saa nähdä (kokea) mitä se on, jottei kukaan menisi sitä ilman valvontaa.

      • tyttö-89

        siis millanen leikki se oikee on? oon ens kesän menos riparille ja näit viestei ku on lukenu, ni ois kiva tietää et millanen leikki se on, mitä siin tehää yms...


      • Bätmäniä ilman lupaa
        tyttö-89 kirjoitti:

        siis millanen leikki se oikee on? oon ens kesän menos riparille ja näit viestei ku on lukenu, ni ois kiva tietää et millanen leikki se on, mitä siin tehää yms...

        Hei tyttö -89.
        Ootko kysynyt teidän nuorisotyöntekijöiltä, että onko lepakko/batman kielletty teidän riparilla.
        Ois mukava kuulla missä se on kiellettyjen leikkien listalla


      • Nessa
        Bätmäniä ilman lupaa kirjoitti:

        Hei tyttö -89.
        Ootko kysynyt teidän nuorisotyöntekijöiltä, että onko lepakko/batman kielletty teidän riparilla.
        Ois mukava kuulla missä se on kiellettyjen leikkien listalla

        Joo, siis varmasti on lähes kaikissa/kaikilla paikkakunnilla kielletty... Ainaskin Meillä hämeessa... :) Juu, mut en nyt kirjottele enempää... Mutta, muistakaa olla varovaisia, kun pelaatte kysestä peliä!!! :)


      • tunnustava kristitty
        Nessa kirjoitti:

        Joo, siis varmasti on lähes kaikissa/kaikilla paikkakunnilla kielletty... Ainaskin Meillä hämeessa... :) Juu, mut en nyt kirjottele enempää... Mutta, muistakaa olla varovaisia, kun pelaatte kysestä peliä!!! :)

        Missä vaiheessa Lepakko/Batman on muuttunu peliksi? Leikki se on alunperin ollu ja aika vaarallinen koska kaikkien psyyke sitä kestä.


    • tunnustava kristitty

      Älkää hyvänen aika ottako iltaohjelmaan Batmania, se on aivan liian vaarallinen. En minä niistä pikkumustelmista mutta kun kaikki leiririläiset ei kertakaikkiaan kestä sitä, se voi olla aika monelle henkisesti liian rankka leikki. Monessa srk:ssa se on jo kielletty.

      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE.

    • ihan pihalla...

      mitä siinä siis tehdään???

      • tunnustava kristitty

        Ihan hyvä ettet tiedä, on se sen verran rankka leikki. Jotkut vertaa sitä spiritismiin vaikka ei siinä noilla henkivalloilla, demoneilla leikitäkään.


    • ashe

      Joo, on taas paikka täynnä lapsellisia pas... öh, pölkkyjä. Keksii kaikkee ihme sontaa pelotellakseen muita. Tämä ns leikki on vähän tällänen sisäpiirijuttu jolla halutaan kiusata toisia, lähinnä copy-paste metodilla näköjään. En tiiä onko oikeeta leikkiä olemassakaan mut meillä ainaki isoset leikki sitä näin: otetaan papin kaapu tai kaks ja sit arvotaan summassa parit. Molemmille kaapu päälle ja toinen reppuselkään (jotku laittaa kaavun kiinni alhaalta että on vaikeempi kävellä/pysyä selässä) ja sitten selässä olija saa sanoa mitä tahansa pahaa siitä joka häntä kävelyttää ja sitten täytyy yrittää pysyä joku tietty aika selässä. Ja sitten toisin päin. Epäilen kyl vähän että tää oli vaan joku keksintö eikä ne isoset ees tienny mikä koko leikki on mut miten vaan. Puusta hyppimistäkin on joskus mukana, jotku leikkii niin että jos tippuu selästä niin joutuu hyppään kaapu päällä puusta. Että siks ne kellot ym muut pois päältä.

      • ashe

        Niin ja siis siitä on ne laituri/kahlaus/nuotion ympärillä/auton lavalla/portaissa/saunassa/katolla variaatiot olemassa...


    • Anonyymi

      Just olin isosena riparilla, ja meiltä kiellettiin kokonaa puhumasta leikistä, tai ei kuulemma saatas isosrahoja. Taitaa olla kielletty jokasesta paikkaa nykyää, et en toivois liikaa et sitä pääsee leikkii

    • Anonyymi

      Juu oon samal riparil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe